Dzisiaj jest 20 lipca 2017, 20:26

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28
Taylormade Racing
Youtube Fireblade.pl miejsce na twoj± reklme SKLEP FIREBLADE.PL !


Ogłoszenie Admina

ZX10R 2006

Kupiłeś nowy motocykl, przerobiłeś moto ? tu możesz się tym pochwalić :)

Moderatorzy: maciekx, Max_929, Tytus

 
Posty: 151
Rejestracja: 14 grudnia 2012, 01:07
Lokalizacja: Poznań
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 0

ZX10R 2006

Post » 23 grudnia 2016, 17:51

Siema,
Blady idzie na emeryturę więc zacząłem szukać drugiego motocykla. Mój blady BTW http://motobanda.pl/honda-cbr-900rr-fir ... -1996-1999
Niestety w większości maszyny na rynku to jeżdżące trupy więc nie były to łatwe poszukiwania,
padło na ZX10R z 2006 roku, nie jest idealny ale naprawdę trzyma się kupy
Całe malowane nie licząc ramy, widziałem zdjęcia przed malowaniem, był podrapany tu i tam. Malowanie z 2007 to pomysł poprzedniego właściciela, bardziej mu się podobało, mowa o naklejkach.
Opony z 2013 przód (2CT nie słyszałem o nich najlepszych opini więc założę coś innego pomimo tego, że jest dużo mięsa) i 2015 tył (Metzeler M5 o szerokości 200).
Nowy napęd sunstar + DID.
Nowe klocki przód tył.
K&N.
Akrapovic.
Oploty przód tył.
Nowe klocki przód tył.
Szyba MRA.
Chińskie klamki i manetki.

Przebieg jakieś 27000km, czy prawdziwy nie wiem, jednak zawieszenie się nie tłucze, nie stuka kosz sprzęgłowy.

Bardzo uczciwy sprzedawca, podowiadywałem się o tym moto od człowieka z Gostynia skąd go kupiłem i wszystko się zgadzało z tym co mówił sprzedający.

Na wiosnę dam go do Cerbola na wymianę oleju i niech rzucą na niego okiem. Na pewno rollgaz ciężko odbija.

Poprzedni właściciel mówi, że miał kłopoty z tym, że go zalewało na wolnych obrotach, wymienił kompa i jest dobrze. Moto z Francji więc możliwe, że po sprowadzeniu do kraju ktoś go źle odblokował i przez to były takie problemy. Pierwszy właściciel w PL był 1969, ja jestem 3 w Polsce.

Wygląda jak na zdjęciach.

Pozdro :-)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
 
Posty: 3191
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 98
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Renault Laguna II 1,6 B+G

Re: ZX10R 2006

Post » 23 grudnia 2016, 17:55

Bardzo ładna sztuka :) niech służy dzielnie Gratulacje :) :)
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 1047
Rejestracja: 13 lutego 2011, 15:44
Lokalizacja: Żory
Pochwały: 19
Motocykl: Cbr 900rr
Rok produkcji: 1999

Re: ZX10R 2006

Post » 23 grudnia 2016, 21:35

Piekne moto. Druga sprawa.
Zalewac bedzie go dalej i na 100 procent teraz nie chodzi tak jak powinien, a dlaczego?
Sz.Pan Albert czyt. Ziutek wypowie sie na temat akcesoryjnych wydechow w IIGEn,
JA wiem ze to akrapy ze pieknie gadaja itd itd. ale nie potrafia wspolpracowac z tym silnikiem.
Nie jedna osoba juz to potwierdzila. I nie mowie tego zeby dogryzc. poprostu ten typ tak ma.

Awatar użytkownika
 
Posty: 587
Rejestracja: 19 marca 2013, 21:09
Lokalizacja: gdańsk
Pochwały: 7
Motocykl: sc33,f4i,
Rok produkcji: 1999

Re: ZX10R 2006

Post » 23 grudnia 2016, 22:31

Potwierdzam co mówi Roksc temat nie raz przerabiany , możesz na kompy, hamownie, programy wydać miliony i dalej będzie go zalewało na acrapach , wydech ori i po problemie :-)

 
Posty: 151
Rejestracja: 14 grudnia 2012, 01:07
Lokalizacja: Poznań
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 0

Re: ZX10R 2006

Post » 23 grudnia 2016, 22:38

Pojeżdżę, posprawdzam.
Ciężko mi coś powiedzieć na ten temat raz nim jechałem, było tak zimno, że silnik nie rozgrzał się nawet do 65 stopni.
Ale wg mnie chodził dość normalnie, na pewno nie tak aksamitnie jak SC33 :-)

Gość mi dał stare graty, czyli dał mi prezent w postaci kilkuset złotych, stacyjka, kluczyk, komp, wlew, zamek schowka jeśli ma być to sprawne a wina akrapów ;-)

Awatar użytkownika
 
Posty: 742
Rejestracja: 27 grudnia 2012, 15:32
Lokalizacja: Starachowice
Pochwały: 4
Motocykl: Yamaha R1 RN22+
Rok produkcji: 2009
Samochód: BMW E60 530d+

Re: ZX10R 2006

Post » 27 grudnia 2016, 20:55

Na pewno można by zacząć od tego, żeby wrócić do serii. Bardzo możliwe, że to właśnie tutaj jest problem. Jechać na pewno nie jedzie tak jak powinno, bo z tego co pamiętam nie masz exupa, jest on albo oszukany blaszka, albo exup eliminatorem.

Ogólnie to miałem taki motocykl i naprawdę fajnie mi się nim jeździło. Ja zmieniłem komin(miałem jeden z boku) na ori, plus exup i jechało dużo lepiej niż wcześniej, szczególnie od dołu i w średnim zakresie. Gdyby nie to, że zacząłem po prostu przycierac na torze rurę dolotowa to bym się o tym nie dowiedział.

Niech służy!

PS. Bardzo ważna rzecz, zweryfikuj od razu luz zaworowy, to moto ma szczególne skłonność do zaciesniania.

PS. Wygląd kontrowersyjny, ale jechać to jedzie pięknie :)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Yamaha R1 RN22 !

 
Posty: 151
Rejestracja: 14 grudnia 2012, 01:07
Lokalizacja: Poznań
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 0

Re: ZX10R 2006

Post » 28 grudnia 2016, 00:24

Ale ja mam tylko puszki zmienione, Exupa gdzieś tam słyszę po przekręceniu kluczyka, Exup podobno jest zmieniony ponieważ stary się przycinał i nawet ten stary dostałem w spadku :-)

Foty wygasły na fotosiku więc tu są foty jak to wygląda
http://polskajazda.pl/Motocykle/Kawasaki/ZX-10R/150238

Pozdro :-)

Awatar użytkownika
 
Posty: 742
Rejestracja: 27 grudnia 2012, 15:32
Lokalizacja: Starachowice
Pochwały: 4
Motocykl: Yamaha R1 RN22+
Rok produkcji: 2009
Samochód: BMW E60 530d+

Re: ZX10R 2006

Post » 28 grudnia 2016, 00:42

Ściągnij siedzenie pasażera i zadupek, wtedy jest dużo lepszy dostęp do exupa i zobacz jak działa. W exupach jest ten ból, że w środku tryby się wycieraja.

Możesz go słyszeć, ale ma blokadę, oszukuje kompa, że naciąga linki. Trzeba by zerknąć ;)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Yamaha R1 RN22 !

 
Posty: 151
Rejestracja: 14 grudnia 2012, 01:07
Lokalizacja: Poznań
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 0

Re: ZX10R 2006

Post » 28 grudnia 2016, 12:11

Panowie nie szukajmy problemu bo ja na razie problemu nie widzę :P Nie wali błędami, nie szarpie, nie przerywa jak coś będzie nie tak to będziemy szukać przyczyn :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 742
Rejestracja: 27 grudnia 2012, 15:32
Lokalizacja: Starachowice
Pochwały: 4
Motocykl: Yamaha R1 RN22+
Rok produkcji: 2009
Samochód: BMW E60 530d+

Re: ZX10R 2006

Post » 28 grudnia 2016, 23:18

Aaaa kumam, myślałem, że masz jakieś oznaki :P

Byle do wiosny! ;)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Yamaha R1 RN22 !

 
Posty: 151
Rejestracja: 14 grudnia 2012, 01:07
Lokalizacja: Poznań
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 0

Re: ZX10R 2006

Post » 24 stycznia 2017, 23:20

Obrazek

Maszyna się zimuje,
w między czasie kupiłem olej Silcolene 10W40 pełen syntetyk oraz oryginalny filtr oleju :-)

Awatar użytkownika
 
Posty: 3191
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 98
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Renault Laguna II 1,6 B+G

Re: ZX10R 2006

Post » 25 stycznia 2017, 06:22

szyderca pisze:Obrazek

Maszyna się zimuje,
w między czasie kupiłem olej Silcolene 10W40 pełen syntetyk oraz oryginalny filtr oleju :-)

Mało kto zna ten olej. Bardzo dobre zdanie mam o tym oleju. Szkoda że jest tak ciężko go dostać.
Oddam nerkę za cbr :)

Następna

Wróć do Mój Fireblade, nasze motocykle, nowe nabytki

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość