It is currently 17 November 2025, 23:10

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Zaparowane lampy w motocyklu! co to oznacza?

Miejsce przeznaczone do ogólnych rozmów na temat motocykli Honda ;)

Moderators: maciekx, Tytus

User avatar
 
Posts: 716
Joined: 23 February 2010, 18:47
Location: Wrocław-W
Points: 12
Motocykl: zawsze HONDA !
Year production: 0

Zaparowane lampy w motocyklu! co to oznacza?

Post » 25 February 2010, 18:55

Witam wszystkich. Kupiłem motor na początku roku i zaobserwowałem dzisiaj po przejażdzce ze zaparowały mi lamy... Pytanie z dupy ale chciał bym wiedziec co to oznacza i czy da sie jakos temu zapobiegać itp. i czym to jest spowodowane. Pozdrawiam

//jak chcesz konkretnej odpowiedzi to pisz konkretne tematy, post o temacie "pytanie z dupy" ?? /Fabiq
Last edited by Siwy_ryry on 06 March 2010, 23:53, edited 1 time in total.

User avatar
 
Posts: 313
Joined: 29 December 2009, 23:02
Location: KCH
Points: 1
Motocykl: gixx k7
Year production: 0

Post » 25 February 2010, 19:53

A miales kropelki wody na kloszu? Bo od tego paruje np. po umyciu. Jesli nie bylo wody na kloszu a lampa zaparowala to masz gdzies nieszczelnosc.

User avatar
 
Posts: 541
Joined: 22 June 2009, 22:38
Location: Wieluń/Wr
Motocykl: CBR 900 RR
Year production: 1999

Post » 25 February 2010, 20:03

No może to oznaczać tyle, że ktoś kiedyś rozklejał lampę i źle skleił, jest nieszczelność

User avatar
 
Posts: 716
Joined: 23 February 2010, 18:47
Location: Wrocław-W
Points: 12
Motocykl: zawsze HONDA !
Year production: 0

Post » 25 February 2010, 20:26

Ja tez przyjmuje taka wersje ze moze przez t oze zimno jest + ciepło żarówek = para. Tylko ze chodzi o to tez ona mi nie paruje kompletnie cała tylko lekko w rogach (nic strasznego) ale jak by sie dało t obym to usunał. Czy wysuszyc to w jakis sposób i problemu nie bedzie czy jak ??

User avatar
 
Posts: 313
Joined: 29 December 2009, 23:02
Location: KCH
Points: 1
Motocykl: gixx k7
Year production: 0

Post » 25 February 2010, 20:53

Ja tez przyjmuje taka wersje ze moze przez t oze zimno jest + ciepło żarówek = para.
jak jezdzilem przy -3 to nic mi nie parowalo/ tak jak mowie masz nieszczelny klosz. Jak nieduzo to zostaw to, przy rozklejaniu mozesz sobie popsuc lampe.

User avatar
 
Posts: 128
Joined: 27 January 2009, 22:31
Location: Lublin
Motocykl: 1000 RR
Year production: 7

Post » 25 February 2010, 21:29

To nic strasznego. Musisz miec troszke wody w srodku lampy i nie musi to byc spowodowane jej rozklejaniem. Moze przy wymianie zarowki cos sie dostalo albo ktos zle zalozyl gomowe oslony zarowek i tamtedy sie woda dostaje.
Najlepiej wyciag zarowki i zostaw w cieplym i suchym pomieszczeniu na pare dni. Mozesz tez przez otwor zarowki przedmuchac lampe powietrzem byle nie za duzym cisnieniem. Powinno pomuc. A jesli nie to zostaw w spokoju bo mozesz wiecej szkody niz pozytku narobic.

User avatar
 
Posts: 396
Joined: 25 August 2008, 09:28
Location: WG i WKZ
Points: 15
Motocykl: 1000RR Repsol
Year production: 2005

Post » 25 February 2010, 21:37

Ja historię swoich lamp znam od początku i też zdarza mi się, że mam lekko w kąciku zaparowane,
myślę, że nie ma się czym przejmować, a jeśli tak bardzo to przeszkadza to zrobić jak kolega babyy82 radzi

User avatar
 
Posts: 241
Joined: 04 May 2009, 20:36
Location: Okolice K
Points: 11
Motocykl: Honda CBR 929
Year production: 2001

Post » 25 February 2010, 21:43

Po wtorkowej jezdzie zauważyłem że mi też lekko w rogach zaczęła parować lampa, a w sezonie nigdy się nic takiego nie działo. Zostaw w spokoju, jeśli Cię bardzo denerwuje to musisz suszyc suszarka ;) tylko powoli co by klosz się nie przytopił ;)

 
Posts: 567
Joined: 05 March 2008, 01:29
Location: małopolsk
Points: 2
Motocykl: SATAN-LUCYFER 954RR
Year production: 0

Post » 25 February 2010, 21:54

Jak byś już musiał suszyć to nie po kloszu tylko wyciągnij żarówki i przez te otwory ciepłe powietrze wprowadzaj, a najlepiej wyciągnąć żarówki i zostawić w ciepłym pomieszczeniu- za dwie doby powinno być po problemie!!

User avatar
 
Posts: 716
Joined: 23 February 2010, 18:47
Location: Wrocław-W
Points: 12
Motocykl: zawsze HONDA !
Year production: 0

Post » 25 February 2010, 22:05

Heh juz kocham to forum bo sa ludzie ktorzy doradzą. Zrobie tak... poczekam do wiosny/lata. Jak nie bedzie parowało... to dam spokoj sobie a jak bedzie to wyciągne zarowki i zostawie motorek na caly dzien na dworze na słoncu. Jak nie pomoze to w ruch pójdzie suszarka:P

 
Posts: 13
Joined: 17 October 2009, 18:13
Location: Żydowo
Points: 1
Motocykl: sc44
Year production: 0

Post » 25 February 2010, 23:25

najlepiej wziasc wyjac zerowke i suszyc suszarka gwarantuje ze po 5min masz po problemie na jakis czas oczywiscie bo ta para wynika napewno z nieszczelnosci lampy mam ten sam problem ze swoja 929 najgorzej jest po umyciu ale suszarka daje rade ;) pozdrawiam

User avatar
 
Posts: 32
Joined: 19 February 2009, 15:46
Location: Piotrków
Motocykl: sc44 929
Year production: 2000

Post » 26 February 2010, 08:54

jak umyjesz moto po jeździe z włączonymi światłami to zawsze może się trochę skroplić po wewnętrznej stronie z racji różnicy temperatur. Mi latem jakoś raz zaparowała lampa, po 3 dniach przeszło samo


Return to Ogólne Dyskusje

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 7 guests