Strona 1 z 3

To i ja się pochwalę CD.

Post: 17 września 2010, 15:11
autor: adipaw
Po ostatniej przygodzie z pieskiem udało mi się rozsądnie zdobyć tarczę używaną ( dzięki koledze sc-xxx ) więc zostało sporo funduszy :) oprócz amorka którym się pochwaliłem teraz doszła do fajerki klateczka od kolegi Max_929 szyta na miarę (ciasna i niewaląca po piszczelach) do klateczki 2 kpl crash padów i pady na tylną oś. Oprócz tego zadobyłem jeszcze ciemną szybkę i helmuta (znaczy się hełm niemiecki ) dla niespodziewanych pasażerów (tylko na odczepnego dla niebieskich). Fotki :

Post: 17 września 2010, 16:29
autor: emiel3
osobiście wolę same crashe, ale najważniejsza jest ochrona ;d
spokoo ;d

Post: 17 września 2010, 19:21
autor: Insaine
crash to se można w duuuuupe wsadzić na własnym duuupsku sprawdzałem ,jedynie kwestia estetyki

Post: 17 września 2010, 23:20
autor: sasza_19
mowisz o crashpadach ?? mi uratowaly NIERAZ dekiel :)

Post: 18 września 2010, 00:01
autor: adipaw
tu nie ma co gdybać! żeby sam crasch odsunoł dekiel od ziemi musi mieć z 15cm!!! jak to wygląda takie knykcie wystające!? nie wierzę że któreś z ogólnie dostępnych padów są w stanie odsunąć dekiel od ziemi!! połuż moto na asfalcie i zobaczysz!! :)

Post: 18 września 2010, 00:17
autor: Insaine
mój przyjął strzała ,skosiło tulejkę z śrubą i urwany dolny karter z wyrwanym deklem

Post: 18 września 2010, 00:21
autor: adipaw
i właśnie po to jest klatka :) może nie jest zawsze trendy jazzy i cool ale ratuje du.pe przy ślizgu! a jak mam kiedyś nie daj panie zaliczyć glebę to wolę z klatką niż bez :)

Post: 18 września 2010, 08:20
autor: IvanBRW
tylko klatka dosc mocno ogranicza przeswit w zakretach jesli dobrze kombinuje. no chyba ze moto bedzie sluzylo do inego typu zabawy.

Post: 18 września 2010, 08:31
autor: accordaccordacc
fajne ale po Winklach zbytnio nie polatasz hihi:

Post: 18 września 2010, 08:55
autor: marcinSC33
Mi się klatka nawet podoba ale jak dla mnie ta jest zbytnio stunterska i ogranicza prześwit a jeśli nawet nie ogranicza to dziwnie by mi się po zakrętach z tym żelastwem jezdziło. NApewno ochroni więcej niż crshpad ale mi się taka nie widzi. Widziałem bardzo fajną klateczkę niedawno w ZX10R 04 na dwa punkty wysoko mocowany taki pałąk ok15cm sprawiała wrażenie konkretnej a nie przeszkadzała w winklach. A co do hełmu to fajnie może wygląda taki ale nie życzę gleby w takim - sąsiad jezdził w kasku tego typu chopperem i przy całkiem nie groznej glebie załatwił się masakrycznie (nie widzi na jedno oko, uszkodzony mózg i wiele wiele innych jak chodzi o głowe a że był w skórach to reszta ciała niewiele ucierpiała - wypadek był przy 60-80km/h).
Ale Tobie ma się podobać i to najważniejsze - więc zadowolenia ze sprzętu!!!

Post: 18 września 2010, 08:59
autor: adipaw
accordaccordacc, IvanBRW, czy wy kiedyś widzieliście dobrze skrojoną klatkę!! pogadajcie z max_929 to wam udowodni że prędzej w pampersa na zakręcie zrobicie niż przytrzecie klatką!! to nie jest typowa szeroka klata do stuntu! tylko cywilny odpowiednik ale ciasno skrojony, ma te same funkcję tylko moto niżej gleby na niej leży i nie osłoni wydechu.

[ Dodano: Sob Wrz 18, 2010 9:03 am ]
marcinSC33, wiem że te kaski to kupa! i nie będę się spierał ! ale wiesz że za kask ciut przyzwoity wydać trzeba 500 (nolan n62) ja kask mam (właśnie n62 :)) a trafia się czasem pasażer (zwykle latam sam) i niebiescy krzywo patrzą na brak kasku a tak mogą się cmoknąć! ten kask to tylko na sztukę.

Post: 18 września 2010, 10:13
autor: sc-xxx
czyli tarcza okazała się dobra ?