Dzisiaj jest 06 czerwca 2025, 05:10

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Technika jazdy - jazda na jednym kole czyli WHEELIE

Możesz napisać swoje doświadczenia i inne ...

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 117
Rejestracja: 30 sierpnia 2009, 16:05
Lokalizacja: OKl.Konst
Motocykl: R6 stunt & cbr 929rr
Rok produkcji: 2004
Samochód: Ford Ranger USA

Post » 13 lutego 2011, 12:11

No to i ja vmax 185 na gumie a min to jak zgasiłem ja na kole w miejscu rotfl2: hehe

Awatar użytkownika
 
Posty: 83
Rejestracja: 04 maja 2010, 22:40
Lokalizacja: Lublin
Motocykl: 954rr -> ZX10R
Rok produkcji: 2008

Wheelie 2-ka z gazu ?!

Post » 25 marca 2011, 19:38

Latałem wcześniej cały czas na 1 i było ok niedługo potem próbowałem się brać za dwóje ale jakoś sobie odpusciłem bo nie czułem się pewnie , jednak na dzień dzisiejszy jedyna już od jakiegoś czasu to za mało także ostatnio zacząłem próbować stawiać Hanię z 2 z gazu i poza lekkimi wzniesieniami , ni ch*ja nie mogę jej postawić - próbwałem już z każdego zakresu i nic :wnerwiony: nie mialem jak sprawdzić innej 954 ale biorąc od kolegi K4 1000 bez problemu stawiałem z 2 i 3 z gazu :| ... będę teraz zmieniał świece bo juz lekko ponad 10k km siędzą stare - może to być przyczyną ? aha co do samej mocy wszysto wydaje sie być ok także tym bardziej dziwi mnie czumu jest problem z postawieniem jej :wnerwiony: ... hmm jakies sugestie pomysły o co kaman ? .... jak po zmianie świeć dalej będzie to samo to pierd*le daje 15z na przód :wnerwiony:

Awatar użytkownika
 
Posty: 938
Rejestracja: 31 grudnia 2008, 16:05
Lokalizacja: W-wa
Pochwały: 11
Motocykl: SC57a
Rok produkcji: 2004

Post » 25 marca 2011, 20:14

albo ze sprzęgła, albo 15z ja polecam 15z ;)

 
Posty: 928
Rejestracja: 13 lutego 2011, 15:44
Lokalizacja: Żory
Pochwały: 22
Motocykl: Cbr 900rr
Rok produkcji: 1999

Post » 25 marca 2011, 20:18

swieczki to raczej to nie bede. moj kolega ma sc50 z tym ze wazy w kombinezonie i kasku po obiedzie z 65kilo i robi na 2-ce co chce

 
Posty: 282
Rejestracja: 25 maja 2008, 19:51
Lokalizacja: wroclaw
Motocykl: był zx10r, jest sc57
Rok produkcji: 2004

Post » 25 marca 2011, 20:27

moja 954 przy odkręceniu do końca na dwójce czuje jak lekko przy samej górze unosi przednie koło ale żeby postawic z dwójki do pionu to musze szarpnąć i przy wysokich obrotach odpuścić manete a potem znowu odkręcić i idzie na koło ale zanim złapie pion to obroty sie kończą więc chyba jeszcze duuuużo musze sie nauczyć ale ogólnie jest to możliwe na drugim biegu bez strzału ze sprzęgła. Ale jak przejechałem sie kolegi RSV 1000 FACTORY no to poprostu kosmos. Ciągnie od dołu jak diesel i nie ma znaczenia czy z jedynki czy z dwójki idziesz na koło a do tego sucha miska olejowa...można gumować i gumować

Awatar użytkownika
 
Posty: 83
Rejestracja: 04 maja 2010, 22:40
Lokalizacja: Lublin
Motocykl: 954rr -> ZX10R
Rok produkcji: 2008

Post » 25 marca 2011, 20:27

roksc33 pisze:swieczki to raczej to nie bede. moj kolega ma sc50 z tym ze wazy w kombinezonie i kasku po obiedzie z 65kilo i robi na 2-ce co chce

No ja ważę 70kg więc też za tęgi nie jestem ale z tego co sie orientuje to nie powinno byc wogle problemów z 2-ką WTF ? :wnerwiony: ... Tytus z 2-ki z gazu stawiał z tego co widziałem i tu pytanie do Naszego moda - 15z z przodu miłeś Panie Tytusie że z gazu stawiałes :D ?? No męczy mnie to strasznie a ze sprzęgła nie chcę , na gixie malinka było z 2ki jak z 1ki szedł na gumę ehhh :placze:

arek pisze:moja 954 przy odkręceniu do końca na dwójce czuje jak lekko przy samej górze unosi przednie koło ale żeby postawic z dwójki do pionu to musze szarpnąć i przy wysokich obrotach odpuścić manete a potem znowu odkręcić i idzie na koło ale zanim złapie pion to obroty sie kończą więc chyba jeszcze duuuużo musze sie nauczyć ale ogólnie jest to możliwe na drugim biegu bez strzału ze sprzęgła


No koło to i u mnie lekko sie unosi , stawiałem juz do pionu z 2ki jak np było lekkie wzniesienie to przy sammy jego końcu zamykalem /otwieralem i szła no ale mi chodzi o to zebym sobie elgancko z 6-7tys jeb*ął gazem i fru do góry ..... no jak dam 15z to juz nie ma opcji zeby nadal ten problem był ?! ehh sam już nie wiem :placze:

Awatar użytkownika
 
Posty: 680
Rejestracja: 31 maja 2009, 10:27
Lokalizacja: Mrozy
Pochwały: 2
Motocykl: 1000rr Repsol
Rok produkcji: 0

Post » 25 marca 2011, 21:47

929 w dobrym stanie i 954 idzie na 2 gazu z lekkim szarpnieciem a na 3 z duzo wiekszym.Idzie z gazu bez problemu.Mowa oczywiscie o sprawnych moto.Znam jedna 929 na ktorej sam nie moglem jej podniesc podczas gdy moja idzie z palcem z nosie.Dodam ze przod mam 16z a tyl 43z wiec bez szalu.Na starych zebatkach w standarcie czyli 42 z tylu szla tak samo.

Awatar użytkownika
 
Posty: 264
Rejestracja: 13 lipca 2010, 13:40
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 6
Motocykl: GSXR 1000
Rok produkcji: 0

Post » 25 marca 2011, 23:14

U mnie na standardowych zębatkach idzie z jedynki bez żadnej pomocy z samego gazu przy praktycznie dowolnych obrotach, a z dwójki już od 80 km/h idzie z gazu ale z lekka pomocą w postaci poderwania kiery. I przy tym da się łapać pion - sprawdzone :) Z trójki nie próbowałem jeszcze.

W każdym razie albo z moto coś jest nie tak albo brak techniki lub nieodpowiednia siła przy poderwaniu kiery.

Tak więc jeśli moto sprawne to trenuj, trenuj i jeszcze raz trenuj, a na pewno się uda :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 83
Rejestracja: 04 maja 2010, 22:40
Lokalizacja: Lublin
Motocykl: 954rr -> ZX10R
Rok produkcji: 2008

Post » 25 marca 2011, 23:25

No moto wydaje sie być w 100% sprawne ... z 1ki też stawiam od 3tys bez problemu ... z kolei nie wiem o jaką technikę chodzi skoro siadłem na K4 i z 2ki i 3ki no problemo ... hmmm

Awatar użytkownika
 
Posty: 264
Rejestracja: 13 lipca 2010, 13:40
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 6
Motocykl: GSXR 1000
Rok produkcji: 0

Post » 25 marca 2011, 23:38

Tylko w K4 masz więcej momentu obrotowego i mocy, poza tym Suzuki ma zupełnie inna charakterystykę silnika.

Skoro mówisz, że moto na 100% ok to problem musi leżeć po stronie kierowcy. Musisz poćwiczyć po prostu.

 
Posty: 567
Rejestracja: 05 marca 2008, 01:29
Lokalizacja: małopolsk
Pochwały: 2
Motocykl: SATAN-LUCYFER 954RR
Rok produkcji: 0

Post » 26 marca 2011, 00:44

Lub zmienić HONDE na GIXA :dance:

Awatar użytkownika
 
Posty: 313
Rejestracja: 29 grudnia 2009, 23:02
Lokalizacja: KCH
Pochwały: 1
Motocykl: gixx k7
Rok produkcji: 0

Post » 26 marca 2011, 07:11

LOLO, :one: KOlega Borys86 ktoremu sprzedalem moja 954 tez narzekal ze moje byle moto nie chcialo wstawac na dwojce, a jego kolegi szla. Wymienil sprzeglo (ktore bylo od nowosci ok. 40 tys przebiegu) i stwierdzil krótko "nie to moto"

PoprzedniaNastępna

Wróć do Szkoła jazdy, stunt, tricki

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości