It is currently 17 November 2025, 23:11

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Sportowe,krótkie klamki

Miejsce przeznaczone do ogólnych rozmów na temat motocykli Honda ;)

Moderators: maciekx, Tytus

User avatar
 
Posts: 194
Joined: 28 February 2010, 12:38
Location: Warszawa
Motocykl: 954fb
Year production: 2003

Sportowe,krótkie klamki

Post » 08 March 2011, 12:04

Siema.Na wiosne planuje nabyć krótkie sportowe klamki, bo spodobała mi sie oferta kolegi z forum MarioSC33.Jako ze nigdy nie mialem okazji smigać z takimi,nawet nie mialem okazji wcisnac choć raz tu moje pytanko do bardziej wtajemniczonych.Jak to sie lata z takimi np po miescie?Jak widzicie jestem z wiecznie zawalonej korkami Warszaawy, gdy wyjade na miasto w ciagu dnia musze sie niezle namachac sprzeglem bo prawie non stop manewruje sie miedzy stojącymi samochodami.Reka czasem juz boli na zwyklej dlugiej klamce,a jak to bedzie z krotka?Jaka jest róznica miedzy dlugimi a krótkimi procz dlugosci oczywiscie? :mrgreen: za wszelkie opninie,pomoc, odpowiedzi z gory dzieki :one:

User avatar
 
Posts: 566
Joined: 09 February 2010, 20:42
Location: Wrp
Points: 7
Motocykl: streetfighter
Year production: 0

Post » 08 March 2011, 12:48

temat już poruszany skorzystaj z opcji SZUKAJ bo szkoda zaśmiecać forum

 
Posts: 84
Joined: 08 June 2010, 00:47
Location: ok. Wyszk
Points: 5
Motocykl: CBR 929 RR SC44
Year production: 2000

Post » 17 March 2011, 00:43

ja ci tylko dodam, że w sobotę zakładam krótkie klamki Womet Techa i dam znać jak się lata, a jak chcesz to też po Wawie latam, podjedziesz do mnie to sam obczaisz :)

User avatar
 
Posts: 194
Joined: 28 February 2010, 12:38
Location: Warszawa
Motocykl: 954fb
Year production: 2003

Post » 17 March 2011, 09:21

z checia :mrgreen: poszlo pw :one:

User avatar
 
Posts: 210
Joined: 23 May 2008, 18:27
Location: Warszawa
Motocykl: CBR 954
Year production: 2002

Post » 17 March 2011, 09:22

też chętnie którego dnia zobaczę te krótkie klameczki gdzieś na wawie - tylko niech się pogoda już wyprostuje

User avatar
 
Posts: 882
Joined: 04 March 2010, 00:37
Location: Małopolsk
Points: 8
Motocykl: Honda FireBlade 929RR
Year production: 2001

Post » 17 March 2011, 10:20

Ogólnie z klamkami racingowymi jezdzi sie moim zdaniem Super co prawda mam dlugie ale w porownaniu z seryjnymi to nie ma co gadac jest rewelacja. sprzeglo chodzi leciutko jednym palcem mozna smiaglo go wciskac na obu klamkach masz 6-cio stopniowa regulacje. A podsumowując to koazde moje nastepne moto bedzie musialo miec klamki racingowe. Polecam
...Hamuj Fantazje, Rozwijaj Wyobraźnie...

User avatar
 
Posts: 194
Joined: 28 February 2010, 12:38
Location: Warszawa
Motocykl: 954fb
Year production: 2003

Post » 17 March 2011, 10:57

o wlasnie o taka opinie mi chodzilo Chappy :one: jezeli chodzi duzo lzej jak na seryjnych to bomba, bo tak jak pisalem od machania ciaglego nim w korku reka boli po pewnym czasie. Ale sprawdze sobie u kolegi emge b jak lezy :mrgreen: [/b]

User avatar
 
Posts: 315
Joined: 10 March 2009, 20:10
Location: Mogielnic
Motocykl: Honda CBR 954 RR, Silver Wing, CR250R
Year production: 2002

Post » 18 March 2011, 08:53

Jaki jest koszt takiego zestawu klamek?

User avatar
 
Posts: 194
Joined: 28 February 2010, 12:38
Location: Warszawa
Motocykl: 954fb
Year production: 2003

Post » 18 March 2011, 09:20

http://forum.fireblade.pl/topics11/s-sp ... vt6594.htm tutaj masz caly temat :one: niedrogo w porownaniu jak bys chcial kupic gdzies indziej


Return to Ogólne Dyskusje

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests