Dzisiaj jest 18 kwietnia 2024, 04:11

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Tor Radom 2012 rusza

Możesz napisać swoje doświadczenia i inne ...

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 938
Rejestracja: 31 grudnia 2008, 16:05
Lokalizacja: W-wa
Pochwały: 11
Motocykl: SC57a
Rok produkcji: 2004

Tor Radom 2012 rusza

Post » 20 marca 2012, 11:50

Z dniem 28.03 rozpoczyna działalność tor Radom, więc zaczynamy treningi :jupi:
http://www.automobilklub.radom.pl/

Awatar użytkownika
 
Posty: 680
Rejestracja: 31 maja 2009, 10:27
Lokalizacja: Mrozy
Pochwały: 2
Motocykl: 1000rr Repsol
Rok produkcji: 0

Post » 20 marca 2012, 18:12

wreszcie!!!!!! :D Tylko domecze pilot powery i ogien

Awatar użytkownika
 
Posty: 199
Rejestracja: 26 lipca 2011, 09:39
Lokalizacja: LipskoRad
Motocykl: cbr954, Husky Te 610 SM ;)
Rok produkcji: 2002

Post » 06 kwietnia 2012, 10:00

Mam pytanie...

Czy te crash pady są tak restrykcyjnie sprawdzane?? Jakoś im nie ufam... Fakt połamane plastiki to też niezbyt dobra opcja ale czy crash'e nie wyrywają/psują mocowań do silnika czy ramy??

Awatar użytkownika
 
Posty: 938
Rejestracja: 31 grudnia 2008, 16:05
Lokalizacja: W-wa
Pochwały: 11
Motocykl: SC57a
Rok produkcji: 2004

Post » 06 kwietnia 2012, 10:29

jeśli kupisz dobrej f-my i polecane przez kolegów crashpady, to materiały z których są zrobione będą tak dobrane, że prędzej one się poddadzą, niż mocowanie na ramie, czy korpusie silnika. Na torach typu Radom crashpady ratują sprzęt i chodzi tu głównie o dekle, kierownice i sety a nie owiewki (sprawdzone wielokrotnie) :mrgreen:

Awatar użytkownika
 
Posty: 199
Rejestracja: 26 lipca 2011, 09:39
Lokalizacja: LipskoRad
Motocykl: cbr954, Husky Te 610 SM ;)
Rok produkcji: 2002

Post » 06 kwietnia 2012, 22:37

Czyli tor typu supermoto a nie dla nas, chociaż na lepsze poznanie sprzętu to dobry o taki...Widzę więc że nie ma wyjścia i muszę dopisać crash'e do budżetu na kolejny miesiąc hehe

Awatar użytkownika
 
Posty: 938
Rejestracja: 31 grudnia 2008, 16:05
Lokalizacja: W-wa
Pochwały: 11
Motocykl: SC57a
Rok produkcji: 2004

Post » 06 kwietnia 2012, 22:42

Do szlifowania techniki wolne tory są super, ale mają też sporo ograniczeń. Zależy jake możliwości finansowe ;-)

Awatar użytkownika
 
Posty: 199
Rejestracja: 26 lipca 2011, 09:39
Lokalizacja: LipskoRad
Motocykl: cbr954, Husky Te 610 SM ;)
Rok produkcji: 2002

Post » 07 kwietnia 2012, 10:11

U mnie jeszcze sporo błędów więc do ścigania się jeszcze daleko, brak stałego tempa niestety...a to spowodowane jest brakami w technice niestety (wcześniej latałem bardziej turystyczną cbr1000 f). Potrafię zapier, złożenia wmiarę, ale mam momenty gdzie tracę, szczególnie na dohamowaniach gdzie staram się nie zablokować tylniego koła po redukcji...

 
Posty: 417
Rejestracja: 15 kwietnia 2011, 14:38
Lokalizacja: OGL
Pochwały: 5
Motocykl: S1000RR
Rok produkcji: 2012

Post » 07 kwietnia 2012, 11:07

no to na torze radom czy innym tego typu obiekcie sie tego nie nauczysz

Awatar użytkownika
 
Posty: 938
Rejestracja: 31 grudnia 2008, 16:05
Lokalizacja: W-wa
Pochwały: 11
Motocykl: SC57a
Rok produkcji: 2004

Post » 07 kwietnia 2012, 13:03

Fakt dohamowania nie poćwiczysz w Radomiu, na Ułęży za to idealnie dopacujesz ten element :mrgreen:

Awatar użytkownika
 
Posty: 199
Rejestracja: 26 lipca 2011, 09:39
Lokalizacja: LipskoRad
Motocykl: cbr954, Husky Te 610 SM ;)
Rok produkcji: 2002

Post » 08 kwietnia 2012, 13:28

A co do tych crash'y to jakie polecacie?? Bym nie musiał wiercić owiewek i przerabiać motocykla...

Awatar użytkownika
 
Posty: 680
Rejestracja: 31 maja 2009, 10:27
Lokalizacja: Mrozy
Pochwały: 2
Motocykl: 1000rr Repsol
Rok produkcji: 0

Post » 09 kwietnia 2012, 17:03

redjac, w 954 to zwykle wmetecha wystarcza bo tam sie eni wierci w owiewkach.Poelcam bo sie spisuja

Awatar użytkownika
 
Posty: 199
Rejestracja: 26 lipca 2011, 09:39
Lokalizacja: LipskoRad
Motocykl: cbr954, Husky Te 610 SM ;)
Rok produkcji: 2002

Post » 25 kwietnia 2012, 10:47

Dzięki za radę... zakup zaplanowany :one:

Następna

Wróć do Szkoła jazdy, stunt, tricki

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość