Dzisiaj jest 04 czerwca 2025, 06:46

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Technika jazdy - jazda na jednym kole czyli WHEELIE

Możesz napisać swoje doświadczenia i inne ...

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 815
Rejestracja: 03 września 2007, 01:21
Lokalizacja: Gorzów Wl
Pochwały: 1
Motocykl: SC44 01r. i ZX6R 02r. (stunt maszyna)
Rok produkcji: 2001

Post » 13 sierpnia 2008, 14:08

mi się wydaje ze te 10 lat doswiadczenia to na rowerze a na moto się uczy.... takie przynajmniej odnioslem wrazenie :P

 
Posty: 49
Rejestracja: 24 marca 2008, 23:00
Lokalizacja: Ireland
Motocykl: honda fireblade 919
Rok produkcji: 0

Post » 13 sierpnia 2008, 14:18

no wiec czy ktos moglby napisac jak stawiac na gume z 2 giego biegu bo jak ostatnio strzelałem sprzegłem to pokruszylem pierwsza tarczke (od srodka) jak sie powinno prawidlowo strzelic aby postawic moto?

Awatar użytkownika
 
Posty: 815
Rejestracja: 03 września 2007, 01:21
Lokalizacja: Gorzów Wl
Pochwały: 1
Motocykl: SC44 01r. i ZX6R 02r. (stunt maszyna)
Rok produkcji: 2001

Post » 13 sierpnia 2008, 15:41

ja przy ok 4-5 tys dodaje duzo gazu i strzelam, na jakie obroty to nie wiem, na wyczucie....

 

Post » 13 sierpnia 2008, 20:09

a z gazu nie postawisz ?

Awatar użytkownika
 
Posty: 686
Rejestracja: 10 stycznia 2008, 18:23
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 6
Motocykl: 1000 RR HRC
Rok produkcji: 2007

Post » 13 sierpnia 2008, 20:40

Nie zebym sie niewiadomo jakos znal ale powszechnie w swiecie Stuntu guma z gazu nie jest dobrze traktowana i raczej wiekszosc osob uwaza ze prawdziwa guma to guma po strzale ze sprzegla. Osobiscie majac F4 walilem tylko ze sprzegla i szlo mi nawet ok dopoki jej nie sprzedalem i nie kupilem 954 nie moge jakos sie przelamac ze sprzegla i wale tylko z gazu, moze bariera psychiczna i wizja lotu na plecy jakos tak mnie przeraza ze nie daje rady... Ale probowac trzeba jesli ktos chce dobrze panowac nad moto, ja niestety nauke na fajerze odpuszczam bo zbyt duzo kasy w niego wladowalem, wole do tego i pozostalych trickow kupic jakas porozbijana F2.

Awatar użytkownika
 
Posty: 91
Rejestracja: 01 marca 2008, 18:26
Lokalizacja: woj. podl
Pochwały: 1
Motocykl: 929 2000r.
Rok produkcji: 0

Post » 14 sierpnia 2008, 01:06

Nieźle, nieźle, powiem więcej - tak sobie ;) :D :D

I fotografa trzeba pochwalić bo superfajnie fotki powychodziły. Robią wrażenie.

 
Posty: 50
Rejestracja: 23 lutego 2008, 22:47
Lokalizacja: Błonie k/
Motocykl: CBR929RR
Rok produkcji: 0

Post » 19 sierpnia 2008, 23:12

No Zbychu pełen respekt. Daj znać jak bedziesz leciał na Modlin. Pozdr.

Awatar użytkownika
 
Posty: 99
Rejestracja: 07 stycznia 2008, 18:57
Lokalizacja: WWL
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 2000

Post » 20 sierpnia 2008, 18:21

Zoltar pisze:I fotografa trzeba pochwalić bo superfajnie fotki powychodziły. Robią wrażenie.


Martinez robił, ma czym i umie :D

Karli, niestety ostatnio zaliczyłem glebe ma Modlinie troche się cebra po obdzierała i zadupek z lampą poszedł się CENZURA, kask mi pękł z tyłu i takie tam kosmetyczne drobiazgi- zachciało się jeszcze wolniejszych gum :lol: .
W ten weekend może będe ale samochodem :cry:
Zbyszek

 
Posty: 18
Rejestracja: 14 lipca 2008, 18:33
Lokalizacja: Southampt
Motocykl: sc33-97
Rok produkcji: 0

Post » 20 sierpnia 2008, 19:13

Panowie tak spytam: Co się dzieje w tym Modlinie??? Mam tam rodzinke i jak jestem w PL to ją odwiedzam i bym może wpadł polatać do was......
Witam wszystkich

 

Post » 20 sierpnia 2008, 21:25

dzis troche nauki za mna a wiec mam pytanie jak wyglada strzal z 2 ze sprzegla chyba najlepiej przy okolo 5 tys sprzeglo gaz do 12 i puszczamy? ktos tak pisal robilem tak no i dosc opornie szla do gory moze raz mi sie udalo na wysokosc 1 metra ;/ co robie zle?? kolejne pytanie ale juz odnosnie 1 biegu mam 186 cm i na siedzaco kiedy jade na gumie to nie mam zadnego problemu z widocznoscia przed soba i czy moje pytanie czy moze mam taka blokade ze wydaje mi sie ze juz jestem tak wysoko a wcale tak nie jest? dodam ze staram sie na 1 biegu nie ciagnac na gumie po przez moc a bardziej reguluje gazem odpuczszam i dodaje. Jak nrazie dlugo drogaaaaaaaaaa przedemna

 

Post » 20 sierpnia 2008, 23:04

Witam na poczatku sie wydaje,ze jest wysko a w rzeczywistosci kolo jest nisko musisz trenowac i z czasem gumy beda dluzsze i wyzsze :mrgreen: kwestia przyzwyczajenia co do 2-ki proponuje najpierw na 1 sie wjezdzic,ale krec moto do ok 4500-5500 nakrec do jakichs 9000-1000 i strzal z klamki, moze nie wychodzi tobie ponieważ zbyt wolno z klamki strzelasz albo robisz to w nie odp momencie moja trenuj i moze popros kogos kto juz umie,niech stanie z boku i powie co zle robisz i jak to masz robic poprawnie.pozdrawiam i dlugich gum :mrgreen:

Awatar użytkownika
 
Posty: 99
Rejestracja: 07 stycznia 2008, 18:57
Lokalizacja: WWL
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 2000

Post » 21 sierpnia 2008, 00:35

Ziggy pisze:Panowie tak spytam: Co się dzieje w tym Modlinie??? Mam tam rodzinke i jak jestem w PL to ją odwiedzam i bym może wpadł polatać do was......


Jest lotnisko i można pięknie polatać chć czasami jest tyle ludzi, że ciężko bo ruch jak w ulu :D

[ Dodano: Czw Sie 21, 2008 12:57 am ]
goOly19 pisze:zbyszek jak wyglada twoja nauka jazdy na kole jak zaczynales ile czasu jak to fajer wytrzymuje, czy czesto siadaja uszczelniacze lozyska itp na jakich biegach smigasz i ile ile mozesz przejechac na jednym kole i jaka pozycja jest najlepsza do jazdy i do nauki:) pozdr
[/quote]

A wiec nauka wygłądała tak jak u każdego. Uczyłem się tylko na siedząco podnosząc coraz wyżej koło i oczywiście coraz brutalniej je opuszczając (strach o plecy) aż doszłedłem do momentu kiedy to fajer przestał mi na kole przyśpieszać (około 2 miesiące jazdy,prawie codziennie zbiornik paliwa) a nawet delikatnie zwalniać. Mało tego było więc przeskoczyłem na podnóżki tylne i na stojąco, najpierw lewa noga na tył a po jakimś czasie obie. Śmigam tylko na 1ce. Najbardziej lubie latać z dwoma nogami z tyłu bo wale na gume juz z 2000obr na standardowych przełożeniach i lece sobie "wolno" i długo :D
Jedyne uszkodzenia związane z jazdą na kole jakie doznała moja cbr (pomijając ostatniego szlifa) to wyrwane jedno mocowanie chłodnicy i popekane mocowania przedniego błotnika, łożyska w kołach wymieniałem na wiosne i jeszcze ok, a lag nie ruszałem od kiedy kupiłem fajera i też jest dobrze, luzów na główce ramy jeszcze nie mam. Ogólnie zadowolony jestem bardzo bo to był sezon nauki a cebra zniosła i wybaczyła wszystko:D
Pozdro i wysokich lotów :wink:
Zbyszek

PoprzedniaNastępna

Wróć do Szkoła jazdy, stunt, tricki

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość