Dzisiaj jest 28 kwietnia 2024, 14:41

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

UUUUUUUUU aj no to jest shimma

Możesz napisać swoje doświadczenia i inne ...

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 33
Rejestracja: 26 czerwca 2008, 19:14
Lokalizacja: Okolice R
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 1998

Post » 08 marca 2009, 23:48

Ja po trzech miesiącach jazdy na SC33 stwierdzam że amor jest potrzebny i to bardzo. Jednak bardzo ciężko jest znaleźć używkę z mocowaniami do rocznika 98. A nowy LSL na Scigacz.pl stoi 1100zł a HyperPro coś koło 2000zł więc nie mało...
Wszędzie dobrze, ale na motocyklu najlepiej;D

 
Posty: 40
Rejestracja: 25 grudnia 2008, 12:11
Lokalizacja: opole
Motocykl: sc50
Rok produkcji: 2002

Post » 08 marca 2009, 23:57

ja dzisiaj zamontowalem mojego amora do 954 pod zegarami (a instrukcja montazu wola o pomste do nieba - amorek od lsl) ale dalismy rady.
no i pozdrowienia dla wszystkich kobietetek

 
Posty: 556
Rejestracja: 25 marca 2008, 20:25
Lokalizacja: NNM
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33 '98
Rok produkcji: 0

Post » 09 marca 2009, 01:10

Ja pitole, ale za kazdym razem chyba tak nie ciska co?? Jak ktos sie sie nie wypie.doli to nie kupi amora bo od cholery kosztuje, tak jak z dzieckiem: nie dotykaj bo gorace, a ono i tak swoje...

 
Posty: 10
Rejestracja: 16 stycznia 2009, 19:28
Lokalizacja: Skierniewice
Motocykl: Honda CBR1000RR SC57B
Rok produkcji: 2007

Post » 09 marca 2009, 01:10

Ja swoją sc33 siadałem z gumy na lekko wyboistym asfalcie i też dostałem lekkiej shimmy, ale jakoś podołałem, choć trzasnąłem kolanem w rant prawego boczka i pojawiło się lekkie pęknięcie, ale na tyle delikatne, iż sam to podkleję. Ale był moment, gdy myślałem, że już leże.. Muszę i ja zainwestować w amor skrętu.

Awatar użytkownika
 
Posty: 140
Rejestracja: 02 stycznia 2008, 12:10
Lokalizacja: Katowice
Motocykl: CBR 1000 rr SC-59
Rok produkcji: 2008

Post » 09 marca 2009, 10:16

no nie wyglądało to zbyt ciekawie i nikomu nie życzę takich przygód

Awatar użytkownika
 
Posty: 442
Rejestracja: 22 stycznia 2008, 22:14
Lokalizacja: Królestwo słoja
Pochwały: 5
Motocykl: cbr 929 sc 44 CENZURA wi co z tego bedzie
Rok produkcji: 2000

Post » 11 marca 2009, 02:03

Panowie i Panie powiem krótko na temat Polskie drogi są jakie są gumowania są jakie są ale bez pompki na kiere to jak pójść na imprezę bez gumek to i tak czy siak coś się wylosuje Albo tata :( albo trypla :mrgreen: .Bo takie lekkie kołysanie to codzienność a jak złapie to już ..uj :|

[ Dodano: Sro Mar 11, 2009 1:05 am ]
Można powiedzieć że ten materiał jest dobry tematem edukacyjnym :idea:

 
Posty: 75
Rejestracja: 18 lutego 2009, 17:12
Lokalizacja: Gdansk
Motocykl: SC 59
Rok produkcji: 2010

Post » 11 marca 2009, 05:05

tez dzis zaliczylem i placze

Awatar użytkownika
 
Posty: 42
Rejestracja: 01 kwietnia 2011, 15:54
Lokalizacja: Śląsk
Motocykl: 954rr
Rok produkcji: 0

Post » 28 czerwca 2011, 18:00

No to ja mialem dzisiaj ostra shimme przy 140 km/h, dobrze ze zachowalem zimna krew i trzymalem mocno kierownice, dzieki temu wyszedlem z tego calo. Pierwszy raz mialem taka agresywna shimme, ze myslalem ze kolo mi odpadnie i kierownica :P Nawet mialem juz mysli jak leze na ulicy i co sie stalo z motorem bo nie sadzilem, ze uda mi sie to opanowac, dlatego kolejny wydatek to amor skretu...

Awatar użytkownika
 
Posty: 378
Rejestracja: 21 sierpnia 2010, 22:42
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 4
Motocykl: CBR 900rr
Rok produkcji: 1998

Post » 28 czerwca 2011, 18:37

Wiem, że shimma w 929 i 954 to norma, ale latam na sc33 i shimmy nie ma. Czasem mi zatrzepocze kierownicą, ale szybko się uspokaja i nie muszę się jakoś stresować żeby to opanować.

Awatar użytkownika
 
Posty: 167
Rejestracja: 16 stycznia 2011, 22:35
Lokalizacja: Gdańsk
Pochwały: 2
Motocykl: CBR 600 F4i Sport
Rok produkcji: 2001

Post » 28 czerwca 2011, 21:02

A jaką masz felge z przodu? Bo słyszałem, że w cbr 900, czy to 919 specjalnie montowano 16 a nie 17 calowe, żeby ograniczyć shimmy i żeby nie trzeba było montować amora skrętu. :P

Awatar użytkownika
 
Posty: 277
Rejestracja: 15 lutego 2011, 21:33
Lokalizacja: NGI
Motocykl: była SC33// szukam
Rok produkcji: 1998

Post » 28 czerwca 2011, 21:28

Lukki, dokładnie tak jak mówisz. 16 cali po to szło.
Lewy pas, gaz i płynę...
54.036592,21.799654

 
Posty: 72
Rejestracja: 29 lutego 2008, 16:20
Lokalizacja: Świebodzi
Pochwały: 3
Motocykl: CBR1000RR
Rok produkcji: 0

Post » 28 czerwca 2011, 22:06

Ostatnio przydarzyło mi sie to samo, na szczęście udało się wyjść bez gleby. Okazało się, że padł seryjny amor skrętu. Dowiedziałem sie o tym jak zaczęło trzepać kierownicą. Postanowiłem zainwestować i kupić GPR V4. Teraz jazda jest bez porównania lepsza niż nawet na sprawnym seryjnym:) Tytus ma dodać opis montażu do "Bazy wiedzy". A tu moto z nowym sprzęcikiem na kierownicy:
Załączniki
18.JPG
GPR V.4

PoprzedniaNastępna

Wróć do Szkoła jazdy, stunt, tricki

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości