Strona 1 z 7

Mój Franek 954

Post: 29 września 2015, 15:03
autor: nihu ya
Siema!
Dziś chciałbym pokazać wam czym jeżdżę. Aktualnie jest to CBR 954rr Fireblade z 2002r.
Motocykl kupiłem w maju tego roku. Poprzednio jeździłem cbr f2 oraz VTR SP1. Dlaczego wybrałem 954? Ponieważ zawsze mi się podobał, może i dźwięk V2 jest do nieopisania, ale 954 ma coś w swoim wyglądzie :D :diabel2:
CBR nie jest idealna, ma pare małych detali, ale wszystko można z czasem ogarnąć.
Jak narazie zrobiłem dla niej mały serwis: olej, płyn hamulcowy, klocki, czyszczenie filtra powietrza [ K&N ], nowy kpl napęd złoty DID.
Dodatkowo zamontowałem Sondę Lambdę na którą nie było miejsca w sportowym wydechu. Przed zamontowaniem spalanie wychodziło około 10l+, teraz przy elastycznej jeździe w trasie bez ostrego pałowania spala jakieś 5,5-6 litra ;) [ zadowalająco porównując do SP1 :dance: ]
Po zakupie musiała przejść gruntowne mycie. Zakamarki w motocyklu wyglądały jakby był trzymany często pod chmurką ;o.
Na zimę planuję zajrzeć do zaworów, rozrządu, sprzęgła [ wydaje mi się że już się kończy ], kupić nowe klamki [ krótkie srebrne ], może kierownice clip-on.

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Re: Mój Franek 954

Post: 29 września 2015, 19:59
autor: wiertło
Gratulację.Niech służy :P :P

Re: Mój Franek 954

Post: 29 września 2015, 22:04
autor: arturN
Taka jak moja, najładniejsza :diabel2:

:brawo:

Re: Mój Franek 954

Post: 30 września 2015, 02:22
autor: kowal1992
Fajny sprzęt, niech służy

Re: Mój Franek 954

Post: 30 września 2015, 09:55
autor: nihu ya
arturN, cały czas myślę nad felgami jak Twoje :P i do tego czerwone naklejki na rant. Ty kupiłeś już z białymi felgami czy sam dawałeś do malowania, lub sam malowałeś? jeśli mogę wiedzieć to standard kolor + lakier? czy proszkowanie + piecówka?

Re: Mój Franek 954

Post: 30 września 2015, 10:30
autor: arturN
Kupiłem z takimi felgami ale od znajomego więc wiem jak malował ;) To zwykły biały akryl i lakier. Podejrzewam, że piecowo byłoby lepiej, bardziej odporny na uszkodzenia np. przy wymianie opon.

Re: Mój Franek 954

Post: 30 września 2015, 15:01
autor: Ziutek
To malowanie w 954 najbardziej do mnie przemawia, ładna jest :)

PS. Warkę to Ty chyba lubisz :diabel:

Re: Mój Franek 954

Post: 09 października 2015, 22:24
autor: maciekx
hehe browar musi być w garażu to podstawa :) hehe szkoda że ja muszę dojechać 13km do garazu i jakoś wrócić więc nawet do mycia browarka nie mogę wypić, bo tak to pewnie było by u mnie podobnie hahha.
fajna sztuka ta cebra fajny komin i te malowanie fajnie wygląda, do zobaczenia po trasie pewnie w przyszlym sezonie bo w tym to juz raczej nie ma szans.

Re: Mój Franek 954

Post: 10 października 2015, 09:19
autor: nihu ya
No w przyszłym sezonie pewnie gdzieś się zobaczymy ;) browarka też postawię :D [ pamiętam ].
Będziesz wybierał się w przyszłym sezonie na tor Nemuno ziedas? Czy na tory w pl uczęszczasz tylko?
Mam zamiar odwiedzić w przyszłym sezonie w końcu swój pierwszy tor :D i muszę zebrać informację jaką kaskę trzeba przygotować :okulary2:

Re: Mój Franek 954

Post: 11 października 2015, 13:54
autor: maciekx
niee ja na litwę nie jadę, kasa nie wiele mniejsza jak na poznan a tory niebo a ziemia, ja tam boję się tej litwy jest tak nierówny i tak szybki że można niezłego dzwona wywalić, kętrzyniaki każdy co pojechał to chyba leżał hehe.
wolę poznan jest profeska kostki pomiarowe itp tor fajny równy i w "miarę" bezpieczny więc ja preferuje poznań raz w sezonie wyskoczyć max dwa.

Re: Mój Franek 954

Post: 26 listopada 2015, 20:43
autor: nihu ya
Nadszedł czas na naprawę sprzęgła. Te które siedzi w moto już stukało i ciągnęło. Zaryzykowałem [ bardzo mało ] i kupiłem drugi kpl kosz sprzęgła. Cena śmieszna, bo jedyne 50zł :D w kpl są: tarcze, przekładki, sprężyny, łańcuszek dida wraz z tymi 2 zębatkami małymi. Ogólnie cały kpl :D.
Moje pomiary:
- tarcze mają jeszcze sporo do limitu serwisowego, [ limit 2,6mm a wszystkie posiadają jakieś 3mm. ]
- przekładki tego nie mam pojęcia jak zmierzyć. Może ktoś pomoże? limit jest 0,30mm najlepiej poproszę zdjęcia :D
- sprężyny limit 47,4 moje są właśnie tego wymiaru i tu pytanie czy one szybko się zużywają czy jeśli są w limicie to zostawić?
- zastanawiam się czy jest możliwość pomiaru tego łańcuszka. Szukałem w serwisówce, ale albo jestem ślepy albo nie ma :D

Co do tarcz, przekładek i sprężyn z mojego motocykla jeszcze nie wyciągałem i nie wiem w jakim są stanie. Na dniach mam zamiar to zrobić.
Cena za ten kpl myślę, że śmieszna. Właściciel chciał się tego po prostu pozbyć, w swojej 929 wymienił silnik i tamten sprzedawał na części [ chyba poszły mu panewki ]. Podczas odkręcania kosza ułamał 2 kikuty na które nakłada się sprężyny, ale to wezmę ze swojego kosza. Ponoć sprzęgło do końca pracowało bez zarzutu i co najważniejsze niby nie stukało. Zobaczymy jak włożę ten kosz do siebie ;)

Re: Mój Franek 954

Post: 27 listopada 2015, 23:00
autor: Juras
Piękna, to malowanie jest najlepsze :)

Szerokości.