Dzisiaj jest 25 maja 2019, 22:57

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Ogłoszenie Admina
BRELOKI HONDA FIREBLADE.PL cena dla forumowiczów 10zł info na PW

Klasyczny kulturysta czyli SC33

Kupiłeś nowy motocykl, przerobiłeś moto ? tu możesz się tym pochwalić :)

Moderatorzy: Max_929, maciekx, Tytus

 
Posty: 14
Rejestracja: 24 marca 2019, 08:47
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 1998

Klasyczny kulturysta czyli SC33

Post » 24 marca 2019, 09:29

Siemanko, niedawno spełniłem swoje marzenie i kupiłem SC33. Co do roku nie jestem pewien czy to 98 czy 99 bo w dokumentach szwajcarskich jest 99 ale to napewno też data pierwszej rejestracji. Co dziwne w dokumentach były też kolory jako czarny i pomarańczowy. Tak czy inaczej kupiłem. Jak pojechałem go oglądać to był ładnie wypolerowany i wyplakowany, wiadomo handlażyna dał popis umiejętności :) chciałem moto od motocyklisty ale niestety nic nie było w moich okolicach więc zdecydowałem się na ten egzemplarz. Na jeździe próbnej okazało się że nawet na oponach był plak bo uślizgnął mi się przód lekko :mrgreen: nie było mowy o ostrzejszym sprawdzeniu go bo było dosyć zimno, opona śliska jak nie wiem a ja od razu po zimie wsiadłem na nieznane mi moto. Już po kilku minutach w siodle poznałem sposób prowadzenia, pracy skrzyni biegów i reakcji silnika. Skrzynia mega ciasno chodzi, silnik trochę z dołu przebiera, hamulec taki sobie. Na wolnych obrotach trochę pracuje jak V4 ale mam nadzieję że to kwestia przejrzenia gaźników i ich regulacji. Obejrzałem dokładnie owiewki, śruby, ramę, sety itd i to mnie przekonało do kupna jej. Wczoraj wjechałem na garaż, pozdejmowałem owiewki i na szczęście nie spotkało mnie nic nieprzyjemnego. Poza napędem który jest na końcówce i tymi gaźnikami muszę kupić czujnik załączający wentylator chłodnicy bo wczoraj wyszło że nie działa. Miał prawo bo jest oryginalny :D już nie mogę się doczekać jak zarejestruję i zacznę się wjeżdżać w niego.
Krótko o mnie.
Przygodę z większym moto zacząłem od Fazera 600 w wieku 17 lat. Skasowałem go i miałem przerwę od własnego sprzętu dosiadając wynalazki kolegów okazjonalnie. Cztery lata temu zrobiłem prawko i kupiłem F3i którą mam do tej pory i uwielbiam ją :D teraz jak kupiłem Fajerka to będę zmuszony F3 puścić dalej chociaż z wielką chęcią zostawiłbym sobie bo to świetna konstrukcja.
Teraz foto :)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

 
Posty: 1
Rejestracja: 25 marca 2019, 13:13
Motocykl: CBR929RR
Rok produkcji: 2001

Re: Klasyczny kulturysta czyli SC33

Post » 25 marca 2019, 13:17

Zazdroszczę! :) Ile zapłaciłeś?

 
Posty: 1064
Rejestracja: 24 kwietnia 2008, 21:04
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 42
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 99

Re: Klasyczny kulturysta czyli SC33

Post » 25 marca 2019, 14:53

Ładny ten fajer. Fabryczne oznaczenie malowania jest na bialej naklejce pod siedzeniem kierowcy, obok akumulatora, musisz odkrecic to siedzenie aby ja zobaczyć. To malowanie wychodziło tylko w roku 98, tak jak sugerujesz, w dowodzie masz wpisana pierwsza rejestrację, ale jeśli chcesz podeślij mi, czy też podaj tu, nr VIN, sprawdzę z którego faktycznie jest roku. Możesz podeslac też nr silnika, sprawdzę czy nie było swapa.
Sam nawet miałem się po niego wybrać, bo szukam drugiej sztuki do mojego garazu.... ale wg mnie był on nieco "dłubany", to co na pierwszy rzut oka widać to kolektory wydechowe i lusterka od modelu przedliftowego, a nie wierzę że ktoś to zrobił bo mu się bardziej podobają.... :(

 
Posty: 14
Rejestracja: 24 marca 2019, 08:47
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 1998

Re: Klasyczny kulturysta czyli SC33

Post » 26 marca 2019, 00:05

Rozwiń myśl co do kolektorów ? oglądałem je i wyglądają ładnie, żadnej rdzy, nakrętki ładne itd. To mój pierwszy Fajer także nie znam jeszcze takich niuansów, jakie lusterka powinny być ?
Oznaczenie mam takie :
Color YR-196C
Code YR196D
Zapłacone został 7400zł
A i jeszcze pytanie do bardziej doświadczonych na tym moto. Naczytałem się o shimi przy dużych prędkościach i wpadłem w panikę rotfl2: jest sposób dopasować amorek skręty z f4i albo 954? Do 900rr trudno trafić dlatego będę wdzięczny za podpowiedzi.

 
Posty: 1064
Rejestracja: 24 kwietnia 2008, 21:04
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 42
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 99

Re: Klasyczny kulturysta czyli SC33

Post » 26 marca 2019, 00:28

W modelu po lifcie, czyli 98-99 kolektory sa srebrne, sa wykonane ze stali nierdzewnej i nie sa malowane. W rocznikach wcześniejszych sa czarne, malowane, tak jak w twoim przypadku.
Lusterka po lifcie mają cienkie ramiona, w rocznikach wczesniejszych ramiona lusterek mają na sobie nałożona gumę, taki luźny kondom :). Ze zdjęć wygląda że tak jest u Ciebie, oglądałem jej zdjęcia jak jeszcze byla na olx-ie.
Kod który podałeś niestety nie odpowiada temu malowaniu. Z fabryki maszyna wyjechala rudo - grafitowa, rocznik to 98.
Podaj numery silnika, sprawdzę czy jest on z 98 roku.
Tak czy inaczej wygląda nieźle, jeśli nie szukasz wyjątkowego egzemplarza to pewnie będziesz zadowolony, te maszyny mogą przeżyć wiele.
Shimmi dawało się we znaki w modelu 929 i 954, 900rr z fabryczna 16 z przodu jest pod tym względem znacznie pewniejsze i moim zdaniem do latania po ulicy daje rade bez amorka skretu.

 
Posty: 14
Rejestracja: 24 marca 2019, 08:47
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 1998

Re: Klasyczny kulturysta czyli SC33

Post » 26 marca 2019, 07:32

A widzisz czyli jednak. Taki kolor też wpisany był w dowodzie. Jak mi się trafią owiewki w takim kolorze to pobieram je :) lusterka są dostępne to przy wolnej gotówce wymienię. Swoją drogą to rudo grafitowe malowanie jest piękne.
Gdzie numery silnika znajdę ?

 
Posty: 1064
Rejestracja: 24 kwietnia 2008, 21:04
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 42
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 99

Re: Klasyczny kulturysta czyli SC33

Post » 26 marca 2019, 10:03

Ruda faktycznie nieżle wygląda, ale to twoje malowanie wg mnie również jest zaj... - jak dla mnie chyba nawet ładniejsze niż ruda.... ale to kwestia gustu.
Numery silnika są wybite na bloku, siedzać na motcyklu z prawej strony, na górze , obok dekla sprzęgła. Nie trzeba zdejmować owiewek aby odczytać.

 
Posty: 14
Rejestracja: 24 marca 2019, 08:47
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 1998

Re: Klasyczny kulturysta czyli SC33

Post » 26 marca 2019, 16:02

ok dzięki, jak będę przy moto to sprawdzę i zobaczymy czy to zupełny szczepan :)

 
Posty: 14
Rejestracja: 24 marca 2019, 08:47
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 1998

Re: Klasyczny kulturysta czyli SC33

Post » 30 marca 2019, 09:21

Panowie pytanie do posiadaczy SC33. Przy jakiej temperaturze płynu chłodzącego włącza wam się wentylator i przy jakiej wyłącza?

 
Posty: 1064
Rejestracja: 24 kwietnia 2008, 21:04
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 42
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 99

Re: Klasyczny kulturysta czyli SC33

Post » 30 marca 2019, 10:50

Włącza się w okolicach 103-105 'C , wyłącza jak zbije o kilka stopni - nie pamiętam dokładnie ile, ale nieco poniżej 100.

 
Posty: 14
Rejestracja: 24 marca 2019, 08:47
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 1998

Re: Klasyczny kulturysta czyli SC33

Post » 30 marca 2019, 15:31

Kurde to u mnie jest źle... kupiłem czujnik z allegro i włącza się przy 87 i zbija do 77 :/

 
Posty: 755
Rejestracja: 13 sierpnia 2013, 11:00
Lokalizacja: Tarnów
Pochwały: 20
Motocykl: CBR1100XX
Rok produkcji: 2001

Re: Klasyczny kulturysta czyli SC33

Post » 30 marca 2019, 17:43

Czyli kupiłeś samochodowy odpowiednik.

Następna

Wróć do Mój Fireblade, nasze motocykle, nowe nabytki

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość