It is currently 17 November 2025, 19:37

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Nowe buty i zmiana biegów

Miejsce przeznaczone do ogólnych rozmów na temat motocykli Honda ;)

Moderators: maciekx, Tytus

User avatar
 
Posts: 50
Joined: 02 January 2012, 20:10
Location: Pyrlandia
Motocykl: DR600 Dakar - był, CBR 900RR jest
Year production: 0

Nowe buty i zmiana biegów

Post » 27 May 2013, 10:19

Witam. Bombarduje z zapytanie jak radziliście sobie ze zmianą biegów po zmianie obuwia na nowe, inne. Czy zmienialiście wysokość stópki zmiany biegów itp. Zmieniłem kapcie na nowe i masakra, nie wyczuwam dobrze poszczególnych biegów, but się nie mieści jak dotychczas pod stópką( inny kont nachylenia stopy) i jak dla mnie mniejszy komfort. Macie może sprawdzone jakieś patenty, pomysły by ulepszyć, dopasować technicznie ten rytuał ;) Pozdrawiam.

User avatar
 
Posts: 1016
Joined: 21 March 2010, 18:26
Location: Suwałki
Points: 13
Motocykl: CBR929
Year production: 2000

Post » 27 May 2013, 10:37

miałem dokładnie to samo musisz przestawić dźwignię zmiany biegów a jak buty juz się rozchodzą bedziesz musiał ją znowu przestawić i wtedy wszystko wróci do normy , jak bys kupił za dwa lata takie same nowe buty miał bys ten sam problem to normalne

User avatar
 
Posts: 50
Joined: 02 January 2012, 20:10
Location: Pyrlandia
Motocykl: DR600 Dakar - był, CBR 900RR jest
Year production: 0

Post » 27 May 2013, 10:42

Dzięki za pomoc mistrzu obróbki ,skrawania i krzesania iskry :)

User avatar
 
Posts: 492
Joined: 12 November 2011, 21:22
Location: Utr
Points: 9
Motocykl: CBR 929
Year production: 2001

Post » 27 May 2013, 18:14

pumba, żeby gładko wbijać biegi wystarczy pamiętać o zasadzie nogi :) zaczyna i kończy :) jak pamiętasz o tym to nawet w klapkach będziesz przebijał z kulturą, a co do komfortu to fakt można zmienić kąt pochylenia dzwigni

 
Posts: 518
Joined: 30 January 2011, 23:28
Location: WLKP Kalisz
Points: 7
Motocykl: była cbr 954 jest ZX10R
Year production: 2008

Post » 27 May 2013, 19:40

przestawisz dzwignie i będzie git. Ja po zmianie moto miałem ten sam problem.

User avatar
 
Posts: 42
Joined: 16 July 2012, 12:51
Location: 3-city
Motocykl:

Post » 27 May 2013, 20:13

A ja myślę, że to kwestia przyzwyczajenia. Po zmianie na alpiny supertechy z miękkich turystyków też myślałem, że będę musiał regulować bo była masakra ale już po paru dniach śmigania zupełnie się przyzwyczaiłem. Teraz biegi wchodzą bezproblemowo. Zmieniła się trochę technika. Teraz ruch wykonuję całą stopą a nie samym czubem.
W moim przypadku (i kolegi z którym śmigałem) parę dni jeżdżenia : )

 
Posts: 518
Joined: 30 January 2011, 23:28
Location: WLKP Kalisz
Points: 7
Motocykl: była cbr 954 jest ZX10R
Year production: 2008

Post » 27 May 2013, 22:30

ale po co ruszać stopą jam można dotknąć palcami i bieg sam wskoczy.

User avatar
 
Posts: 42
Joined: 16 July 2012, 12:51
Location: 3-city
Motocykl:

Post » 28 May 2013, 10:59

Przy większych prędkościach to już nie jest takie oczywiste ; P

User avatar
 
Posts: 50
Joined: 02 January 2012, 20:10
Location: Pyrlandia
Motocykl: DR600 Dakar - był, CBR 900RR jest
Year production: 0

Post » 29 May 2013, 17:46

Temat opanowany, dźwignia podniesiona i problem zniknął. Dziękas za pomoc i zainteresowanie :jupi:


Return to Ogólne Dyskusje

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests