It is currently 17 November 2025, 20:17

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Opony typu slick na miasto i rain

Miejsce przeznaczone do ogólnych rozmów na temat motocykli Honda ;)

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 403
Joined: 03 July 2008, 17:19
Location: opole
Points: 3
Motocykl: k8 1000
Year production: 0

Post » 08 November 2011, 19:44

równiez polecam dunlop D211 ;)

User avatar
 
Posts: 71
Joined: 24 January 2011, 14:53
Location: starogard
Points: 2
Motocykl: SC59
Year production: 2008

Post » 08 November 2011, 21:59

d211 już trochę zabiłem, dobre gumy, tyle, że szybko się kończą. Ostatnie były GP i wytrzymały dwa dni, a właściwie 1,5 :)

User avatar
 
Posts: 591
Joined: 21 April 2009, 18:38
Location: Radomsko
Points: 1
Motocykl: sc57a
Year production: 2005

Post » 09 November 2011, 08:30

A jak z hamowaniem przodem takim slikiem na zapiaszczonym asfalcie.
Moto Psycho

 
Posts: 417
Joined: 15 April 2011, 14:38
Location: OGL
Points: 5
Motocykl: S1000RR
Year production: 2012

Post » 09 November 2011, 09:10

co wy z tym piaskiem,

User avatar
 
Posts: 938
Joined: 31 December 2008, 16:05
Location: W-wa
Points: 11
Motocykl: SC57a
Year production: 2004

Post » 09 November 2011, 09:12

Z testu wynika, że Pirelli Superbike Pro wytrzymują 9-10 nagrzań, później tracą właściwości. Warto też pamiętać, że slick jest tylko :!: do zapier... po torze więc jego konstrukcja przewidziana jest do pracy w wysokim zakresie temperatur i dogrzewania w kocach. Nikt się nie przejmuje tematem szybkiego dogrzania tylko raczej utrzymania temperatury pracy. Również zakres ciśnień jest zupełnie inny. Moim zdaniem (co również przetestowałem na sobie wielokrotnie) optimum na ulicę i tor to D211 GP :one:

User avatar
 
Posts: 119
Joined: 26 August 2009, 13:58
Location: Legionowo
Motocykl: R1 RN12
Year production: 2005

Post » 09 November 2011, 10:52

Marek760i wrote:co wy z tym piaskiem,


W ramach pewności i oszczędności polecam założenie jakiejś kostki crossowej. Będzie tanio i na piachu będzie hamował i rwał na koło. Jak czytam te forum to zaczynam wątpić. Niedługo będziecie jeździć na karkasach od naczep co leżą po rowach.

Pozdro dla normalnych.

User avatar
 
Posts: 258
Joined: 07 December 2010, 11:23
Location: Mława, Sz
Motocykl: było SC 57 B jest GIX 1000
Year production: 2008

Post » 09 November 2011, 16:45

[quote="pit"]A jak z hamowaniem przodem takim slikiem na zapiaszczonym asfalcie



chyba wielkiej różnicy nie będzię do hamowania od drogowej opony bo i jedna i druga się slizga

Previous

Return to Ogólne Dyskusje

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests