Miejsce przeznaczone do ogólnych rozmów na temat motocykli Honda ;)
Moderators: maciekx, Tytus
-
cziken929Staly Bywalec
-
- Posts: 789
- Joined: 20 July 2008, 16:42
- Location: krasnysta
- Points: 22
- Motocykl: w narzędziach to z 5x929
- Year production: 2000
-
» 30 November 2009, 23:53
Musisz sprawdzić rzeczywistą temperaturę płynu pirometrem na czujniku żeby się przekonać o usterce w obiegu. Jeśli temperatura w normie to trzeba zasymulować rezystancję w obwodzie tzw. thermo unit który na podstawie spadku rezystancji (PTC) czujnika temperatury wyświetla wysokość temperatury cieczy na zegarze. Gdy rezystancja spada do odpowiedniej wartości sterownik załacza fana a całość można porównać z danymi DATA na stronie. To tak w skrócie
wciąż zajmuję się serwisem
Return to Ogólne Dyskusje
Users browsing this forum: No registered users and 3 guests