Technika jazdy - jazda na jednym kole czyli WHEELIE

Możesz napisać swoje doświadczenia i inne ...

Postby fabiq » 02 June 2011, 22:13

zalezy jaka masz predkosc, przy wyzszej predkosci utrzymac dobry pion jest latwiej, przy wolniejszej gumce trzeba koniecznie upuscic powietrza w tylnej gumce, kiedys jak troche latalem na gumie upuszczalem do 1,5

mala uwaga, nie radze gumowac na nowej oponie - dwa razy wywalilem glebe tego samego dnia, w ktorym zalozylem nowa opone

zeby nie bylo ze nie wiem o czym mowie kilka moich zdjec

Image
Image
Image

na filmiku ja na zółtym smietniku

http://www.youtube.com/watch?v=-IW2pHsafuM
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)
User avatar
fabiq
Staly Bywalec
Staly Bywalec
 
Posts: 820
Joined: 16 June 2008, 12:23
Location: Olsztyn
Points: 10
Motocykl: SC33
Year production: 0

Postby DOMEL » 03 June 2011, 08:31

takie boczne wezykowanie bieze sie ze zlego trzymania moto cialem.Wiem bo przerabialem to kiedys i tez szukalem przyczyn wszedzie tylko nie u siebie.Porpostu musisz sztywno trzymac moto nogami albo na siedzacej gumie nie krec sie szukajac miejsca dla siebie zeby widziec gdzie lecisz.Chlopaki dobrze ci mowia ze upuszczenie cisnienia tez jest pomocne ale ja nie sadze zeby zmiejszego go ponizej 2.4 mialo wiekszy sens.No chyba ze masz praktycznie nowa opone wtedy wiadomo.Jak narazie zwroc uwage czy przypadiem solidnie obejmujesz swoja dame
User avatar
DOMEL
 
Posts: 680
Joined: 31 May 2009, 10:27
Location: Mrozy
Points: 2
Motocykl: 1000rr Repsol
Year production: 0

Postby Mikele » 03 June 2011, 09:50

Ale jak mam oponę sportową z bieżnikiem w kształcie jajka to jest gorzej. Kolega ma bieżnik turystyczny i nie ma wężykowania. Poza tym, jak np chcesz lekko skręcić to musisz się ruszyć trochę. I jednak, im wyżej postawię moto tym bardziej podatny jest na to wężykowanie...
User avatar
Mikele
 
Posts: 378
Joined: 21 August 2010, 22:42
Location: Rzeszów
Points: 4
Motocykl: CBR 900rr
Year production: 1998

Postby Ezio » 03 June 2011, 12:22

fabiq, ma rację co do nówek, gdyż są pokryte warstwą ochronna która jest wściekle śliska. po zrobieniu ok 30-50 km się wyciera i można śmiało ganiać.
Lewy pas, gaz i płynę...
54.036592,21.799654
User avatar
Ezio
 
Posts: 277
Joined: 15 February 2011, 21:33
Location: NGI
Motocykl: była SC33// szukam
Year production: 1998

Postby Max_929 » 03 June 2011, 18:27

ja u siebie mam 0,8 ;] to dobrze sie prowadzi .
User avatar
Max_929
Moderator
Moderator
 
Posts: 1016
Joined: 21 March 2010, 18:26
Location: Suwałki
Points: 13
Motocykl: CBR929
Year production: 2000

Postby zbir » 07 June 2011, 13:37

nie ma co szukać przyczyn w sprzęcie, oponach czy nie wiadomo gdzie jeszcze.

Kazdy lepszy stunter potrafi robić triki na całkowicie seryjnej maszynie

http://www.youtube.com/watch?v=7wYMKuGc-Xg

więc jest to tylko kwestia wlasnych umiejętnosci. Panowie - trening, trening i jeszcze raz trening.
zbir
 
Posts: 190
Joined: 20 August 2008, 14:15
Location: wawa
Points: 2
Motocykl: sc50
Year production: 0

Postby ledzep » 27 August 2011, 21:54

gacekgru wrote:Moja sc33 1999 rok z jedynki od 3 tysięcy płynnie idzie z gazu a na 2 biegu to od 6 ale po odpuszczeniu i gwałtownym dodaniu :) dodam ze mam tylko 67 kilo wagi :)

Jakie masz przełożenia?
User avatar
ledzep
 
Posts: 127
Joined: 18 April 2011, 00:16
Location: Piaseczno
Points: 1
Motocykl: CBR 900 RR sc 33 była, jest GSX 1200
Year production: 0

Postby macios0 » 14 November 2011, 18:29

zgadzam się całkowicie z przedmówcami.
nie ważne, czym - ważne jak.
Latam już kilka lat. Stawiałem w górę 1100XX,
a to dość ciężki sprzęt i .....
jeśli uczyć się koło, to tylko z gazu, i to z małych prędkości ...na początek.
Strzelanie ze sprzęgła, to tylko z 2, 3 ....jak już kto umie.
Nic na siłę.
Teraz mam 1000RR ona sama idzie w górę, tylko wiedzieć co i jak, żeby się nie zabić i można zostać mistrzem świata.
Każdy ma swoje granice, szukać indywidualnie, ale powoli i bezpiecznie.
Jeszcze jedna ważna sprawa, w miejscu, gdzie nie musimy nagle po położeniu koła, hamować.
1) szkoda hamulców,
2) długa guma, może być tak zachęcająca, że zabraknie ..nam miejsca na hamowanie.
3) a to to już dzwon.

Powodzenia :clap:
macios0
 
Posts: 1
Joined: 14 November 2011, 18:01
Location: Bydgoszcz
Motocykl: 1000RR
Year production: 0

Postby kalas » 22 November 2011, 10:00

Panowie do gumowania zdejmijcie jeden zab z przodu , albo dodajcie cztery z tyłu. Bedzie łatwiej , moto nie będzie takie pianino jak kolegi ledzepa :fuckyou:

Ja w swojej mam zębatkę z przodu -2 czyli 14 zębów i jest naprawdę fajnie jak na miasto. Moto ma fajny dół , z jedynki można CENZURA....c kozła w mig , z dwójki wstaje z czterech tysięcy bez szarpania , trójka na stopkach z gazu. Jakimś wielkim sztunterem nie jestem ale miałem przyjemnośc latać na ori przełożeniach i już chyba do tego nie wrócę :P
kalas
 
Posts: 113
Joined: 08 June 2011, 07:54
Location: Warszawa
Points: 1
Motocykl: brak
Year production: 0

Postby SUPRON » 22 November 2011, 13:39

kolego kalas a moto duzo traci na predkosci z taka zebatka?
User avatar
SUPRON
 
Posts: 16
Joined: 18 November 2011, 10:59
Location: Olecko
Motocykl: HONDA CBR 900 RR Fireblade
Year production: 1995

Postby Kubcyś » 22 November 2011, 16:55

SUPRON, jak masz -2 na przodzie, a tył oryginał to Fajerka i tak poleci realnie ponad 200 km/h, a to przynajmniej jak dla mnie w zupełności wystarcza.
User avatar
Kubcyś
 
Posts: 264
Joined: 13 July 2010, 13:40
Location: Wrocław
Points: 6
Motocykl: GSXR 1000
Year production: 0

Postby ledzep » 22 November 2011, 18:51

kalas wrote: moto nie będzie takie pianino jak kolegi ledzepa

I tak Cię wydymałem z pod świateł na Puławskiej hihi: , mam świadka rotfl2: .
SUPRON wrote:kolego kalas a moto duzo traci na predkosci z taka zebatka?

W sc33 z lat 98-99, napęd prędkościomierza jest ze skrzyni, po zmianie przełożeń licznik źle wskazuje prędkość. Myślę, że właśnie stąd, wzięły się sc33 które lecą 300 hihi: .
User avatar
ledzep
 
Posts: 127
Joined: 18 April 2011, 00:16
Location: Piaseczno
Points: 1
Motocykl: CBR 900 RR sc 33 była, jest GSX 1200
Year production: 0

PreviousNext

Return to Szkoła jazdy, stunt, tricki

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests