Dzisiaj jest 18 kwietnia 2024, 20:20

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

..., bo Kawasaki musi być zielone, czyli ZX10R II gen

Kupiłeś nowy motocykl, przerobiłeś moto ? tu możesz się tym pochwalić :)

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 682
Rejestracja: 27 grudnia 2012, 15:32
Lokalizacja: Starachowice
Pochwały: 4
Motocykl: SC59
Rok produkcji: 2008
Samochód: E61 525d

..., bo Kawasaki musi być zielone, czyli ZX10R II gen

Post » 22 marca 2015, 17:50

Witajcie Panowie,

no i ja się doczekałem nowego moto, jestem bardzo zadowolony z wyboru. Naprawdę sprzęt robi na mnie ogromne wrażenie, na żywo jest prześliczny, a jak jedzie... to może opinie na później - na razie napiszę, że jest bardzo, ale to bardzo przyzwoicie. Już wiem dlaczego gość po moim pytaniu odnośnie przesiadki z 929 na dychę po prostu się uśmiechnął i powiedział, że zbytnio nie ma czego porównywać. Pogoda nie pozwoliła jeszcze, żeby coś mocniej polatać, także dokładniejszą opinię zostawię na później. Odnośnie motocykla:

Kawasaki ZX10R 2006r. II gen - wg mnie w naprawdę przyzwoitym stanie, co do dodatków na motocyklu to:

- wydech IXIL Carbon
- xenon
- stalowy oplot przód
- zielona szybka z garbem(do zamontowania)
- rolki pod wahaczem
- wkładka K&N (teraz założony normalny filtr)

Plany na najbliższe dni...:

- olej, filtry, płyny
- założyć szybkę z garbem
- krótkie klamki - zaj.ebi.ście się przyzwyczaiłem do Nich, nie mogłem sobie teraz poradzić z jazdą na tych wielkich krowach :D
- crash pady
- napasanie du.py urzędnikom ze Skarbówki / przerejestrowanie moto

Fotosy z podroży:

ObrazekObrazekObrazek

A tutaj w nowym miejscu zamieszkania:

ObrazekObrazek
ObrazekObrazek

PS. Z tego miejsca chciałbym podziękować forumowiczowi, który bardzo się przyczynił do tego, że zakupiłem dokładnie ten egzemplarz. Jak to przeczyta to będzie doskonale wiedział, że w tym momencie mówię właśnie o Nim. Jeszcze raz wielkie dzięki.

Oby sezon był bezpieczny i bezawaryjny ! :)
Yamaha R1 RN22 !

 
Posty: 130
Rejestracja: 16 czerwca 2007, 10:29
Lokalizacja: Śląsk
Motocykl: 1000rr
Rok produkcji: 2004

Re: ..., bo Kawasaki musi być zielone, czyli ZX10R II gen

Post » 22 marca 2015, 18:37

Boczny tlumiczek i kawa od razu pieknie wyglada! Z tymi pod zadupkiem moto wyglada z tylu lekko srednio. Graty!

 
Posty: 518
Rejestracja: 30 stycznia 2011, 23:28
Lokalizacja: WLKP Kalisz
Pochwały: 7
Motocykl: była cbr 954 jest ZX10R
Rok produkcji: 2008

Re: ..., bo Kawasaki musi być zielone, czyli ZX10R II gen

Post » 22 marca 2015, 19:03

gratuluje wyboru. :brawo: będzie banan na twarzy. :D

 
Posty: 147
Rejestracja: 21 września 2010, 13:17
Lokalizacja: Wrocław
Motocykl: GSXR K8
Rok produkcji: 2008

Re: ..., bo Kawasaki musi być zielone, czyli ZX10R II gen

Post » 22 marca 2015, 19:56

Gratulacje. Oby się dobrze sprawowała.

Awatar użytkownika
 
Posty: 682
Rejestracja: 27 grudnia 2012, 15:32
Lokalizacja: Starachowice
Pochwały: 4
Motocykl: SC59
Rok produkcji: 2008
Samochód: E61 525d

Re: ..., bo Kawasaki musi być zielone, czyli ZX10R II gen

Post » 22 marca 2015, 20:45

Mam taką nadzieję ;)

Co do wyglądu, zadupek czy z boku, to powiem Wam, że czym dłużej się patrzę na ten z boku to mi się bardziej podoba, tym bardziej, że naprawdę fajnie gada :)

Pod zadupkiem to tylko jakieś carbonowe yoshi albo akrapy, a to nie są tanie rzeczy, wolę inaczej zainwestować tą kasę.

Tapnięte z Note 3 przy użyciu palców :)
Yamaha R1 RN22 !

Awatar użytkownika
 
Posty: 175
Rejestracja: 01 października 2008, 09:12
Lokalizacja: Nowa Deba
Pochwały: 1
Motocykl: cbr 929rr
Rok produkcji: 2001

Re: ..., bo Kawasaki musi być zielone, czyli ZX10R II gen

Post » 22 marca 2015, 21:12

mialem dwa sezony taki sprzet , dobry wybor :)
przechuj ninia:)))

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Re: ..., bo Kawasaki musi być zielone, czyli ZX10R II gen

Post » 22 marca 2015, 22:48

no piękna :clap: Gratulacje!!!! :mrgreen:
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 928
Rejestracja: 13 lutego 2011, 15:44
Lokalizacja: Żory
Pochwały: 22
Motocykl: Cbr 900rr
Rok produkcji: 1999

Re: ..., bo Kawasaki musi być zielone, czyli ZX10R II gen

Post » 22 marca 2015, 23:31

:D:D:D:D

Awatar użytkownika
 
Posty: 1546
Rejestracja: 18 maja 2011, 20:50
Lokalizacja: Mrągowo
Pochwały: 20
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Rok produkcji: 2005

Re: ..., bo Kawasaki musi być zielone, czyli ZX10R II gen

Post » 22 marca 2015, 23:58

Gratulacje jeszcze raz, moim zdaniem ten tlumik wyglada super tym bardziej ze jest kozacki naprawde, wygląd kwestia gustu, ale bankowo bedziesz zadowolony z tego sprzęta a co do mocy to jak pisales poprzednik sie usmiechnal odnosnie 929 :) bo wiem po sobie hehe nie ma co porównywać, a ta Twoja kawa to ile ma kucy bo nawet nie wiem :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 682
Rejestracja: 27 grudnia 2012, 15:32
Lokalizacja: Starachowice
Pochwały: 4
Motocykl: SC59
Rok produkcji: 2008
Samochód: E61 525d

Re: ..., bo Kawasaki musi być zielone, czyli ZX10R II gen

Post » 23 marca 2015, 00:29

Dzięki wielkie ;)

A powiem Ci, że sam nie wiem dokładnie, z dowodu i jakichś tam danych technicznych wynika, że 175 KM, niektóre źródła podają 184 KM, ale wyczytałem, że to z tym RamAir.

Tapnięte z Note 3 przy użyciu palców :)
Ostatnio zmieniony 23 marca 2015, 11:08 przez Ziutek, łącznie zmieniany 1 raz
Yamaha R1 RN22 !

Awatar użytkownika
 
Posty: 133
Rejestracja: 04 marca 2015, 23:18
Lokalizacja: LU
Motocykl: 954rr
Rok produkcji: 2003

Re: ..., bo Kawasaki musi być zielone, czyli ZX10R II gen

Post » 23 marca 2015, 10:21

Zajebisty komin, graty :one:
Dopóki nie rozumiesz spróbuj zapamiętać.

Awatar użytkownika
 
Posty: 682
Rejestracja: 27 grudnia 2012, 15:32
Lokalizacja: Starachowice
Pochwały: 4
Motocykl: SC59
Rok produkcji: 2008
Samochód: E61 525d

Re: ..., bo Kawasaki musi być zielone, czyli ZX10R II gen

Post » 25 marca 2015, 17:27

Pierwsza usterka naprawiona, w sumie podczas pierwszej jazdy już była, ale przyjrzałem się tematu bliżej i udało się ją naprawić bez żadnego wkładu. Mianowicie chodziło o błąd exupa, po zdjęciu linek i wywaleniu tego ustrojstwa podczas jazdy wyskakiwało FI i migała czerwona dioda. Wystarczyło ustawić exup w pozycji wyjściowej i założyć u góry kawałek blaszki. Wynikiem takiego zabiegu jest opieranie się blaszki o obudowę i wywoływanie efektu naciągania linki. Teraz zegary już są czyste, milej się spogląda :)

Najlepsze jest to, że poprzedni właściciel Kuba miał to ogarnięte, ale po lekkim serwisie zimowym najwidoczniej coś się stało i wyskoczył znowu. On miał już na sztywno to ustawione, ja wziąłem pomysł z forum i wydaję mi się, że to dość rozsądny sposób, niż kupno servo eliminatora :)

Dodatkowo udało się kupić nowe(używane :okulary: ) kombi, korzystając z okazji wymiany na większy rozmiar postanowiłem, że fajnie by było, żeby się komponowało no i udało się. Cena była naprawdę rozsądna za cały komplet, sprzedam swoje stare kombi i wyjdzie podobna kasa.

Mój poprzedni Dainese 54 w tamtym sezonie już był za mały, ten to 58 i w końcu jest naprawdę wygodnie.

PS. Miał być biały, jak to ostatnie trendy na forum, ale niestety nie znalazłem nic ciekawego.

PS. 2. Chociaż tyle, że kask mam biały :D

ObrazekObrazek
Yamaha R1 RN22 !

Następna

Wróć do Mój Fireblade, nasze motocykle, nowe nabytki

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości