Dzisiaj jest 04 czerwca 2025, 07:50

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Technika jazdy - jazda na jednym kole czyli WHEELIE

Możesz napisać swoje doświadczenia i inne ...

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 820
Rejestracja: 16 czerwca 2008, 12:23
Lokalizacja: Olsztyn
Pochwały: 10
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 0

Post » 02 czerwca 2011, 22:13

zalezy jaka masz predkosc, przy wyzszej predkosci utrzymac dobry pion jest latwiej, przy wolniejszej gumce trzeba koniecznie upuscic powietrza w tylnej gumce, kiedys jak troche latalem na gumie upuszczalem do 1,5

mala uwaga, nie radze gumowac na nowej oponie - dwa razy wywalilem glebe tego samego dnia, w ktorym zalozylem nowa opone

zeby nie bylo ze nie wiem o czym mowie kilka moich zdjec

Obrazek
Obrazek
Obrazek

na filmiku ja na zółtym smietniku

http://www.youtube.com/watch?v=-IW2pHsafuM
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 680
Rejestracja: 31 maja 2009, 10:27
Lokalizacja: Mrozy
Pochwały: 2
Motocykl: 1000rr Repsol
Rok produkcji: 0

Post » 03 czerwca 2011, 08:31

takie boczne wezykowanie bieze sie ze zlego trzymania moto cialem.Wiem bo przerabialem to kiedys i tez szukalem przyczyn wszedzie tylko nie u siebie.Porpostu musisz sztywno trzymac moto nogami albo na siedzacej gumie nie krec sie szukajac miejsca dla siebie zeby widziec gdzie lecisz.Chlopaki dobrze ci mowia ze upuszczenie cisnienia tez jest pomocne ale ja nie sadze zeby zmiejszego go ponizej 2.4 mialo wiekszy sens.No chyba ze masz praktycznie nowa opone wtedy wiadomo.Jak narazie zwroc uwage czy przypadiem solidnie obejmujesz swoja dame

Awatar użytkownika
 
Posty: 378
Rejestracja: 21 sierpnia 2010, 22:42
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 4
Motocykl: CBR 900rr
Rok produkcji: 1998

Post » 03 czerwca 2011, 09:50

Ale jak mam oponę sportową z bieżnikiem w kształcie jajka to jest gorzej. Kolega ma bieżnik turystyczny i nie ma wężykowania. Poza tym, jak np chcesz lekko skręcić to musisz się ruszyć trochę. I jednak, im wyżej postawię moto tym bardziej podatny jest na to wężykowanie...

Awatar użytkownika
 
Posty: 277
Rejestracja: 15 lutego 2011, 21:33
Lokalizacja: NGI
Motocykl: była SC33// szukam
Rok produkcji: 1998

Post » 03 czerwca 2011, 12:22

fabiq, ma rację co do nówek, gdyż są pokryte warstwą ochronna która jest wściekle śliska. po zrobieniu ok 30-50 km się wyciera i można śmiało ganiać.
Lewy pas, gaz i płynę...
54.036592,21.799654

Awatar użytkownika
 
Posty: 1016
Rejestracja: 21 marca 2010, 18:26
Lokalizacja: Suwałki
Pochwały: 13
Motocykl: CBR929
Rok produkcji: 2000

Post » 03 czerwca 2011, 18:27

ja u siebie mam 0,8 ;] to dobrze sie prowadzi .

 
Posty: 190
Rejestracja: 20 sierpnia 2008, 14:15
Lokalizacja: wawa
Pochwały: 2
Motocykl: sc50
Rok produkcji: 0

Post » 07 czerwca 2011, 13:37

nie ma co szukać przyczyn w sprzęcie, oponach czy nie wiadomo gdzie jeszcze.

Kazdy lepszy stunter potrafi robić triki na całkowicie seryjnej maszynie

http://www.youtube.com/watch?v=7wYMKuGc-Xg

więc jest to tylko kwestia wlasnych umiejętnosci. Panowie - trening, trening i jeszcze raz trening.

Awatar użytkownika
 
Posty: 127
Rejestracja: 18 kwietnia 2011, 00:16
Lokalizacja: Piaseczno
Pochwały: 1
Motocykl: CBR 900 RR sc 33 była, jest GSX 1200
Rok produkcji: 0

Post » 27 sierpnia 2011, 21:54

gacekgru pisze:Moja sc33 1999 rok z jedynki od 3 tysięcy płynnie idzie z gazu a na 2 biegu to od 6 ale po odpuszczeniu i gwałtownym dodaniu :) dodam ze mam tylko 67 kilo wagi :)

Jakie masz przełożenia?

 
Posty: 1
Rejestracja: 14 listopada 2011, 18:01
Lokalizacja: Bydgoszcz
Motocykl: 1000RR
Rok produkcji: 0

Post » 14 listopada 2011, 18:29

zgadzam się całkowicie z przedmówcami.
nie ważne, czym - ważne jak.
Latam już kilka lat. Stawiałem w górę 1100XX,
a to dość ciężki sprzęt i .....
jeśli uczyć się koło, to tylko z gazu, i to z małych prędkości ...na początek.
Strzelanie ze sprzęgła, to tylko z 2, 3 ....jak już kto umie.
Nic na siłę.
Teraz mam 1000RR ona sama idzie w górę, tylko wiedzieć co i jak, żeby się nie zabić i można zostać mistrzem świata.
Każdy ma swoje granice, szukać indywidualnie, ale powoli i bezpiecznie.
Jeszcze jedna ważna sprawa, w miejscu, gdzie nie musimy nagle po położeniu koła, hamować.
1) szkoda hamulców,
2) długa guma, może być tak zachęcająca, że zabraknie ..nam miejsca na hamowanie.
3) a to to już dzwon.

Powodzenia :clap:

 
Posty: 113
Rejestracja: 08 czerwca 2011, 07:54
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 1
Motocykl: brak
Rok produkcji: 0

Post » 22 listopada 2011, 10:00

Panowie do gumowania zdejmijcie jeden zab z przodu , albo dodajcie cztery z tyłu. Bedzie łatwiej , moto nie będzie takie pianino jak kolegi ledzepa :fuckyou:

Ja w swojej mam zębatkę z przodu -2 czyli 14 zębów i jest naprawdę fajnie jak na miasto. Moto ma fajny dół , z jedynki można CENZURA....c kozła w mig , z dwójki wstaje z czterech tysięcy bez szarpania , trójka na stopkach z gazu. Jakimś wielkim sztunterem nie jestem ale miałem przyjemnośc latać na ori przełożeniach i już chyba do tego nie wrócę :P

Awatar użytkownika
 
Posty: 16
Rejestracja: 18 listopada 2011, 10:59
Lokalizacja: Olecko
Motocykl: HONDA CBR 900 RR Fireblade
Rok produkcji: 1995

Post » 22 listopada 2011, 13:39

kolego kalas a moto duzo traci na predkosci z taka zebatka?

Awatar użytkownika
 
Posty: 264
Rejestracja: 13 lipca 2010, 13:40
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 6
Motocykl: GSXR 1000
Rok produkcji: 0

Post » 22 listopada 2011, 16:55

SUPRON, jak masz -2 na przodzie, a tył oryginał to Fajerka i tak poleci realnie ponad 200 km/h, a to przynajmniej jak dla mnie w zupełności wystarcza.

Awatar użytkownika
 
Posty: 127
Rejestracja: 18 kwietnia 2011, 00:16
Lokalizacja: Piaseczno
Pochwały: 1
Motocykl: CBR 900 RR sc 33 była, jest GSX 1200
Rok produkcji: 0

Post » 22 listopada 2011, 18:51

kalas pisze: moto nie będzie takie pianino jak kolegi ledzepa

I tak Cię wydymałem z pod świateł na Puławskiej hihi: , mam świadka rotfl2: .
SUPRON pisze:kolego kalas a moto duzo traci na predkosci z taka zebatka?

W sc33 z lat 98-99, napęd prędkościomierza jest ze skrzyni, po zmianie przełożeń licznik źle wskazuje prędkość. Myślę, że właśnie stąd, wzięły się sc33 które lecą 300 hihi: .

PoprzedniaNastępna

Wróć do Szkoła jazdy, stunt, tricki

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości