It is currently 17 November 2025, 17:31

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

przełożenie w cbr 1000 rr 2004 !!

Miejsce przeznaczone do ogólnych rozmów na temat motocykli Honda ;)

Moderators: maciekx, Tytus

User avatar
 
Posts: 146
Joined: 14 May 2010, 18:25
Location: Gorlice
Motocykl: FireBladeee 1000 RR
Year production: 2004

przełożenie w cbr 1000 rr 2004 !!

Post » 23 August 2012, 14:21

witam
ile zębów ma przednia a ile tylna zębatka ( oryginał ) w sc57a 2004 rok ?
za odp z góry dzięki

User avatar
 
Posts: 1016
Joined: 21 March 2010, 18:26
Location: Suwałki
Points: 13
Motocykl: CBR929
Year production: 2000

Post » 23 August 2012, 14:44

16-40 '04/'05r
16-42 '06/'07r
;)

 
Posts: 136
Joined: 08 January 2010, 12:34
Location: Będzin
Points: 4
Motocykl: BMW S1000RR HP4
Year production: 2014

Post » 26 August 2012, 14:50

Jesli chcesz wybrac to zdecydowanie polecam 16/42 :)

Jezdzilem juz na zestawach 16/40 , 16/42 i 15/45 zdecydowanie 16/42 jest najlepszy dla 1000rr.

User avatar
 
Posts: 1016
Joined: 21 March 2010, 18:26
Location: Suwałki
Points: 13
Motocykl: CBR929
Year production: 2000

Post » 26 August 2012, 14:55

15-45 to juz chyba przełożenie torowe :P i na trasy się nie nadaje

 
Posts: 136
Joined: 08 January 2010, 12:34
Location: Będzin
Points: 4
Motocykl: BMW S1000RR HP4
Year production: 2014

Post » 26 August 2012, 15:00

Moj pierwszy 1000rr mial zalozone takie przelozenie ( mnie powiedziano ze ze wzgledu na mega MASE bylego wlasciciela podobno kawał chlopa byl i chcial zeby mu sie jakos sprzet toczyl ). Na tym przelozeniu fajnie sie gumowalo , ale przeklamania na liczniku byly zaje..... Na zegarze 299 a kumple 230-240 ;]

Pozniej zmienilem na serie 16/40 i bylem bardzo niezadowolony , ostatecznie skonczylo sie na 16/42 i teraz juz cudow nie ma tylko takie przelozenie wchodzi w gre zarowno w sc57a jak sc57b.

User avatar
 
Posts: 680
Joined: 31 May 2009, 10:27
Location: Mrozy
Points: 2
Motocykl: 1000rr Repsol
Year production: 0

Post » 27 August 2012, 10:47

Osobiscie latalem na 16/41 pozniej 15/41 pozniej 15/42 a ostatecznie zostalem przy 15/43 z racji mocniejszego dolu do lepszych gum.Opony o profilu 55 wiec tragedi z oszukiwaniem licznika nie ma.Moto lepiej sie zbiera na torze co ma znaczenie :P

User avatar
 
Posts: 938
Joined: 31 December 2008, 16:05
Location: W-wa
Points: 11
Motocykl: SC57a
Year production: 2004

Post » 27 August 2012, 19:31

ja latam na 15/41 i jest OK. Przekłamania licznika ogarniasz zakładając SpeedoHealer. Dzięki niemu licznik będzie pokazywał lepiej niż oryginalnie :one:

User avatar
 
Posts: 240
Joined: 07 March 2010, 10:10
Location: śląsk
Points: 5
Motocykl: 1000rr
Year production: 0

Post » 27 August 2012, 20:53

DOMEL wrote: zostalem przy 15/43 z racji mocniejszego dolu do lepszych gum.Opony o profilu 55 wiec tragedi z oszukiwaniem licznika nie ma

Przy takim przełożeniu będą przekłamania rzędu20-30
km/h czyli spore ;)

User avatar
 
Posts: 938
Joined: 31 December 2008, 16:05
Location: W-wa
Points: 11
Motocykl: SC57a
Year production: 2004

Post » 27 August 2012, 21:01

wszystkie przekłamania i realne prędkości w odniesieniu do zębatek masz precyzyjnie podane tutaj
http://www.gearingcommander.com/

User avatar
 
Posts: 680
Joined: 31 May 2009, 10:27
Location: Mrozy
Points: 2
Motocykl: 1000rr Repsol
Year production: 0

Post » 28 August 2012, 08:44

heko55 wrote:
DOMEL wrote: zostalem przy 15/43 z racji mocniejszego dolu do lepszych gum.Opony o profilu 55 wiec tragedi z oszukiwaniem licznika nie ma

Przy takim przełożeniu będą przekłamania rzędu20-30
km/h czyli spore ;)


znow pomylka.Przy 100km/h to jakies 8 a przy 200- ok 16km/h wiec uwazam ze to nie tragiczne

User avatar
 
Posts: 240
Joined: 07 March 2010, 10:10
Location: śląsk
Points: 5
Motocykl: 1000rr
Year production: 0

Post » 28 August 2012, 19:59

Jak by nie było i tak warto zmienić jeździ sie dużo lepiej :diabel2:

User avatar
 
Posts: 1016
Joined: 21 March 2010, 18:26
Location: Suwałki
Points: 13
Motocykl: CBR929
Year production: 2000

Post » 28 August 2012, 23:08

heko55 wrote:Jak by nie było i tak warto zmienić jeździ sie dużo lepiej :diabel2:

to zależy ja zmieniłem na 16-42 a jednak wrócę do 16-40 bo tego moto używam bardziej turystycznie


Return to Ogólne Dyskusje

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests