Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 13:51

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Technika jazdy - jazda na jednym kole czyli WHEELIE

Możesz napisać swoje doświadczenia i inne ...

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 70
Rejestracja: 27 maja 2008, 10:05
Lokalizacja: Bydgoszcz
Motocykl: 954 RR
Rok produkcji: 2003

Post » 22 czerwca 2008, 13:54

witam, tez czajilem sie na amorek skretu ale ceny mnie dobijaja, na kole nie latam narazie sie obeznaje z moca zeby niespodzianki nie bylo, czytalem co piszecie, znam paru chlopakow ktorzy klataaj bez amorka i pasuje im to, tez na 2 biegu 150- 170, obila m sie opinia ze ciezej kierą nadranbiac jak znosi na kole jak maasz amorka, moje pytanie - czy amorek tylko pomaga przy ladowaniu i unoszeniu kola na dziurach podczas przyspieszanai jak twardzszy zawias jest ustawiony czy sa jeszcze jakies okolicznosci ? pytam bo wiekszosc moichg kumpli tego nie ma

Awatar użytkownika
 
Posty: 686
Rejestracja: 10 stycznia 2008, 18:23
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 6
Motocykl: 1000 RR HRC
Rok produkcji: 2007

Post » 22 czerwca 2008, 17:51

AMor ppomaga w tych sytuacjach co mowisz glownie opadanie z gumy i ostre przyspieszenia na dziurach oraz stopale. Jesli chodzi o sama jazde na gumie i sciaganie na boki nie ma nic do rzeczy

Awatar użytkownika
 
Posty: 221
Rejestracja: 20 stycznia 2008, 15:35
Lokalizacja: LUBAWA
Motocykl: HONDA FIREBLADE SC33-98R
Rok produkcji: 0

Post » 22 czerwca 2008, 21:24

no cza poprobowac--ale dopiero pod koniec tygodnia bo blady w londynie a ja w kraju.
z tym szczelaniem ze sprzegla troszke mam utrudniona sprawe bo mam luz na koszu i szarpie mi niemilosiernie jak tak robie.
pozdrawiam Tomek

Awatar użytkownika
 
Posty: 820
Rejestracja: 16 czerwca 2008, 12:23
Lokalizacja: Olsztyn
Pochwały: 10
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 0

Post » 22 czerwca 2008, 22:38

zeby pion byl dlzuszy trzeba wstac na przednich podnozkach jak pisalem wczesniej >

Obrazek

lub stawiac z tylnego podnozka i kolo wysoko >

Obrazek

Obrazek

a pozniej hichairy to juz pestka

Obrazek

albo jaskólka

Obrazek

a na siedzaco to trzeba sie nagimnastykowac bo nic nie widac przez owiewki, no chyba ze ja taki z metra ciety jestem :P

Obrazek
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 221
Rejestracja: 20 stycznia 2008, 15:35
Lokalizacja: LUBAWA
Motocykl: HONDA FIREBLADE SC33-98R
Rok produkcji: 0

Post » 22 czerwca 2008, 23:31

heh dobre--szacunek
kiedy ja tak bede :?:
pozdrawiam Tomek

Awatar użytkownika
 
Posty: 686
Rejestracja: 10 stycznia 2008, 18:23
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 6
Motocykl: 1000 RR HRC
Rok produkcji: 2007

Post » 23 czerwca 2008, 14:00

Jak zaczniesz myslec o zwalnianiu na kole a nie przebijaniu biegow i palowaniu byle szybciej na kole.

Awatar użytkownika
 
Posty: 99
Rejestracja: 07 stycznia 2008, 18:57
Lokalizacja: WWL
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 2000

Post » 09 sierpnia 2008, 03:01

Zbyszek

 

Post » 09 sierpnia 2008, 11:28

zbyszek jak wyglada twoja nauka jazdy na kole jak zaczynales ile czasu jak to fajer wytrzymuje, czy czesto siadaja uszczelniacze lozyska itp na jakich biegach smigasz i ile ile mozesz przejechac na jednym kole i jaka pozycja jest najlepsza do jazdy i do nauki:) pozdr

 
Posty: 812
Rejestracja: 07 grudnia 2007, 22:29
Lokalizacja: Opole Lub
Pochwały: 1
Motocykl: r1, drz 400
Rok produkcji: 0

Post » 09 sierpnia 2008, 11:29

Kod: Zaznacz cały
zbyszek jak wyglada twoja nauka jazdy na kole jak zaczynales ile czasu jak to fajer wytrzymuje, czy czesto siadaja uszczelniacze lozyska itp na jakich biegach smigasz i ile ile mozesz przejechac na jednym kole i jaka pozycja jest najlepsza do jazdy i do nauki:) pozdr[/quote]
to jo pisol
sisi to jest gość

Awatar użytkownika
 
Posty: 820
Rejestracja: 16 czerwca 2008, 12:23
Lokalizacja: Olsztyn
Pochwały: 10
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 0

Post » 09 sierpnia 2008, 21:54

zbyszek007, ładne gumki :)
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 815
Rejestracja: 03 września 2007, 01:21
Lokalizacja: Gorzów Wl
Pochwały: 1
Motocykl: SC44 01r. i ZX6R 02r. (stunt maszyna)
Rok produkcji: 2001

Post » 11 sierpnia 2008, 11:46

no ładne ładne :lol:

 
Posty: 571
Rejestracja: 29 lutego 2008, 20:06
Lokalizacja: Warszawa/
Pochwały: 5
Motocykl: Junak M10/Maxster/KXF450->SM/TE450+SM
Rok produkcji: 0

Post » 13 sierpnia 2008, 12:52

jak z laika stać się specjalistą z wieloletnim doświadczeniem w krótkim czasie :mrgreen:

Tylik pisze:Nauki gumowania uczymy się cały czas :)

Dla przykładu ja uczyłem się już od małego ale na rowerze, teraz umiem robić duale itp. tricki, ale zdarzają się czasami plecy chociaż że jakieś 10 lat wprawy :wink: - jak się nie wywrócisz to się nie nauczysz heh :D



no kolego tego posta to powinno się przenieść do działu Chwalimy się a oto dowód:

Tylik pisze:Temat może śmieszny ale jestem laikiem co do gumowania na większych, mocniejszych sprzętach :wink:

Mile widziane porady co i jak na którym biegu zwłaszcza co do podrywania ze sprzęgła bo z gazu coś tam kojarze :)


źródło: http://www.forum.fireblade.pl/viewtopic.php?t=99

ciekawe jak wygląda twoje cv :twisted:

a z kolei mój post nadaje się na forum Chamstwa i odgryzania się ale siedzę w domu ze złamanym obojczykiem i przeglądam stare posty może jeszcze jakieś perełki znajdę

PoprzedniaNastępna

Wróć do Szkoła jazdy, stunt, tricki

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości