Strona 1 z 1

sc57 by Patryk

Post: 22 sierpnia 2016, 22:23
autor: Patryk89
witam
Jestem posiadaczem firebladego od jakis 3 miesiecy. wczesniej jezdzilem f4i sport
na foto widac jedne i drugie cacko hehe:)
w planach dlubania przy moto:
kupiony ori wydech sc57b przerobka bedzie robiona u Eda
szybke duble bubble musze kupic(wiatr urywa glowe)
gripy na bak
crasz pady
moze jakies klameczki czas pokaze
moto wydeje sie byc ogolnie zadbane (mowa o stanie technicznym)
w okresie przed ziomwym trafi do mojego mechanika na:
regulacja zaworow
sprawdzenie rozrzadu(ewentulanie wymiane)
filtry powietrza, swiece i chyba ze cos tam wyjdzie w praniu ale wyglada wszystko ok.
jak to w Hondach wyczytalem ze ten model nadal ma klopoty z ladowaniem... ale tutaj nie meczy go regulator ale alternator hehe i tutaj mam pytanie do fachowcow czy jesli bede robil ogolny przeglad motoru przygotowywal go do sezonu (lubie miec wszystko na cacy) to czy warto wyjac od razu ten alternator i go przewijac? jest to 100% ze ten klopot mi wyskoczy? w moto mam przebieg 25tys. od nowosci go nie mam wiec nie wiem czy prawdziwy(duzo rzeczy wskazuje na to ze malo ma najechane moto)
Obrazek