Dzisiaj jest 27 czerwca 2025, 10:12

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

nieszczęsna panewka

Miejsce przeznaczone do ogólnych rozmów na temat motocykli Honda ;)

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 129
Rejestracja: 23 marca 2009, 22:04
Lokalizacja: Bieniewic
Motocykl: 954RR
Rok produkcji: 2002

nieszczęsna panewka

Post » 15 stycznia 2011, 16:45

Witam, niestety mnie też do spotkało, ale u mnie jest taki plus że jeszcze nic nie pukało tylko przy zmianie oleju w misce do której spuszczałem stary olej zostało na dnie sporo złotych opiłków i tak sie domyślam że to z niczego innego tylko z tej nieszczęsnej panewki i mam pytanie czy ich wymiana zreanimuje mój piec czy mogę szukać już następnego?
Z góry dziękuje za podpowiedzi :)

 
Posty: 162
Rejestracja: 22 listopada 2009, 02:25
Lokalizacja: ze wsi
Pochwały: 1
Motocykl: 1100XX
Rok produkcji: 2004

Post » 15 stycznia 2011, 17:10

Jeżeli do panewka to jesteś w d... tak samo jak ja. Bujam sie już z tym ponad rok i dalej szukam pieca bez wady, jak narazie bezskutecznie. na allegro są dwa wystawione tylko to jakieś kosmiczne ceny i za daleko jak dla mnie.

Awatar użytkownika
 
Posty: 109
Rejestracja: 14 stycznia 2009, 17:23
Lokalizacja: Grajewo /
Pochwały: 5
Motocykl: cbr 929 umarł.../jest r6 05
Rok produkcji: 2000

Post » 15 stycznia 2011, 17:48

to zależy od czego zatarła się ta panewka jeżeli wal jest krzywy po szlifie to z następną bedzie tak samo , musisz dać wał do pomiarów czy nie jest uszkodzony wal i nie ma bicia i wtedy podobno pomoże tylko wymiana samej panewki

Awatar użytkownika
 
Posty: 85
Rejestracja: 22 października 2010, 19:34
Lokalizacja: Radomsko
Motocykl: CBR 929RR
Rok produkcji: 2001

Post » 15 stycznia 2011, 18:01

Wymiana panewki, ale oczywiscie z zachowaniem grup selekcyjnych.
Skoro masz opilki, a nie pukalo, to najpierw rozbierz piec i sprawdz czy aby na pewno to panewki.

 
Posty: 129
Rejestracja: 23 marca 2009, 22:04
Lokalizacja: Bieniewic
Motocykl: 954RR
Rok produkcji: 2002

Post » 15 stycznia 2011, 19:19

jak rozbiore to od razu wał oddaje do spr. tylko zastanawiałem sie właśnie czy jak bedzie ok to ile to wytrzyma po założeniu nowych panewek bo nie chciał bym mieć psikusa po 1kkm i nie sądze że to by mgło być coś innego bo 2kkm temu robiłem skrzynie i nie przychodzi mi nic do głowy z czego by mogły być złote opiłki, a wracając do tej selekcji panewek to pewnie wszytkie oznaczenia będą na starych i takie same musze kupić

[ Dodano: Sob Sty 15, 2011 6:23 pm ]
a zatarła sie pewnie od gumy i przebiegu bo ma nalatane 84kkm z czego ja zrobiłem około 35

 
Posty: 789
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 15 stycznia 2011, 21:52

Jeśli robiłeś skrzynię mogłeś zwrócić uwagę na stan panewek i czopów wału bo główne masz na wierchu a stopy korbowodów też mogłeś zrzucić i zobaczyć. Jeśli wydarło panewki aż opiłki są w misie to nie wierzę żeby nie było łomotu z silnika
wciąż zajmuję się serwisem

 
Posty: 129
Rejestracja: 23 marca 2009, 22:04
Lokalizacja: Bieniewic
Motocykl: 954RR
Rok produkcji: 2002

Post » 16 stycznia 2011, 01:26

główne sprawdziłem i były zajebi... a korb nie chciało mi sie odkrecać i tak wyszedłem na tym, a na pewno nic nie pukało bo to nie pierwsze moja panewka i objawy niestety sa juz mi dobrze znane nawet teraz jak go zapale to na wolnych obrotach nic nie puka a nie chce go wsyrzej krecić zeby nie pogorszyć:D nie długo go rozdłubie to dam znac jak to wyglądało :)


Wróć do Ogólne Dyskusje

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości