Witam wszystkich motocyklistów,
Bardzo proszę o poradę kogoś kto ujeżdża Bladego turystycznie.Cztery sezony przejeździłem
VFR i bardzo dobrze mi się na niej jedziło.Do turystyki się nadaje, a spalanie na trasie oscyluje w granicach 6L.NIestety z braku funduszy musiałem ją sprzedać i kupić gsx600 do latania na wakacje.
Chcę kupić coś do turystyki i waham się pomiędzy golaskiem Hornetem 600 (ale trzeba go ostro kręcić, bo mała pojemnośc), Bladym 900RR PC31, CBR 1000F Dual (ciężki) lub Hornet 900, CBR 600 F3.
Z tego co się zorientowałem to pozycja na F3 jest niezbyt wygodna do turystyki, a Hornet też nie wiem czy się za bardzo nadaje.Sądzę, że Blady ma pod dostatkiem mocy, jednak chyba bolą plecy i nadgarstki po dłuższej jeździe, ale jest lekki.
Byłbym wdzięczny gdyby ktoś mi opisał ten motocykl pod względem pozycji, kierowca/pasażer, spalania trasa/miasto i czy da się przerobić półkę z kierownicą na bardziej turystyczną oraz jak się tym robi trasy 500-700km.
Pozdrawiam i czekam na maila