Honda CBR1000RR Fireblade HRC SC59 2009 by dambens

Siemanko!
Marzenia się nie spełniają, to my spełniamy marzenia. Dlatego pod koniec września 2015 stałem się posiadaczem mojej Hondy
Na SC59 chorowałem od kiedy tylko zobaczyłem ją pierwszy raz na targach w 2008 roku w sosnowcu. Od tamtej chwili wiedziałem że prędzej czy później stanę się jej posiadaczem. Tak więc po 7 latach platonicznej miłości, w końcu uczucie zostało odwzajemnione!
Aktualny przebieg ~13 000km.
Modyfikacje:
- tytanowy wydech LeoVince SBK
- karbonowa maskownica pod wydechem
- sportowy filtr powietrza K&N
- crash pady tylnego zawieszenia oraz rolki pod podnośnik WOMET-TECH
- crash pady przedniego zawieszenia WOMET-TECH
- crash pady boczne WOMET-TECH
- komplet przewodów w stalowym oplocie
- klamki WOMET-TECH
- końcówki kierownicy WOMET-TECH
- oryginalna nakładka HONDA Racing na siedzenie pasażera
- naklejki STOMP GRIP
- szyba MRA
- tankpad HRC
- opony Pierelli Diablo Rosso
- tangbag GIVI model XS307 TANKLOCK 15L
- mocowanie GIVI BF03 w systemie TANKLOCK
Zdjęcia:



Marzenia się nie spełniają, to my spełniamy marzenia. Dlatego pod koniec września 2015 stałem się posiadaczem mojej Hondy

Na SC59 chorowałem od kiedy tylko zobaczyłem ją pierwszy raz na targach w 2008 roku w sosnowcu. Od tamtej chwili wiedziałem że prędzej czy później stanę się jej posiadaczem. Tak więc po 7 latach platonicznej miłości, w końcu uczucie zostało odwzajemnione!

Aktualny przebieg ~13 000km.
Modyfikacje:
- tytanowy wydech LeoVince SBK
- karbonowa maskownica pod wydechem
- sportowy filtr powietrza K&N
- crash pady tylnego zawieszenia oraz rolki pod podnośnik WOMET-TECH
- crash pady przedniego zawieszenia WOMET-TECH
- crash pady boczne WOMET-TECH
- komplet przewodów w stalowym oplocie
- klamki WOMET-TECH
- końcówki kierownicy WOMET-TECH
- oryginalna nakładka HONDA Racing na siedzenie pasażera
- naklejki STOMP GRIP
- szyba MRA
- tankpad HRC
- opony Pierelli Diablo Rosso
- tangbag GIVI model XS307 TANKLOCK 15L
- mocowanie GIVI BF03 w systemie TANKLOCK
Zdjęcia:


