Strona 1 z 1

Powrót do korzeni - Pablo

Post: 10 lutego 2019, 15:56
autor: Pablo83
Witajcie,
po dzisiejszej przejażdżce postanowiłem wrzucić i moją maszynę. Jest to moja 3 Honda, ale za to najbardziej wyczekiwana. (W ostatnich latach jeździłem Suzuki, BMW)
Na jesieni, z trudem - mało powiedziane, udało mi się znaleźć w miarę przyzwoity egz. z 2013 w oryginale, ale za to do do wizualnych poprawek na prawej stronie. Kilka tyg. i K PLN później, a przede wszystkim dzięki PJP Motocykle udało się przywrócić motocykl do stanu jak na zdjęciach.
Miałem duży problem, żeby znaleźć fachowca, który podjąłby się usuwania drobnych uszkodzeń/przerysowań osłony/naklejki metodą SPOT lub zaprawkową bez konieczności malowania całego elementu. PJP Motocykle się to udało i nawet mi jest trudno wskazać dokładnie pierwotne miejsca uszkodzenia. To nie jest tylko zwykły serwis moto – to są pasjonaci budujący m.in. moto od podstaw(odsyłam na www. lub Youtube).
Na dniach będę wymieniał te beznadziejne klamki, tank-pad hondowski już w drodze, podobnie jak osłona ciepła Leovince, dedykowana do tłumika GP Pro, szukam jeszcze ciekawych żarówek.
Pozdrawiam i do zobaczenia!
Pawel

Re: Powrót do korzeni - Pablo

Post: 14 lutego 2019, 11:42
autor: maciekx
jak to po suzuki i bmw na honde? why ? fajny repsol jednak te sety mi sie nie podobają jeśli mam być szczery

Re: Powrót do korzeni - Pablo

Post: 14 lutego 2019, 18:44
autor: Patryk_
dla mnie BMW to tandeta :P Dobry ruch

Re: Powrót do korzeni - Pablo

Post: 14 lutego 2019, 23:50
autor: Pablo83
Mam słabość do tego malowania, zwłaszcza w SC57:) Po szprzedaży GIXXA miałem 3 główne typy, L2,L3, RN 22, SC59...ewenutalnie...ewentualnie....BMW 1000RR. Pewnego dnia w mojej okolicy pojawił się ten w miarę uczciwy egzemplarz, po delikatnym ślizgu, ale sprzedający pozwolił wszystko sprawdzić, pojeździć (sam nie rozumiał dlaczego cokolwiek chcę robić bo nie wyglądał źle). Widziałem potencjał, choć musiałem trochę rzeczy ogarnąć (nowy tłumik i dekiel, felga, drobne poprawki lakiernicze itd) , nie wspominając o standardzie jak opony, płyny, klocki, oleje, filtr powietrza itd.
Moto prezentuje się bardzo dobrze, ale wiem, że te złoty sety i klamki są kontrowersyjne - nie jestem wielkim fanem złota, ale w Repsolu lub ogólnie w jaskrawych moto mi to nie przeszkadza. Czeka mnie jeszcze napęd, bo jest fabryczny, przymierzam się do RK + supersprox (złoty), no i długie klamki - osłonę ciepłą Leovince zamówiłem z UK - w drodze.
A co do BMW...trochę mi przypomina moją dawną Alfę...jak jeździ, to LUKS, zwłaszcza zawieszenie/ESA robi swoje, ale jak sie wali, to koszty są gwoździem do trumny - K1200R zrobielm ponad 20TKM w niecałe 1,5 roku, a koszt napraw w tym czasie stanowił 40%-50% wartości zakupu. Wymieniałem skrzynię, napęd/kardan, sam pływak kosztował mnie 700PLN, a koszt manetek BMW podgrzewanych (innych nie ma) to 400PLN+. Podobnie mówią moi koledzy o BMW 1000RR, że koszty utrzymania są wysokie...ale trzeba uczciwie przyznać, że Tricolore , 200/50 z tyłu...kontrola trakcji...przełożenie mocy robi swoje. :-)