It is currently 18 November 2025, 01:36

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Jakiego leśnego naqrwiacza polecacie ??

Miejsce przeznaczone do ogólnych rozmów na temat motocykli Honda ;)

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 316
Joined: 15 September 2009, 06:24
Location: Chrzanów
Points: 2
Motocykl: 954rr
Year production: 2002

Post » 09 April 2010, 06:22

Ale boje się z 2-taktami .... Bo podobno jakieś remonty co 30 moto godzin i w ogole dziwne Historie.
Głęboko zastanawiam się nad dr350 bo nie jest drogi a na sam pooczątek chyba nie będzie zły :)
Co do DRZ400 to piekna maszyna :D ale i swoje kosztuje :) a na sam początek jak się stawia kroki to trzeba chyba zacząć od czegoś mniejszego :D

User avatar
 
Posts: 303
Joined: 22 August 2008, 09:48
Location: serokomla
Motocykl: szukam...
Year production: 0

Post » 09 April 2010, 08:02

A co myslicie o cr125 lub cr250 na poczatek??

User avatar
 
Posts: 882
Joined: 04 March 2010, 00:37
Location: Małopolsk
Points: 8
Motocykl: Honda FireBlade 929RR
Year production: 2001

Post » 09 April 2010, 08:12

cr125 to to samo prawie co kx125 czyli blizniacze wariaty hehe a 250 to juz inna bajka mały zabijak - oczywiście mowie o osobie początkującej
...Hamuj Fantazje, Rozwijaj Wyobraźnie...

 
Posts: 242
Joined: 08 June 2009, 23:37
Location: Łowicz
Points: 2
Motocykl: CBR900RR SC28
Year production: 1994

Post » 09 April 2010, 08:27

To co powiecie na to że jest też cr500?? Jest uważany za motocykl dla ludzi z naprawde mocnymi kośćmi :diabel2: To to dziadostwo jest już nie do ogarnięcia :diabel2:
Jadę w lassss odkręcam gazzzz i... wypada maneteka ;-)

User avatar
 
Posts: 1040
Joined: 12 July 2009, 11:36
Location: Oberschlesien
Points: 5
Motocykl: CBR 900 RR, CBR 1100 RR
Year production: 1997

Post » 09 April 2010, 08:39

jeździłem troche cr 250. Eee moto masakra pozamiatało mną totalnie i raczej do nauki się nie nadaje. W 2T 125 chyba jest odpowiedni ale i tak trzeba uważać. Miałem jeszcze KLX 650 bardzo przyjemny mototorek i daje nawet radę.

 
Posts: 105
Joined: 27 May 2009, 19:53
Location: podlasie
Motocykl: cbr 929
Year production: 2000

Post » 11 April 2010, 08:34

miki1406 ja posiadałem cr500 tam jest tyle mocy ze szok :ooo: , sezon przejeździłem jakoś dawałem mu rady raz nawet spod dupy mi uciek hihi: , nie jest taki straszny jak sie wydaje, ale respekt trzeba mieć do nie go, na nauke nie polecam, szatan :diabel2:

 
Posts: 316
Joined: 15 September 2009, 06:24
Location: Chrzanów
Points: 2
Motocykl: 954rr
Year production: 2002

Post » 11 April 2010, 08:37

A koledzy jak to jest z 2-suwami ??
Jak z remontami i ekspolatacja ? Jak to wychodzi, co ile serwis :) takie ogolne info :)
Pozdro :)
Może sie zdecyduje na 2 takta :D tylko musze mieć szerszy zasób wiedzy :)
Pozdro

User avatar
 
Posts: 143
Joined: 20 October 2009, 09:02
Location: zewsząd
Points: 1
Motocykl: Sandały Ojca Gaudentego
Year production: 0

Post » 11 April 2010, 09:17

jeżeli trafisz na nie zakatowany egzemplarz to długo pojezdzisz.w dwutakcie trzeba tylko pilnowac wymian oleju, zagrzania moto po odpaleniu i dobrej mieszanki paliwowej. co do remontow i wymian tłoka to miałem kawe kx125 45km, którą kupiłem po sezonowej jeżdzie bez wymiany tłoka, motor przejeżdził kolejny cały sezon bez wymiany tłoka. jest na nikasilu.
ma go dalej znajomy i tak:
pali na strzał.
nie kopci.
1,2,3,4 to podłoże 4metry za Tobą, nad Tobą :one:
1,2 staje z gazu na koło.
żadnego odczuwalnego spadku mocy :D :ooo:

heh i zaraz wyjdzie na to że wymieni korbe a tłoka wsadzi tego samego :mrgreen:

w skrócie szatan :diabel2:

Previous

Return to Ogólne Dyskusje

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 7 guests