It is currently 18 November 2025, 03:15

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

jak dobrac optymalny rozmiar zebatek

Miejsce przeznaczone do ogólnych rozmów na temat motocykli Honda ;)

Moderators: maciekx, Tytus

User avatar
 
Posts: 900
Joined: 07 September 2007, 23:16
Location: Rzeszów
Points: 15
Motocykl: RN19 (Były SC:33,57a,59)
Year production: 2007

Post » 29 May 2009, 12:02

Jak ktoś chce przejść na serie przełożenie to mam zębatę Sunstara tylną do SC33 tanio oddam bo mi zalega. Ja zmieniałem na 44 i tą jeszcze dobrą zdemontowałem od tego czasu sobie leży. Zresztą łańcuch DIDa 525VMZ równo wyciągnięty na którym jeszcze chwilę można polatać też oddam po taniości chyba 106 ogniw idealnie jak ktoś na psa robi sprzęt (na przedłużenie). A ja jak miałem 16/44 to spoko się latało i praktycznie nie odczuwalny spadek v-max. Też się zastanawiałem nad 15/44 lub 16/45. A co do monstrualnych zębatek to pojezdziłem sobie kiedyś R6 05 z pizzą 60z z tyłu i na moje to nawet w mieście za krótkie jest przełożenie takie - jedynie do stuntu na placu przydatne. Kolega ma w F4i 55z to też nigdzie dalej niż 20km od domu nie śmiga bo irytuje taka jazda cały czas pod odcine i spalanie masakra.

User avatar
 
Posts: 155
Joined: 22 September 2009, 00:50
Location: Bytom
Points: 1
Motocykl: Yamaha Xmax 400
Year production: 2015
Samochód: Audi A3

Post » 13 March 2010, 01:38

Ja się przyłączę do tematu .
Seryjnie w 929 jest 16/42 ,a co jak się założy 14/40 !? jaka będzie różnica !? czy tylko długość łańcucha?

User avatar
 
Posts: 86
Joined: 11 February 2009, 15:13
Location: Tychy / K
Points: 2
Motocykl: 1000RR, TDM 900, Cali 1100, seven, SHL M05
Year production: 0

Post » 13 March 2010, 02:28

To bedzie w przyblizeniu tak jak bys dodal około dwa zeby z tyłu. Ale proponuje tył zostawic oryginal a z przodu załozyc 15.

User avatar
 
Posts: 592
Joined: 06 August 2009, 21:15
Location: Ziemia
Points: 3
Motocykl: był zawsze moim marzeniem
Year production: 2018

Post » 13 March 2010, 02:31

[shadow=red]"klari" napisał
Seryjnie w 929 jest 16/42 ,a co jak się założy 14/40 !? [/shadow]

[glow=blue]14/40 to prawie to samo co 15/42 i tylnej nie musisz wymieniać i łańcuch żywotniejszy będzie, bo im mniejsza z przodu tym gorzej dla łańcucha :)[/glow]

[ Dodano: Sob Mar 13, 2010 6:51 am ]
[shadow=blue]"klari" napisał
Seryjnie w 929 jest 16/42 ,a co jak się założy 14/40 !? [/shadow]

[glow=red]14/40 to prawie to samo co 15/42 i tylnej nie musisz wymieniać i łańcuch żywotniejszy będzie, bo im mniejsza z przodu tym gorzej dla łańcucha :)[/glow]

User avatar
 
Posts: 155
Joined: 22 September 2009, 00:50
Location: Bytom
Points: 1
Motocykl: Yamaha Xmax 400
Year production: 2015
Samochód: Audi A3

Post » 21 March 2010, 11:26

Zakupiłem już seryjne 16/42 - natomiast te 14/40 są na sprzedaż... - firma ,która sprzedała mi nie te zębatki co trzeba (w Tarnowskich Górach - nie polecam!! ) nie przyjeła ich z powrotem ,więc zostało kupić drugi komplet...

 
Posts: 24
Joined: 08 August 2010, 10:25
Location: Kozienice
Motocykl: cbr 954
Year production: 2003
Samochód: dość szybki

Post » 08 August 2010, 11:00

napiszę bo pewnie komuś się przyda takie info ;) kolega w 954 ma zmienione zębatki 15/44 podczas gdy seria jak się nie mylę (na europę) ma 16/42. Moto zyskało dużo mocy - z 2 na koło idzie jak szalona :D a prędkość max spadła o jakieś 10%.
Gdy będę miał wymieniać napęd to zastanowię się właśnie nad takim rozwiązaniem :P

User avatar
 
Posts: 30
Joined: 12 June 2010, 20:31
Location: Gdynia
Motocykl: ZX6R
Year production: 2009

Post » 08 August 2010, 12:11

Polecam tą stronę, można sie pobawić wirtualnie z przełożeniami za nim zainwestuje się w odpowiednie zębatki

Link

Previous

Return to Ogólne Dyskusje

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests