roksc33 pisze:krotko,zwiezle i na temat...
w skrocie.
motor wyjechal z fabryki. ale wlasciciel mial male szlifa przy 5km/h na parkingu.
postanowil wymienic plastiki na model starszy, dlatego ze bardziej mu sie podobaly.
ale motorem jezdzil tylko 4 tys km. z czego tylko raz byl na torze i zalozyl sobie super dodatki tuningowe.
Ale na torze koledzy mu powiedzieli ze przy tym przebiegu warto wymienic juz tarcze hamulcowe.
Co uczynil i potem sprzedal motocykl,naszemu rodakowi jaki INDIVIDUAL. uznajmy ze to wersja sc57/a/b:)
A twoj cyrk i twoje malpy mnie wyrwalo z butow.
A na powaznie to juz ci mowie kolego jak bylo.
Motor jest z 06roku jako wersja b/ potem byl CENZURA konkretnie. i ktos kupil na ebayu co bylo. w rozsadnej cenie.
i pocisl go na handel.
dobre, tarcze się powinno wymienić razem z pierwszym olejem.