It is currently 16 November 2025, 16:56

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

sc 33 czy 929

Miejsce przeznaczone do ogólnych rozmów na temat motocykli Honda ;)

Moderators: maciekx, Tytus

User avatar
 
Posts: 10
Joined: 17 May 2013, 18:12
Location: Slask
Motocykl:

sc 33 czy 929

Post » 17 May 2013, 19:03

Mam zamiar kupic Fireblade,zastanawiam sie tylko co wybrac.
Bardzo mi sie podoba sc 33,ale trafila sie tez okazja kupna 929 od kolegi za dobre pieniadze.
Wazna dla mnie aby motor byl w miare komfortowy(mam zamiar robic nim dluzsze trasy) i zwrotny(bede duzo jezdzil po miescie i winklach).
Jak jest z hamulcami w sc 33?Bo w tej 929 jest stalowy oplot z przodu i hamulce sa jak zyleta.
Jak wyglada awaryjnosc i spalanie w obu motocyklach?

User avatar
 
Posts: 208
Joined: 23 August 2010, 22:00
Location: Opole
Points: 5
Motocykl: 900rr SC33/ DRZ400 Y/Majest 150
Year production: 1998

Post » 17 May 2013, 19:39

mi tam się 929 nie podoba(wizualnie) a oplot można założyć do wszystkiego

User avatar
 
Posts: 10
Joined: 17 May 2013, 18:12
Location: Slask
Motocykl:

Post » 17 May 2013, 19:51

Mi tez sie 929 niepodoba orginalna,ta jest zrobiona na psa,bez owiewek,szeroka kierownica klatka.

User avatar
 
Posts: 208
Joined: 23 August 2010, 22:00
Location: Opole
Points: 5
Motocykl: 900rr SC33/ DRZ400 Y/Majest 150
Year production: 1998

Post » 17 May 2013, 20:10

jak ci się bardziej widzi i kasa dobra to bierz jeśli piec zdrowy i moto jedzie prosto,a co do reszty to ci szkoda nie będzie jak strzelisz jakiegoś paciaka :)

User avatar
 
Posts: 422
Joined: 20 December 2011, 19:55
Location: Cieszyn
Points: 11
Motocykl: SC-57
Year production: 2004

Post » 17 May 2013, 22:24

skaper wrote:Mi tez sie 929 niepodoba orginalna,ta jest zrobiona na psa,bez owiewek,szeroka kierownica klatka.


To faktycznie moto z klatką w psie na dalsze trasy wygodne... ;)

User avatar
 
Posts: 221
Joined: 10 January 2011, 22:02
Location: turek
Points: 2
Motocykl: Hania CBR 900RR SC33
Year production: 1998

Post » 18 May 2013, 18:19

kolego jak coś to ja mam swoją sc33 na sprzedaż.

User avatar
 
Posts: 71
Joined: 16 March 2012, 20:35
Location: CCH
Points: 1
Motocykl:

Re: sc 33 czy 929

Post » 19 May 2013, 11:52

skaper wrote:Mam zamiar kupic Fireblade,zastanawiam sie tylko co wybrac.
Bardzo mi sie podoba sc 33,ale trafila sie tez okazja kupna 929 od kolegi za dobre pieniadze.
Wazna dla mnie aby motor byl w miare komfortowy(mam zamiar robic nim dluzsze trasy) i zwrotny(bede duzo jezdzil po miescie i winklach).
Jak jest z hamulcami w sc 33?Bo w tej 929 jest stalowy oplot z przodu i hamulce sa jak zyleta.
Jak wyglada awaryjnosc i spalanie w obu motocyklach?


Generalnie wtrysk czyli 929 pali wiecej od cbr 900.
W moich 2 sc33 mam oploty, hamulce daja rade.
BEZawaryjnosc chyba troche lepiej wypada w sc33. Gdy mialem 929 CENZURA mi alternator.
SC33 to jest ostatni japonski sport bez zbednej elektroniki, duzo rzeczy ogarniesz sam.
W 929 jest pod tym wzgledem gorzej, napakowane elektroniki itp.
Roznicy w mocy jest 20KM, wiec tego jakos szczegolnie nie odczujesz.
Niektorzy pisza ze wtrysk bezproblemowy itp. ale to gowno prawda, kolesiowi w 954 CENZURA chodzil i trza bylo zawiezc do serwisu - bez kompa nie da rady podejsc, carbtune tu nie pomoze.
Fakt ze jak wszystko gra to mniej CENZURA niz z gaznikami.

A zreszta... bierz to co jest w lepszym stanie.

User avatar
 
Posts: 10
Joined: 17 May 2013, 18:12
Location: Slask
Motocykl:

Post » 19 May 2013, 20:37

Wiem Kocan,juz mi poslales zdjecia na email,i wlasnie rozwazam czy wziasc twoja czy 929-)

Cobar a ktory byl wygodniejszy? Czy jest duza roznica w prowadzeniu miedzy tymi motocyklami?

User avatar
 
Posts: 71
Joined: 16 March 2012, 20:35
Location: CCH
Points: 1
Motocykl:

Post » 19 May 2013, 23:32

Najwygodniejszy jest street na bazie sc33, ktorego robie :D (ma zajebista rame, ladniejsza od 929)
Prosta kiera, pozycja wygodna, pełna personalizacja to jest to.
929 ma upsy, sc33 nie, co jednak w przypadku tego moto nie jest przeszkoda , bo zawias ma mozliwosc pelnej regulacji. Wygoda na podobnym poziomie, jak to w sporcie szalu nie ma. 10 lat temu sprawialo mi to frajde , teraz stawiam bardziej na wygode.

Powtorze: bierz to co w lepszym stanie.

 
Posts: 262
Joined: 23 July 2015, 09:51
Points: 3
Motocykl: CBR 900 sc33
Year production: 1998

Re: sc 33 czy 929

Post » 11 August 2015, 08:30

Panowie odkopuje temat, jestem w trakcie kupowania motoru. Kilka lat temu 929 było droższe o kilka tys od sc33, lata mijają a ceny stoją prawie w miejscu. Za zadbaną oryginalna sc33 z 99r. trzeba dać 9tys i mam taką w kupnie, za dobrą 929 również trzeba dać 9 tys i taką tez mam w kupnie w swojej okolicy.
Czy mógł by mi ktoś podpowiedzieć czy warto w tej kasie pokusić sie o 929 czy lepiej brać sc33 w pięknym stanie.

 
Posts: 538
Joined: 19 March 2013, 21:09
Location: gdańsk
Points: 7
Motocykl: sc33,f4i,
Year production: 1999

Re: sc 33 czy 929

Post » 11 August 2015, 22:17

Odpal sc33 później 929 i posłuchaj ,serce podpowie CI co wyprać :P a tak na serio to tak jak przedmówcy pisali 929 więcej pali a dużej różnicy mocy niema , za to w 929 masz już cyfrowy licznik i inne bajery a sc33 to starszy sprzęt ale spalanie maks 7l a sc44 potrafi 10l bez problemów spalić przy takiej samej jeździe ,bierz co Ci się bardziej podoba bo oba sprzęty bardzo wdzięczne :brawo:

 
Posts: 184
Joined: 15 December 2010, 17:13
Location: dolny
Motocykl: SC 33
Year production: 97

Re: sc 33 czy 929

Post » 11 August 2015, 23:44

Siemka 929 odstrasza mnie wahacz w bloku silnika. Mały przypał i po jabłkach. Jak koledzy piszą kupisz jak ci zagra.

Next

Return to Ogólne Dyskusje

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests