Możesz napisać swoje doświadczenia i inne ...
Moderatorzy: maciekx, Tytus
-
ARNOStaly Bywalec
-
- Posty: 1040
- Rejestracja: 12 lipca 2009, 11:36
- Lokalizacja: Oberschlesien
- Pochwały: 5
- Motocykl: CBR 900 RR, CBR 1100 RR
- Rok produkcji: 1997
» 19 marca 2010, 17:09
Dobra lektura tez gdzies mam ten nr jeszcze
-
goOly19Staly Bywalec
-
- Posty: 812
- Rejestracja: 07 grudnia 2007, 22:29
- Lokalizacja: Opole Lub
- Pochwały: 1
- Motocykl: r1, drz 400
- Rok produkcji: 0
-
» 06 maja 2010, 20:04
http://www.youtube.com/watch?v=iupepSiL-O0 co to za odlglos na koniec? K*rwa taki ladny motocykl a tak meczone
sisi to jest gość
-
crazyduckStaly Bywalec
-
- Posty: 1629
- Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
- Pochwały: 10
- Motocykl:
-
» 06 maja 2010, 20:18
wolna guma to sztuka tez probowalem ale chwile mysle ze jak we wszystkim trening trening
-
-
- Posty: 194
- Rejestracja: 22 grudnia 2008, 00:03
- Lokalizacja: Ozarow Ma
- Motocykl: YZF R1
- Rok produkcji: 2005
» 06 maja 2010, 20:32
goOly19 pisze:http://www.youtube.com/watch?v=iupepSiL-O0 co to za odlglos na koniec? K*rwa taki ladny motocykl a tak meczone
A to nie dzwięk drutów z gumy walących o błotnik czy tablice?
Ale to OT.
-
marcinSC33Staly Bywalec
-
- Posty: 900
- Rejestracja: 07 września 2007, 23:16
- Lokalizacja: Rzeszów
- Pochwały: 15
- Motocykl: RN19 (Były SC:33,57a,59)
- Rok produkcji: 2007
-
» 07 maja 2010, 00:51
Kilku znajomych lata w stuncie i z tego co pamiętam też mieli problem z chwianiem na boki moto na początku kariery...Może musisz poeksperymentować z ciśnieniem w oponie? Do takich ewolucji dość sporo opuszczają powietrza.
-
krolikModerator
-
- Posty: 815
- Rejestracja: 03 września 2007, 01:21
- Lokalizacja: Gorzów Wl
- Pochwały: 1
- Motocykl: SC44 01r. i ZX6R 02r. (stunt maszyna)
- Rok produkcji: 2001
-
» 07 maja 2010, 14:52
tak na 0,8atm
-
-
- Posty: 695
- Rejestracja: 23 czerwca 2009, 10:54
- Lokalizacja: Połaniec
- Motocykl: CBR 1000RR SC59 white :)
- Rok produkcji: 2014
-
» 07 maja 2010, 18:03
dorbze kolega
marcinSC33 napisał - ostatnio mialem ten problem zmieniłem na nowa opone tylną i wogole sie nei dało jeździc na gumie bujalo we wszystkie strony.. zpaomnialem spuscic troche powietrza:P z tym że nie mam duzej zebatki i te predkosci sa troszczke inne niż w stuncie - mimo to różnica ogromna
-
-
- Posty: 63
- Rejestracja: 05 marca 2010, 02:53
- Lokalizacja: Kraków
- Pochwały: 1
- Motocykl: cbr929
- Rok produkcji: 2000
-
» 08 maja 2010, 10:01
losiak pisze:A to nie dzwięk drutów z gumy walących o błotnik czy tablice?
o błotnik, jak by palił do wystrzału to by z błotnika nic nie zostało - finisz miał delikatny
-
-
- Posty: 117
- Rejestracja: 30 sierpnia 2009, 16:05
- Lokalizacja: OKl.Konst
- Motocykl: R6 stunt & cbr 929rr
- Rok produkcji: 2004
- Samochód: Ford Ranger USA
» 16 maja 2010, 09:33
Panowie znalazłem odpowiedz na moje pytanie
trening trening i jeszcze raz trening
u mnie moze jeszcze nie jest az taka totalna wolna ale juz cos zaczyna wychodzic
a no i cisnienie z kapcia upuscic troszke trzeba
[ Dodano: Nie Maj 16, 2010 9:46 am ]tak apropo
http://demotywatory.pl/468700/Rafal-Pasierbek
-
-
- Posty: 433
- Rejestracja: 10 grudnia 2008, 21:53
- Lokalizacja: Częstochowa
- Motocykl: Suzuki Gsx-r 1000 K9
- Rok produkcji: 2009
» 26 maja 2010, 21:42
koledzy odswieze troszke temat bo mam maly problem, dzisiaj pierwszy raz probowalem podnosci franka i mam smierc w oczach jak tylko mi sie odrywa, doslownie jakas blokada probowalem wczesniej f4 to jakos mi tam szlo ale tez kicha no a tym to juz panika normalnie i czuje sie jak sierota he bo zapal mam ale nie moge sie przelamac mieliscie tez tak na poczatku ? jest to do przelamania czy jestem taka pipa ?:P
i drugie pytanie przy jakich obrotach radzicie pruby bo ja staralem sie przy ok 4 tys nurkowanie i ogien i lepiej sie uczyc z 1 czy z 2 ?
pozdrawiam
-
crazyduckStaly Bywalec
-
- Posty: 1629
- Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
- Pochwały: 10
- Motocykl:
-
» 26 maja 2010, 22:09
trening trening trening na 1-ce moto jest bardziej agresywne szybko idzie do gory na 2 lagodniejsze ale za to juz wiekasza predkosc wiec najpierw 1 a potem 2 a do odchyly trzba sie przyzwyczaic org. ludzki jest przywzyczajony naturalnie do odchylu chyba 30 stopni do wiekszego odchylu trzeba go przyzwyczaic
-
-
- Posty: 433
- Rejestracja: 10 grudnia 2008, 21:53
- Lokalizacja: Częstochowa
- Motocykl: Suzuki Gsx-r 1000 K9
- Rok produkcji: 2009
» 26 maja 2010, 22:23
a przy jakich obrotach go dzwigac zeby jak najlagodniej szedl do gory ?>
Wróć do Szkoła jazdy, stunt, tricki
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość