Technika jazdy - jazda na jednym kole czyli WHEELIE

Możesz napisać swoje doświadczenia i inne ...

Moderators: maciekx, Tytus

jazda na jednym kole PORADZCIE

Postby reksio » 21 June 2008, 00:28

Mam pytanko .Jeżdze na jednym kole na pirwszym biegu do odcięcia zapłonu jak kontynułować na drugim, albo jak startwac z drugiego.

[ Dodano: Sob Cze 21, 2008 12:35 am ]
reksio,
reksio
 
Posts: 5
Joined: 09 March 2008, 00:49
Location: Białystok
Motocykl: cbr 900 rr sc33
Year production: 0

Postby barty929 » 21 June 2008, 00:42

są różne szkoły ....ja generalnie wyczówałem moment i klepałem bieg w górę bez sprzęgła ale to sporo przed odcięciem >(
Choćbym Pędził Ciemną Doliną , Zła Się Nie Ulęknę.....
User avatar
barty929
 
Posts: 29
Joined: 25 May 2008, 21:24
Location: warszawa
Points: 1
Motocykl: SC 44,SC 57B
Year production: 0

Postby fabiq » 21 June 2008, 07:03

a po co zmieniac bieg? co za krotkie gumy ci wychodza? to stawiaj piona wyzej a nie jak CENZURA mocą ciagniesz! albo od razu wal z dwojki, czy cie predkosc przeraza?!
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)
User avatar
fabiq
Staly Bywalec
Staly Bywalec
 
Posts: 820
Joined: 16 June 2008, 12:23
Location: Olsztyn
Points: 10
Motocykl: SC33
Year production: 0

Postby tomogt » 21 June 2008, 08:05

a kto potrafi 100% stopie czyli idealny pion??chwalic sie
za tydzien bede w Ace Cafe w Londynie ------ja nie potrafie aLE sa tam tacy co to robia
zainteresowanym podesle filma z impry
dlugich gum zycze :twisted:

[ Dodano: Sob Cze 21, 2008 8:11 am ]
oczywiscie wheelie mialem tez na mysli -
zreszta zobaczycie jak ktos chetny na filma -pisac
pozdrawiam Tomek
User avatar
tomogt
 
Posts: 221
Joined: 20 January 2008, 15:35
Location: LUBAWA
Motocykl: HONDA FIREBLADE SC33-98R
Year production: 0

Postby fabiq » 21 June 2008, 11:49

a po CENZURA mi film, mam to co wikend na treningu i wiele wiecej
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)
User avatar
fabiq
Staly Bywalec
Staly Bywalec
 
Posts: 820
Joined: 16 June 2008, 12:23
Location: Olsztyn
Points: 10
Motocykl: SC33
Year production: 0

Postby dawcarr » 21 June 2008, 12:14

trening kolego nic innego! sam do tego dojdziesz jesli chcesz jezdzic musisz postawic piona i balansowac wtedy nie musisz na odcieciu walic, mozna 2 wsadzic bez sprzegla jak ci nie szkoda skrzyni , a jak nie to to wrzucasz 2 rozpedzasz sie troche sprzegło gaz i strzal no i wtedy walisz 160 na kole :P
Pozdro dla komendanta Flisa
dawcarr
 
Posts: 36
Joined: 29 March 2008, 12:33
Location: RZESZóW
Motocykl: CBR 900 RR
Year production: 0

Postby Tylik » 21 June 2008, 13:31

A ja mam pytanie co do uniesienia przedniego koła wysoko - jak już jest w miare wysoko to się przytulacie do baku żeby mieć lepszy balans przy takiej wysokości ?

I co do sprzęgła bo jeszcze nic nie próbowałem oprócz podnoszenia z gazu na siedząco.. - przy ilu tys. obr. strzelacie ze sprzęgła na 2 biegu i przy jakiej prędkości mniej więcej ? (pytanie zwłaszcza do posiadaczy Sc 33 :wink: )


tomogt: Stoppie to chyba każdy laik umie, pytanie kto umie latać na przodzie prawie że w pionie przy 100km/h :mrgreen: - http://www.bikepics.com/pictures/1317937/ (chyba jedyne co mi lepiej idzie jak na razie od jazdy na gumie 8) )
User avatar
Tylik
 
Posts: 344
Joined: 06 June 2007, 20:12
Location: Warszawa
Points: 3
Motocykl: Bmw S1000 RR
Year production: 2010

Postby krolik » 21 June 2008, 21:53

Tylik ja strzelam ze sprzęgła przy 5-5,5 tys. Pionu jeszcze nie mam dobrze opanowanego, ale ogólnie to nie przytulam sie do zbiornika. Nie wiem czy to dobrze czy źle bo niestety w okolicy nie mam żadnego specjalisty co by mi pomogl lub ocenił moją jazde na kole, a strasznie mi tego brakuje bo pewnie popelniam wiele błędów nie będąc tego świadomy. A tak w ogóle to fajne zdjęcie, ja z bardzo nie ćwicze stoopie bo jakoś się boje..... :P
User avatar
krolik
Moderator
Moderator
 
Posts: 815
Joined: 03 September 2007, 01:21
Location: Gorzów Wl
Points: 1
Motocykl: SC44 01r. i ZX6R 02r. (stunt maszyna)
Year production: 2001

Postby Tylik » 22 June 2008, 00:30

.. jak jest dobry asfalt na miejscówce i nie ma piachu to tak źle aż nie jest :wink:, ale znów na ulicy boje się nawet stopala na światłach zrobić tak się boje uślizgu bo tam nie wiadomo jak z asfaltem i czy dobrze oponka nagrzana.

Mam jeszcze pytanie co do sprzęgła - w czasie strzału trzymacie tyle samo odkręconego gazu czy go równomiernie ze strzałem klamki odkręcacie ?? bo ja noga jestem co do podrywania ze sprzęgła a 1 z gazu wydaje mi się ciut za krótka jeżeli poderwe przy ok. 5,5-6 tys. obr :roll: - jakoś za szybko się kończy :D a nie chce cały czas piłować do odciny, nie wspominając o przebijaniu którego nie wiem czy będe chciał trenować ..
User avatar
Tylik
 
Posts: 344
Joined: 06 June 2007, 20:12
Location: Warszawa
Points: 3
Motocykl: Bmw S1000 RR
Year production: 2010

Postby tomogt » 22 June 2008, 00:35

tacy z was mastafajta?? hehe troszke podpuscisz i zobacz jaki wysyp stunterow
pozdrawiam Tomek
User avatar
tomogt
 
Posts: 221
Joined: 20 January 2008, 15:35
Location: LUBAWA
Motocykl: HONDA FIREBLADE SC33-98R
Year production: 0

Postby dawcarr » 22 June 2008, 08:16

nie wiem jak inni ale ja zawsze mam klate przy baku jak piona robie, mam zmieniny troszke naped o dwa zeby mniejsza zebate z przodu wiec moje obroty silnika to inna bajka z mojego doswiadczenia wiem ze im szybciej jade przy strzale na 2 biegu przod unosi sie wolniej predkosc ponad 100kmh ,przy nizszych predkosciach przy strzale od razu pion
Pozdro dla komendanta Flisa
dawcarr
 
Posts: 36
Joined: 29 March 2008, 12:33
Location: RZESZóW
Motocykl: CBR 900 RR
Year production: 0

Postby fabiq » 22 June 2008, 12:50

robcie gume na stojaca a bedziecie mogli jechac tak dluga jak wam sie podoba a nie az sie skoncza obroty, najlepiej lewa noga na tylny podnozek prawa na przedni i kontrola hamulca pod palcem, na siedzaco nigdy nie zrobisz dlugiej gumy jadac wolno, ewentualnie mozna jeszcze stawiac na siedzaco po czym wstac na przednich stopkach aby balansowac cialem i przeniesc ciezar na tyl, wtedy tez gumy mozna robic CENZURA dlugie bez ograniczen, inna sprawa ze stojac na motocyklu mozecie regulowac wysokosc nie tylko samym gazem ale i przenoszeniem ciezaru ciala, w ten sposob na seryjnym sprzecie mozna utrzymac stala predkosc gumy jakies 60-80 km/h
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)
User avatar
fabiq
Staly Bywalec
Staly Bywalec
 
Posts: 820
Joined: 16 June 2008, 12:23
Location: Olsztyn
Points: 10
Motocykl: SC33
Year production: 0

PreviousNext

Return to Szkoła jazdy, stunt, tricki

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests