It is currently 17 November 2025, 15:09

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Najlepiej wchodzące motocykle na tylne koło

Miejsce przeznaczone do ogólnych rozmów na temat motocykli Honda ;)

Moderators: maciekx, Tytus

User avatar
 
Posts: 936
Joined: 29 January 2012, 14:58
Location: cbr-dtr
Points: 22
Motocykl: motorynka wsk mz r6 sc28 sc33street
Year production: 99

Najlepiej wchodzące motocykle na tylne koło

Post » 20 August 2013, 18:13

-1--2--klama i guma haha

 
Posts: 168
Joined: 06 July 2010, 14:59
Location: Świdwin
Points: 8
Motocykl: CBX 1000
Year production: 0

Post » 20 August 2013, 18:45

TL1000R potwierdzam w 100%, w czołówce brakuje mi tylko Buella

 
Posts: 1629
Joined: 01 May 2007, 20:22
Points: 10
Motocykl:

Post » 20 August 2013, 20:17

na moje w pierwszych 3 filmach tj : TL BANDIT i ZX 12 strzały ze sprzęgła,jedynie KTM z gazu i to pięknie, jak dla mnie KTM nr 1 w filmach,swego czasu ujeżdżałem VTR i tez pięknie wstawała na kolo

User avatar
 
Posts: 1546
Joined: 18 May 2011, 20:50
Location: Mrągowo
Points: 20
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Year production: 2005

Post » 20 August 2013, 22:43

tl1000 Vka kolega taką latał ładnei na gumie widać że bez problemowo szła na gume aż w koncu połozył na plecy, hehe

ogólnie większość V'ek będzie łatwo szła na gume tak jak VTR z 2 biegu wstaje bez problemu z gazu gdzie moja 929 z gazu na prostej równej drodze nie mogę wyrwać na fabrycznych zębatkach.

ale to moim zdaniem jakieś porównanie z dupy :) bo przecież większość litrowych ścigów będzie bez najmniejszego proszenia szła na gume,

gdzie jest gix 1000 k1-k6 przecież to szatan w szczególności k5-k6

zx10r 04r -> ostatnio jeździłem, to z 2 biegu z gazu idzie z 6 tyś obrotów tak samo latwo jak moja 929 na 1 biegu.

 
Posts: 282
Joined: 25 May 2008, 19:51
Location: wroclaw
Motocykl: był zx10r, jest sc57
Year production: 2004

Post » 21 August 2013, 06:35

Również potwierdzam TLa. Kolega posiadał dwa sezony i moto więcej jeździło na jednym kole niż na dwóch. Tam nawet akumulator jest wrzucony z przodu żeby dociazyc koło.

User avatar
 
Posts: 591
Joined: 21 April 2009, 18:38
Location: Radomsko
Points: 1
Motocykl: sc57a
Year production: 2005

Post » 21 August 2013, 07:15

To ja wyciągam z rękawa MZ ETZ 251 :D :D :D
No co 21KM i idzie z gazu na drugim biegu :diabel2: :brawo:
Moto Psycho

User avatar
 
Posts: 430
Joined: 16 January 2010, 14:23
Location: Kobyłka
Points: 5
Motocykl: 954 RR
Year production: 2003

Post » 21 August 2013, 08:20

ale w tym artykule nie chodzi o to na jakich motocyklach się da tylko które ida NAJCHĘTNIEJ, ja pozwiedzam Bandita, że dużo chętniej wstaje niż 954. I dodam że w rzeczywistości ma dużo więcej KM niż podaje producent.

User avatar
 
Posts: 87
Joined: 04 May 2010, 17:02
Location: Rybnik
Motocykl: zx10r
Year production: 2004

Post » 21 August 2013, 09:28

no ja moge tylko potwierdzić ze kawa 04r naprawde to lubi :D

User avatar
 
Posts: 1016
Joined: 21 March 2010, 18:26
Location: Suwałki
Points: 13
Motocykl: CBR929
Year production: 2000

Post » 21 August 2013, 12:08

crazyduck, dokładnie to samo chciałem napisać , z klamki można postawić każde moto

User avatar
 
Posts: 76
Joined: 07 May 2012, 17:38
Location: Częstochowa
Points: 1
Motocykl:

Post » 21 August 2013, 23:47

Latałem na RSV 1000 i również chciała się wściec, jak się manetą kręciło. hihi:


Return to Ogólne Dyskusje

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests