Dzisiaj jest 29 marca 2024, 12:14

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Fireblade 929 Ted

Kupiłeś nowy motocykl, przerobiłeś moto ? tu możesz się tym pochwalić :)

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 14
Rejestracja: 03 lipca 2016, 10:11
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 2000

Re: Fireblade 929 Ted

Post » 26 lutego 2017, 10:58

Dobra decyzja ze zmianą koloru ramy, dużo lepiej wygląda w tym malowaniu.

Awatar użytkownika
 
Posty: 1546
Rejestracja: 18 maja 2011, 20:50
Lokalizacja: Mrągowo
Pochwały: 20
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Rok produkcji: 2005

Re: Fireblade 929 Ted

Post » 27 lutego 2017, 10:21

Gratulacje !!! wyszło zacnie naprawdę, niech dobrze służy i bezpiecznie !

 
Posty: 54
Rejestracja: 25 czerwca 2015, 20:16
Lokalizacja: Gliwice
Pochwały: 3
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 2001

Re: Fireblade 929 Ted

Post » 30 maja 2017, 17:58

Hej :)

Kolejna "awaria" ale pomyślałem, że napiszę bo ciekawa :).

W czasie jazdy zaczęło przerywać paliwo. Przerwało raz, potem drugi a w końcu całkowicie. Myślę sobie - pompa, przekaźnik, może komputer.
Zjechałem na stację - podmieniłem przekaźnik pompy (pod siedzeniem przy czujniku przechyłu) na świateł długich (pod szybą) bo rzeczywiście padł. Po podpięciu pompy - echo... Teraz zacząłem się już trochę martwić :). Poszukiwania pomarańczowej kostki - jest i to w średnim stanie więc polutowałem masy i plusy i dalej słabo - pompy brak. Trochę zastanawiając się czy to jednak nie komp (resztę przemierzyłem i była ok przed pompą 12V po włączeniu pompa nie chodzi) zacząłem gmerać jeszcze pod siedzeniem. Znalazłem drugi przekaźnik taki sam jak poprzedni przy samym kompie. Tykał, przewodził ale suma sumarum dopiero po jego wymianie na nowy pompa zaczęła chodzić.

Obecnie wszystko chodzi ale nasuwa mi się pytanie czy pompa ma dwa przekaźniki? A może jeden z nich odpowiada za wyłączanie pompy po nabiciu? Zagadką dla mnie było również to że przed samą pompą cały czas (oczywiście na wciśniętym killswitchu) 12V a po wpięciu pompy która ma tak naprawdę plus minus i plus rezerwy brak działania... Ale jak już gdzieś pisałem mechanikiem nie jestem :). Takie zagadki zawsze mnie będą męczyć :).

Pozdro

Ted

 
Posty: 54
Rejestracja: 25 czerwca 2015, 20:16
Lokalizacja: Gliwice
Pochwały: 3
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 2001

Re: Fireblade 929 Ted

Post » 08 lipca 2017, 15:59

Hej :)

Franciszek powolutku dobija do 100K więc czas go trochę odciążyć. W dalsze trasy zakupiłem to:

Obrazek

Obrazek

I szczerze mówiąc jestem zachwycony :). 80 niutów od 2k obrotów :). Wydech seryjny chodzi jak akcesoryjny. Zobaczymy jak się będzie sprawował. Słaby punkt to bendix ale jest na to podobno myk.

W porównaniu z 929 trochę słabsze hamulce (oplot jest w standardzie więc to raczej nie to), cięższy (co nie przeszkadza w szybkiej jeździe i zakrętach ale boli przy manewrach nożnych :)), schowek do którego mieszczą się tylko klucze Triumpha.

Jeżeli ktoś będzie zainteresowany dam znać jak to się sprawuje po dłuższych przebiegach.

Pozdro

Ted

 
Posty: 660
Rejestracja: 13 sierpnia 2013, 11:00
Lokalizacja: Tarnów
Pochwały: 20
Motocykl: CBR1100XX
Rok produkcji: 2001

Re: Fireblade 929 Ted

Post » 11 lipca 2017, 07:49

Franek wytrzyma dużo większe przebiegi :D


Moto eleganckie :D , sam myślałem nad kupnem ale jednak zakupiłem XX , daj znać jak się sprawuje w dłuższych trasach :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 458
Rejestracja: 27 września 2008, 22:59
Lokalizacja: Wieluń
Pochwały: 1
Motocykl: Była SC57,SC44,SC50 i obecnie SC57
Rok produkcji: 2004

Re: Fireblade 929 Ted

Post » 11 lipca 2017, 14:08

Miałem ST 1050 i stwierdzam że fajny sprzęt na trase :)

Poprzednia

Wróć do Mój Fireblade, nasze motocykle, nowe nabytki

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości