Dzisiaj jest 27 czerwca 2025, 02:25

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

prosze o rade

Miejsce przeznaczone do ogólnych rozmów na temat motocykli Honda ;)

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 686
Rejestracja: 10 stycznia 2008, 18:23
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 6
Motocykl: 1000 RR HRC
Rok produkcji: 2007

Post » 22 kwietnia 2010, 07:29

Faktycznie dziwna sprawa moze ktos uderzy z tym do importera.....
A jakie mieliście przebiegi w tych moto ?
Osobiscie leje tylko Motula 300v

Awatar użytkownika
 
Posty: 628
Rejestracja: 18 stycznia 2009, 18:55
Lokalizacja: Gliwice
Pochwały: 3
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2000

Post » 22 kwietnia 2010, 11:30

kolejna spiskowa teoria dziejów :ooo: miki sam się przyznał że kupił "loterię", kolega pisze że motor padł po 700km, i tu nagle wniosek wina castrola ;] wg mnie wina klękających panewek jest gdzie indziej ale ja się pewnie nie znam :P

 
Posty: 282
Rejestracja: 25 maja 2008, 19:51
Lokalizacja: wroclaw
Motocykl: był zx10r, jest sc57
Rok produkcji: 2004

Post » 22 kwietnia 2010, 21:29

rozmawiałem z mechanikiem i powiedział że moto musiało być ostro katowane, może na kole, może za mało oleju... raczej to nie wina oleju. Dodam że motor był sprowadzony z włoch a wszyscy wiedzą jak tam sie jezdzi. Niby ma przejechane wg licznika 27000 ale w Polsce motory szybko zmieniają przebieg

 
Posty: 491
Rejestracja: 20 lutego 2010, 20:54
Lokalizacja: NKE
Motocykl: cebra929rr i crf250r
Rok produkcji: 2001

Post » 22 kwietnia 2010, 21:43

Coś nie chce mi się wierzyć z tym castrolem jestem żywym przykładem że olej jest ok.
Od samego początku jak mam 929 leję gps czyli 3 sezon i nic się nie dzieje złego, kumpel w kawie już 2 sezon na tym samym lata i też oki. Może przyczyną nie jest konkretnie dany olej tylko stan oleju przy stawianiu na koło hihi: , lepiej jest wlać trochę więcej niż za mało :P

Awatar użytkownika
 
Posty: 166
Rejestracja: 02 września 2008, 09:11
Lokalizacja: Świdnica
Pochwały: 3
Motocykl: Były dwie SC33
Rok produkcji: 1999

Post » 22 kwietnia 2010, 22:04

Tez mialem jeden sezon Castrola GPS i nic sie nie dzialo. Znajomy mial psa SC33 jeden sezon tylko do pałowania na kole (cyrkle itp) i panewa nie wyskoczyła. Motocykl kupil z przebiegiem okolo 36000km z czego poprzedni wlasciciel na wstepie powiedzial ze moto w jego rekach przez 12000km stoczyło boje w ekstremalnych warunkach... gumowanie nauka nauka nauka. Znajomy tez tylko do tego go miał i po kilku wywrotkach płyn chlodniczy mu wyciekł ale nadal pałował, moto sie zagotowało. Po wymianie uszczelki pod głowicą moto dalej jezdziło ostro, ale zawsze olej w silniku był. Teraz ma juz go inny własciciel ponownie do nauki stuntu.

 
Posty: 491
Rejestracja: 20 lutego 2010, 20:54
Lokalizacja: NKE
Motocykl: cebra929rr i crf250r
Rok produkcji: 2001

Post » 22 kwietnia 2010, 22:21

Honda pisze:Teraz ma juz go inny własciciel ponownie do nauki stuntu.

To motorek ma ciężki żywot ale na czymś trzeba się uczyć...jestem ciekaw ilu jeszcze gości wytrzyma :)

Poprzednia

Wróć do Ogólne Dyskusje

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości