Strona 1 z 2

Szalona Ruda sc33

Post: 25 sierpnia 2015, 15:15
autor: lukaszooo
Witam, po bardzo długich poszukiwaniach setkach przebytych kilometrów wkońcu udało mi sie znaleźć godnego następce mojej byłej CBR f2. Moto w pięknym rudym oryginalnym malowaniu, niestety jak większość tych motorów ściągnieta z Anglii, jest jakaś tam historia, zegary w milach więc przebieg wydaje się być realny. Główny nacisk przy poszukiwaniach kładłem na oryginalne malowanie i stan silnika, reszta sie zbytnio nie liczyła. Jest kilka rzeczy które musze wymienić i poprawić ale ogólnie jestem zadowolony.
Plan na ten rok to dojść co sie dzieje z przednimi hamulcami i doprowadzić motocykl do stanu oryginalnego, jedyne co moze zostać nie oryginalne to wydech choć nie wykluczam ze zmienie zdanie i kupie ori ponieważ ten jest naprawde głośny.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Poszukuje paru plastików: osłona łańcucha, wypełnienie nadkola (w mojej jest ucięte mocowanie tablicy), ori tarcza prędkościomierza w Km/h nie chce zmieniać całych zegarów.

Re: Szalona Ruda sc33

Post: 25 sierpnia 2015, 15:26
autor: nys
Spoko, wygląda ładnie...

Re: Szalona Ruda sc33

Post: 25 sierpnia 2015, 16:26
autor: nihu ya
Śliczna ruda :D
a co się dzieje z hamulcami, jakie objawy?

Re: Szalona Ruda sc33

Post: 25 sierpnia 2015, 16:32
autor: Mateusz7
Ładna sztuka i przede wyszystkim w oryginale :dance: Graty i lewa :D

Re: Szalona Ruda sc33

Post: 25 sierpnia 2015, 17:58
autor: lukaszooo
Dziekuje :D Bardzo długo szukałem a i tak nie jest to ideał choć mam nadzieje ze w następnym sezonie juz będzie.
Przednie hamulce biją, objaw jest dość dziwny. Przy małych prędkościach ok 60-80km/h problem nie występuje, przy ponad 100km/h przy mocniejszym nacisnięciu czuć bicie lecz przy delikatnym praktycznie nie, przy predkości ok 200km/h gdy mocno nacisne hamulec i trzymam cały czas bije do ok 150km/h i dalej praktycznie wogóle, przy mniejszych prędkościach cieżko wyczuć czy jest to bicie czy szarpanie ale przy ok 200km/h czyć wyraźnie szarpanie tzn impulsowanie. Gdy kupiłem moto bicie było naprawde mocne, po zrobieniu trasy ok 250km bicie wyraźnie zmalało. Poprzedni własciciel twierdził ze to przez klocki, choć szczerze w to wątpie.
Puki co kupiłem płyn hamulcowy Castrola, zdejmę zaciski i ocenie w jakiej kondycji są uszczelniacze, jeśli ok to spróbuje wyciągnąć tłoczki wymyć całość i złożyć na starych uszczelniaczach, jeśli się nie uda zamówię zestaw naprawczy za 260zł i zrobię to profi.
Jesli nie pomoże wymienię klocki na NISSIN, jesli i to nie pomoże zdejmę oponę i założę ponownie, jesli dalej bedzie lipa bede szukał nowego koła z tarczami bo z tego co wiem dobre tarcze po zmianie koła i tak mogą bić.

Re: Szalona Ruda sc33

Post: 02 września 2015, 21:47
autor: lukaszooo
Witam ponownie, zaciski przednie przeszły reanimacje i zostały zalane nowym płynem niestety efekty nikłe choć znacząco poprawiła sie skuteczność hamulcy, puki co odpuszczam temat ponieważ bicie zmalało praktycznie o 70% w porównaniu do tego co było.
Dziś do moto wpadła brakująca osłona łańcucha, tarcza licznika w km/h, ciężarki kierownicy zostały przywrócone do oryginału i zewnętrznie moto wygląda praktycznie tak jak po wyjechaniu z fabryki hihi:

Zaobserwowałem delikatne pocenie się oleju na uszczelniaczu zębatki zdawczej i wałka zmiany biegów, orientuje sie ktoś czy uszczelniacze bez problemu wyszarpie od zewnątrz ????

Re: Szalona Ruda sc33

Post: 03 września 2015, 09:05
autor: toper-utl
Uszczelniacz walka zmiany biegow bez problemu wymienisz od zewnatrz, odkrecajac jednie wajche i zabepieczenie simmera. Jesli natomiast puszcza ci uszczelniacz na walku zdawczym, to niestety ale musisz rozpołowic silnik do jego wymiany - gdyz ma on wewnatrz kołnierz ktory zapobiega jego wypadaniu....

Re: Szalona Ruda sc33

Post: 03 września 2015, 11:57
autor: lukaszooo
nie da sie go wyciągnąć bez rozpoławiania silnika ????? jestes tego pewny ???koszty wyszły by pewnie grubo ponad 1000zł

Re: Szalona Ruda sc33

Post: 03 września 2015, 12:54
autor: toper-utl
Niestety, ale jestem pewny. Kontrolnie sprawdz czy nie masz luzu na wałku zdawczym, czesto przyczyna uwalenia uszczelniacza jest luz na łożysku.

Re: Szalona Ruda sc33

Post: 09 września 2015, 21:41
autor: Limaqu91
Ja u siebie wymieniłem uszczelniacz na wałku zdawczym wydłubałem go pozniej lekko naciołem i jakos wyszło ale trzeba sie z tym troche posiłować i o ma jeszcze dwie wypustki ktore wchodza tak jak by do korpusu silnika wiec jest naprawde cięzko to wydłubac nic nie uszkadzajac

Re: Szalona Ruda sc33

Post: 10 września 2015, 21:38
autor: lukaszooo
Puki co nie ma tragedii, bardzo delikatne pocenie więc będe tak jeździł.

Re: Szalona Ruda sc33

Post: 06 października 2015, 14:50
autor: Silvestro
kolego nie chcesz odsprzedać tego przyciętego wypełnienia w rozsądnych pieniądzach??? bo poszukuje czegoś takiego do dalszego cięcia więc bez sensu żebym przepłacał i kupował oryginał. jak coś to pw