Dzisiaj jest 06 czerwca 2025, 12:11

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

To i ja się pochwalę CD.

Kupiłeś nowy motocykl, przerobiłeś moto ? tu możesz się tym pochwalić :)

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 283
Rejestracja: 20 lipca 2010, 07:38
Lokalizacja: Wyszków
Pochwały: 2
Motocykl: aprilia sl falco 1000/ yamaha xt600
Rok produkcji: 2001

To i ja się pochwalę CD.

Post » 17 września 2010, 15:11

Po ostatniej przygodzie z pieskiem udało mi się rozsądnie zdobyć tarczę używaną ( dzięki koledze sc-xxx ) więc zostało sporo funduszy :) oprócz amorka którym się pochwaliłem teraz doszła do fajerki klateczka od kolegi Max_929 szyta na miarę (ciasna i niewaląca po piszczelach) do klateczki 2 kpl crash padów i pady na tylną oś. Oprócz tego zadobyłem jeszcze ciemną szybkę i helmuta (znaczy się hełm niemiecki ) dla niespodziewanych pasażerów (tylko na odczepnego dla niebieskich). Fotki :
Załączniki
DSC02880.JPG
DSC02879.JPG
DSC02878.JPG
DSC02877.JPG
DSC02876.JPG
DSC02873.JPG
DSC02872.JPG

Awatar użytkownika
 
Posty: 146
Rejestracja: 14 maja 2010, 18:25
Lokalizacja: Gorlice
Motocykl: FireBladeee 1000 RR
Rok produkcji: 2004

Post » 17 września 2010, 16:29

osobiście wolę same crashe, ale najważniejsza jest ochrona ;d
spokoo ;d

Awatar użytkownika
 
Posty: 442
Rejestracja: 22 stycznia 2008, 22:14
Lokalizacja: Królestwo słoja
Pochwały: 5
Motocykl: cbr 929 sc 44 CENZURA wi co z tego bedzie
Rok produkcji: 2000

Post » 17 września 2010, 19:21

crash to se można w duuuuupe wsadzić na własnym duuupsku sprawdzałem ,jedynie kwestia estetyki

Awatar użytkownika
 
Posty: 695
Rejestracja: 23 czerwca 2009, 10:54
Lokalizacja: Połaniec
Motocykl: CBR 1000RR SC59 white :)
Rok produkcji: 2014

Post » 17 września 2010, 23:20

mowisz o crashpadach ?? mi uratowaly NIERAZ dekiel :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 283
Rejestracja: 20 lipca 2010, 07:38
Lokalizacja: Wyszków
Pochwały: 2
Motocykl: aprilia sl falco 1000/ yamaha xt600
Rok produkcji: 2001

Post » 18 września 2010, 00:01

tu nie ma co gdybać! żeby sam crasch odsunoł dekiel od ziemi musi mieć z 15cm!!! jak to wygląda takie knykcie wystające!? nie wierzę że któreś z ogólnie dostępnych padów są w stanie odsunąć dekiel od ziemi!! połuż moto na asfalcie i zobaczysz!! :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 442
Rejestracja: 22 stycznia 2008, 22:14
Lokalizacja: Królestwo słoja
Pochwały: 5
Motocykl: cbr 929 sc 44 CENZURA wi co z tego bedzie
Rok produkcji: 2000

Post » 18 września 2010, 00:17

mój przyjął strzała ,skosiło tulejkę z śrubą i urwany dolny karter z wyrwanym deklem

Awatar użytkownika
 
Posty: 283
Rejestracja: 20 lipca 2010, 07:38
Lokalizacja: Wyszków
Pochwały: 2
Motocykl: aprilia sl falco 1000/ yamaha xt600
Rok produkcji: 2001

Post » 18 września 2010, 00:21

i właśnie po to jest klatka :) może nie jest zawsze trendy jazzy i cool ale ratuje du.pe przy ślizgu! a jak mam kiedyś nie daj panie zaliczyć glebę to wolę z klatką niż bez :)

 
Posty: 97
Rejestracja: 22 stycznia 2010, 23:32
Lokalizacja: Konstanty
Motocykl: sc33
Rok produkcji: 1999

Post » 18 września 2010, 08:20

tylko klatka dosc mocno ogranicza przeswit w zakretach jesli dobrze kombinuje. no chyba ze moto bedzie sluzylo do inego typu zabawy.

 
Posty: 216
Rejestracja: 11 stycznia 2009, 14:56
Lokalizacja: Nysa
Pochwały: 1
Motocykl: Honda CBR1000RR SC77
Rok produkcji: 2018
Samochód: Honda Accord 2013

Post » 18 września 2010, 08:31

fajne ale po Winklach zbytnio nie polatasz hihi:
SEZON JUŻ TRWA !!!!

Awatar użytkownika
 
Posty: 900
Rejestracja: 07 września 2007, 23:16
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 15
Motocykl: RN19 (Były SC:33,57a,59)
Rok produkcji: 2007

Post » 18 września 2010, 08:55

Mi się klatka nawet podoba ale jak dla mnie ta jest zbytnio stunterska i ogranicza prześwit a jeśli nawet nie ogranicza to dziwnie by mi się po zakrętach z tym żelastwem jezdziło. NApewno ochroni więcej niż crshpad ale mi się taka nie widzi. Widziałem bardzo fajną klateczkę niedawno w ZX10R 04 na dwa punkty wysoko mocowany taki pałąk ok15cm sprawiała wrażenie konkretnej a nie przeszkadzała w winklach. A co do hełmu to fajnie może wygląda taki ale nie życzę gleby w takim - sąsiad jezdził w kasku tego typu chopperem i przy całkiem nie groznej glebie załatwił się masakrycznie (nie widzi na jedno oko, uszkodzony mózg i wiele wiele innych jak chodzi o głowe a że był w skórach to reszta ciała niewiele ucierpiała - wypadek był przy 60-80km/h).
Ale Tobie ma się podobać i to najważniejsze - więc zadowolenia ze sprzętu!!!

Awatar użytkownika
 
Posty: 283
Rejestracja: 20 lipca 2010, 07:38
Lokalizacja: Wyszków
Pochwały: 2
Motocykl: aprilia sl falco 1000/ yamaha xt600
Rok produkcji: 2001

Post » 18 września 2010, 08:59

accordaccordacc, IvanBRW, czy wy kiedyś widzieliście dobrze skrojoną klatkę!! pogadajcie z max_929 to wam udowodni że prędzej w pampersa na zakręcie zrobicie niż przytrzecie klatką!! to nie jest typowa szeroka klata do stuntu! tylko cywilny odpowiednik ale ciasno skrojony, ma te same funkcję tylko moto niżej gleby na niej leży i nie osłoni wydechu.

[ Dodano: Sob Wrz 18, 2010 9:03 am ]
marcinSC33, wiem że te kaski to kupa! i nie będę się spierał ! ale wiesz że za kask ciut przyzwoity wydać trzeba 500 (nolan n62) ja kask mam (właśnie n62 :)) a trafia się czasem pasażer (zwykle latam sam) i niebiescy krzywo patrzą na brak kasku a tak mogą się cmoknąć! ten kask to tylko na sztukę.

Awatar użytkownika
 
Posty: 187
Rejestracja: 02 lipca 2009, 20:25
Lokalizacja: Jaworzno/
Motocykl: HONDA 954
Rok produkcji: 2002

Post » 18 września 2010, 10:13

czyli tarcza okazała się dobra ?

Następna

Wróć do Mój Fireblade, nasze motocykle, nowe nabytki

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości