Dzisiaj jest 29 marca 2024, 07:36

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Fireblade 929 Ted

Kupiłeś nowy motocykl, przerobiłeś moto ? tu możesz się tym pochwalić :)

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Re: Fireblade 929 Ted

Post » 11 lipca 2015, 09:10

Klikasz tu http://zapodaj.net/
klikasz na forum zaznaczasz 500x500 wybierasz pliki :)
pod spodem zielony pasek zapodaj!
pod zdjęciem kopiujesz trzecią linijkę każdego zdjęcia wklejasz na forum i gotowe ;)
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 54
Rejestracja: 25 czerwca 2015, 20:16
Lokalizacja: Gliwice
Pochwały: 3
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 2001

Re: Fireblade 929 Ted

Post » 11 lipca 2015, 09:57

Hej :)

Modyfikacje to za duże słowo :) - drobne drobiazgi :)

Mój mail: mted@o2.pl Generalnie wiem jak zrobić lepsze mocowanie i kilka fotek od kolegów też już mam - problem to dziury które zostaną po starym :).

Lecę na zlot :)

Pozdro

Ted

 
Posty: 67
Rejestracja: 15 maja 2014, 22:58
Lokalizacja: stargard
Motocykl: Honda CBR 929 RR !!
Rok produkcji: 2000

Re: Fireblade 929 Ted

Post » 28 lipca 2015, 22:46

gdzie dorwałeś ten model CBR 929 ? jaka to skala i ile kosztował jeśli można wiedzieć ? szukałem go szukałem i nie znalazłem :C

 
Posty: 54
Rejestracja: 25 czerwca 2015, 20:16
Lokalizacja: Gliwice
Pochwały: 3
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 2001

Re: Fireblade 929 Ted

Post » 03 sierpnia 2015, 07:20

Hej :)

Model to New Ray - skala 1:6, kupiony na ebay.de. Nie jest specjalnie drogi - jakieś 150 zł z wysyłką. Problemem jest to, że gość nie ma dostępnej żadnej normalnej formy płatności i przelew zagraniczny kosztuje drugie 150 zł :).

Duży Franciszek czeka na hydro i być może PC (ale tu muszę jeszcze zdobyć wiedzę :) ) więc pobawiłem się małym :) Poprawiony w wielu miejscach, kilka dorobionych detali, przemalowany, pozostała do zrobienia rama i wydech (trzeba zaszpachlować dziury po śrubach mocujących i kilka innych szczegółów.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Pozdro

Ted

 
Posty: 54
Rejestracja: 25 czerwca 2015, 20:16
Lokalizacja: Gliwice
Pochwały: 3
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 2001

Re: Fireblade 929 Ted

Post » 12 listopada 2015, 12:41

Hej :)

Jako, że sezonu niewiele już zostało (max 2 - 3 tygodnie jeżdżenia) mogę się już pokusić o małe podsumowanie ostatniego zakupu :).

Po przejechaniu 9240 km w 4 miesiące zarówno w długich i krótkich trasach jak i raz na torze awarie:

- dwa nowe pęknięcia na mocowaniach owiewek,
- skończona opona z tyłu,
- wymiana oleju, hamulcówek, płynu chłodniczego,
- raz zgasł mi przy ruszaniu na bramkach na A4 (jest też możliwość, że z mojej winy :) ),

Także zadowolony z zakupu jestem bardzo :).

Modyfikacje od ostatniej wrzuty:

- nowe manetki podgrzewane - baaardzo polecam na dłuższe latanie w niepogodę,
- awaryjne - jak wyżej :),
- przemalowane osłony łańcucha - gdyż wzięły i wypłowiały :),
- nowe mocowanie tablicy - mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu :) mocno się nad nim namęczyłem,
- bardzo fajnej jakości naklejki na półkę, korek wlewu i tankpad (niestety nieco drogie),
- parę dodatkowych naklejek,
- oryginalna książka serwisowa i klucze Hondy,
- sakwy Oxford - zajebiste i do 280 km/h pełna stabilność - nic nie odfrunęło :),

Parę fot:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Tylko te miałem teraz pod ręką. Jak się moto umyje to wrzucę jakieś ciekawsze :)

Tematy na kolejny sezon bo obawiam się, że sprzęt z racji swojej fajności jeszcze długo ze mną zostanie:

- chińskie owiewki komplet - trochę kontrowersyjna sprawa ale widziałem jakiś czas temu na żywo i bardzo dobrze to wygląda, kosztuje 2k (w porównaniu z ofertą od Hondy za 12k) :) a nie chcę, żeby moje mimo fajnego stany i braku rys dalej pękały. Zostawię je, jak wszystkie inne wymienione oryginalne części w razie odsprzedaży (coby nie było, że moto zaliczyło dzwona :) )
- komplet przód i tył Michelin Power Pilot 2CT (ale nie wiem czy nie zrobię tego jeszcze w tym sezonie bo tył już na prawdę umarł :) ).

Pozdro

Ted

 
Posty: 54
Rejestracja: 25 czerwca 2015, 20:16
Lokalizacja: Gliwice
Pochwały: 3
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 2001

Re: Fireblade 929 Ted

Post » 13 listopada 2015, 20:59

Hej :)

Odrobinę bardziej kulturalne fotki:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Pozdro

Ted

 
Posty: 54
Rejestracja: 25 czerwca 2015, 20:16
Lokalizacja: Gliwice
Pochwały: 3
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 2001

Re: Fireblade 929 Ted

Post » 12 lutego 2016, 15:05

Hej :)

Pogoda dopisuje więc moto poszło na przedsezonowy serwis. Dostało:
- nowy olej motul 5100
- nowy płyn chłodniczy motul
- nowy płyn hamulcowy z przodu i tyłu,
- czyszczenie i nasączanie KNa
- nowe tarcze sprzęgła (stare jeszcze by pochodziły ale jak już oleju nie było to chciałem zobaczyć stan kosza, sprężyn - kosz super ale tarcze już cieniutkie więc przy okazji wymienione razem ze sprężynami),
- opony przód i tył nowe Metzelery M7 (udało się trafić w fajnej cenie przód i tył z listopada 2015r),

Poza tym oczywiście standard - sprawdzanie łożysk kół, główki ramy, silnik suchutki bez niepokojących dźwięków, itd itp - wszystko w stanie idealnym co mnie bardzo cieszy :).

Teraz czas zająć się wyglądem - kupiony już komplet owiewek, drugi bak maluje się, druga szyba MRA, tylny błotnik z 954. Jak się zrobi cieplej to działam z przekładką :). To co jest teraz na moto trafia ładnie popakowane do piwnicy.

Jako, że pogoda zajebista udało się śmignąć parędziesiąt km :).

Obrazek

Pozdro

Ted

 
Posty: 928
Rejestracja: 13 lutego 2011, 15:44
Lokalizacja: Żory
Pochwały: 22
Motocykl: Cbr 900rr
Rok produkcji: 1999

Re: Fireblade 929 Ted

Post » 12 lutego 2016, 16:08

ile ten motor cie wyniosł? zakup plus twoje dodatki?
obstawiam ze ponad 15tys zl?

 
Posty: 54
Rejestracja: 25 czerwca 2015, 20:16
Lokalizacja: Gliwice
Pochwały: 3
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 2001

Re: Fireblade 929 Ted

Post » 12 lutego 2016, 19:55

Nie wiem - nie liczyłem :)

Każdy sprzęt robię dla i pod siebie. Staram się kupić coś w możliwie dobrym stanie technicznym (z reguły wyższe ceny danego rocznika) a potem powolutku robię z nim porządek. Lubię wiedzieć co mam :).

Jak sprzedaję to z reguły dlatego, że już nie za bardzo mam pomysł co by tu jeszcze dłubnąć. Oczywiście przy sprzedaży traci się mnóstwo kasy (praktycznie nie zdarzyło mi się odkręcić żadnego dodatku do moto i sprzedawać go osobno). Ale co sobie porobiłem to moje - sprawia mi to po prostu satysfakcję, jak wszystkie moje inne hobby, a że przy tym kosztuje - trudno.

Ogólnie robię chyba na odwrót niż większość sprzedających :). Ale jeszcze nie zdarzyło mi się żałować włożonej kasy, czasu i pracy w moto.

Pozdro

Ted

Awatar użytkownika
 
Posty: 1546
Rejestracja: 18 maja 2011, 20:50
Lokalizacja: Mrągowo
Pochwały: 20
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Rok produkcji: 2005

Re: Fireblade 929 Ted

Post » 19 lutego 2016, 16:54

Ale o co chodzi z tymi drugimi owiewkami po co?

 
Posty: 54
Rejestracja: 25 czerwca 2015, 20:16
Lokalizacja: Gliwice
Pochwały: 3
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 2001

Re: Fireblade 929 Ted

Post » 20 lutego 2016, 07:53

Generalnie dwie sprawy:

- taka fantazja na zmianę kolorów moto,
- stopniowo pękające na łączeniach (z reguły w okolicach otworów śrub) oryginalne owiewki

Nie chcę podklejać oryginałów a za sekundę trzeba będzie już to zrobić. Dodatkowo naprawdę ciekaw jestem tych chińskich owiewek "nowej generacji" - nie są jakieś mega drogie więc zobaczymy jak to się prezentuje i jakie są wytrzymałe. W łapach wygląda to dość dobrze i na sucho również spasowuje się nieźle. Zobaczymy jak na samym moto :).

Na chwilę obecną wszystkie części owiewek i drugi bak poszły do zaprzyjaźnionego lakiernika. Bak dostanie barwy erion racing a reszta owiewek dodatkową warstwę klaru bo oryginalna chińska jest hmmm - nie szczególnie gruba :).

Oryginały powędrują w folii bąbelkowej do magazynu na wypadek gleby / rozwalenia chińskich / sprzedaży moto.

 
Posty: 54
Rejestracja: 25 czerwca 2015, 20:16
Lokalizacja: Gliwice
Pochwały: 3
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 2001

Re: Fireblade 929 Ted

Post » 24 marca 2016, 20:04

No więc tak to wyszło:

Obrazek

Jestem w końcu zadowolony z wyglądu i spokojny o oryginalne plastiki :) . Nie wygląda jak oryginał ale też nie było to moim zamiarem. Nie chciałem malować ramy na czarno itd. Ma dodatkowe naklejki bo tak mi się bardziej podoba :) . Nie jest super tragiczna ta chińszczyzna ale cud techniki to też nie jest.

Spostrzeżenia:

- nie wszystkie mocowania są identyczne z oryginałami,
- oryginalny klar to raczej cieniutka powłoka nie chroniąca przed niczym, wszystkie plastiki dostały nowy klar,
- da się spasować (niektóre elementy pasują bardzo dobrze, niektóre mniej niektóre w ogóle - np pług) ale zajmuje to chwilę,
- coponiektóre otworki trzeba dowiercić samemu ale to akurat dobrze bo można to śmignąć we właściwych miejscach :) ,
- jakość plastiku podobna do oryginału,
- jestem na bank pewny, że co inny komplet to będzie inaczej z jakością / spasowaniem / lakierem,

Generalnie nie składa się tego jak klocków lego ale złożyć się da i wygląda zupełnie znośnie. Np nowa szyba (MRA) dopasowała się lepiej niż poprzednia (też MRA) do oryginalnej czachy.

Co do samej wytrzymałości - to się dopiero okaże. Dziś śmignąłem jakieś 200 km i nie zauważyłem problemów z odkształcaniem się od ciepła itd. Zobaczymy jak będzie później z wytrzymałością, łamliwością, pękalnością itd. :)

Teraz w wolnej chwili zabawa z tylnym błotnikiem :)

Pozdro

Ted

PoprzedniaNastępna

Wróć do Mój Fireblade, nasze motocykle, nowe nabytki

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości