Strona 4 z 4

Re: Moj cukierek :)

Post: 24 kwietnia 2016, 15:03
autor: maciekx
fajna sztuka i fajne malowanie !!. i widze normalny wybór filtr oleju hiflofiltro a nie jakies spier..... K&N odradzam i przestrzegam !!!!!
moj kumpel dzisiaj ma jechac po bmw 2013r bo teraz jego zx10r po pałowaniu i zajechaniu sprzegla zakleilo smoka i sie zatarło i tym sposobem jest 20 tys do tyłu na kawie :/ zobaczymy czy bmw wytrzyma jego katy hahha

Re: Moj cukierek :)

Post: 24 kwietnia 2016, 21:24
autor: Kaczam3m
Mam nadzieje ze wybuchowych historii nie bedzie :)