Dzisiaj jest 19 listopada 2017, 04:56

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28
Taylormade Racing
miejsce na twoj± reklme
SKLEP FIREBLADE.PL !


Ogłoszenie Admina

Technika jazdy - jazda na jednym kole czyli WHEELIE

Możesz napisać swoje doświadczenia i inne ...

Moderatorzy: Max_929, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 389
Rejestracja: 06 czerwca 2007, 20:12
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 3
Motocykl: Bmw S1000 RR
Rok produkcji: 2010

Technika jazdy - jazda na jednym kole czyli WHEELIE

Post » 09 września 2007, 23:25

Temat może śmieszny ale jestem laikiem co do gumowania na większych, mocniejszych sprzętach :wink:

Mile widziane porady co i jak na którym biegu zwłaszcza co do podrywania ze sprzęgła bo z gazu coś tam kojarze :)
Ostatnio zmieniony 30 grudnia 2011, 21:29 przez Tylik, łącznie zmieniany 1 raz

Awatar użytkownika
 
Posty: 389
Rejestracja: 06 czerwca 2007, 20:12
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 3
Motocykl: Bmw S1000 RR
Rok produkcji: 2010

Post » 12 września 2007, 22:39

Czy mam rozumieć że każdy tutaj jeździ tylko przepisowo na 2 kółkach :wink: ??

 
Posty: 17
Rejestracja: 14 września 2007, 21:52
Lokalizacja: Puławy
Motocykl: sc 33 stunt dzida
Rok produkcji: 0

Post » 14 września 2007, 21:56

siema jezeli masz orygialne przełozeie w moto, to podkręc motor do okolo 60-70 na 2 biegu i sprzegło i z wyczuciem gazu strzał i zacznie ci wychodzić, choć ja sam uczylem sie pierw z gazu, ale potem 2 razy strzelilem sprzeglem i bylo o niebo lepiej :wink:

podstawowe 3 zasady przed nauką
1 dupa jak jak najdalej odsunietaa
2ręce prawie ze proste
3 noga na hamulcu

Awatar użytkownika
 
Posty: 389
Rejestracja: 06 czerwca 2007, 20:12
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 3
Motocykl: Bmw S1000 RR
Rok produkcji: 2010

Post » 15 września 2007, 11:05

Wolałbym wpierw pouczyć się z gazu bo wiadomo ze sprzęgłem nie ma żartów ale ok :wink:


Przy ilu tys. obr. strzelać sprzęgłem przy tych 60-70 km/h żeby nie przesadzić ?

I jak z gazu poderwać ? Na 1 dojść do obr. przy których silnik najlepiej ciągnie i w tym czasie zamknąć i momentalnie otworzyć manete gazu z powrotem ?

Awatar użytkownika
 
Posty: 269
Rejestracja: 06 lipca 2007, 08:32
Lokalizacja: Komarówka
Motocykl: CBR929RR
Rok produkcji: 0

Post » 15 września 2007, 11:37

Ja u siebie z gazu przy 4 tyś odkręcam manetkę i przód bez problemów idzie w górę. Jak chcę żeby szybciutko złapał pion to mocniej odkręcam i później po złapaniu piona odpiszczam. A jak sie uczysz to odkręć najpierw wolniej i sam zobaczysz jak i co idzie.

Awatar użytkownika
 
Posty: 389
Rejestracja: 06 czerwca 2007, 20:12
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 3
Motocykl: Bmw S1000 RR
Rok produkcji: 2010

Post » 15 września 2007, 18:29

U Ciebie jacko to troche inna sprawa bo Ty masz u siebie wtrysk a nie gaźniki :)

 
Posty: 17
Rejestracja: 14 września 2007, 21:52
Lokalizacja: Puławy
Motocykl: sc 33 stunt dzida
Rok produkcji: 0

Post » 15 września 2007, 19:43

Jedna myśl:

Dużo gazu i sprzęgło odrazu :mrgreen:

Awatar użytkownika
 
Posty: 815
Rejestracja: 03 września 2007, 01:21
Lokalizacja: Gorzów Wl
Pochwały: 1
Motocykl: SC44 01r. i ZX6R 02r. (stunt maszyna)
Rok produkcji: 2001

Post » 17 września 2007, 15:15

Dopiero raczkuje w temacie ale u mnie jest tak ze przy ok 5tys obrotow na 1 biegu lekko odpuszczam gaz a potem raptownie dodaje i sam idzie do gory :lol: . A na 2 biegu to mi kolega tlumaczyl zeby tak do ok 5 tys, potem sprzeglo gaz do ok 8-9tys i strzal, ale ja sie jeszcze boje :shock: ....

Awatar użytkownika
 
Posty: 1850
Rejestracja: 19 lutego 2007, 14:56
Lokalizacja: Katowice
Pochwały: 9
Motocykl: Honda Fireblade CBR1000RR SC59 REPSOL C-ABS
Rok produkcji: 2009
Samochód: Honda Civic TYPE-R FN2 CW

Post » 18 września 2007, 21:41

na poczatek poprobuj z samego gazu na jedynce jak opanujesz w miare pion by nie jechac po 100m juz na odcieciu ;) to zacznij uczyc sie z 2 biegu ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 389
Rejestracja: 06 czerwca 2007, 20:12
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 3
Motocykl: Bmw S1000 RR
Rok produkcji: 2010

Post » 19 września 2007, 20:31

Próbowałem dzisiaj podnieść ją na 1 z gazu i wogóle mi to nie wychodziło :/ - może kwestia wyczucia lub dalszego przesunięcia czterech liter w tył :?
Jedyne co mi raz wyszło to rolling bornout zamiast gumy :roll:

Przełożenia mam prawie że standardowe - 16/44 zamiast 16/42. Myśle że te 2 zęby więcej na tyle nic nie zmieniają :?: (Prędkości na każdym biegu na tych przełożeniach mam inentyczne jak na standardowych 16/42)

Druga kwestia to że mam źle rozciągnięty łańcuch - w jednym miejscu jest luźny a w drugim ściśnięty jak cholera (poprzedni właściciel chyba za dużo gumował z gazu :roll: )

Awatar użytkownika
 
Posty: 389
Rejestracja: 06 czerwca 2007, 20:12
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 3
Motocykl: Bmw S1000 RR
Rok produkcji: 2010

Post » 24 września 2007, 17:07

jacko: Zwracam Tobie honor :wink:

..u mnie idzie przy ok. 3-4 tys. obr. powyżej tego za nic już nie chce chyba że źle to robie

Awatar użytkownika
 
Posty: 914
Rejestracja: 07 września 2007, 23:16
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 15
Motocykl: RN19 (Były SC:33,57a,59)
Rok produkcji: 2007

Post » 24 września 2007, 23:17

U mnie też wstaje z gazu przy ok4tys ale nieumiem dociągnąć do wysokości w ktorej można już swobodnie jechać na kole...poprostu nawet za wiele nie trenowałem...albo za cienki jestemhttp://forum.fireblade.pl/templat ... icon12.gif W sumie wole pośmigać po winklach http://forum.fireblade.pl/templates/sub ... /icon6.gif

Następna

Wróć do Szkoła jazdy, stunt, tricki

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość