Kupiłeś nowy motocykl, przerobiłeś moto ? tu możesz się tym pochwalić
Moderatorzy: maciekx, Tytus
-
-
- Posty: 11
- Rejestracja: 05 grudnia 2014, 09:10
- Lokalizacja: Poznań
- Motocykl: 929RR
- Rok produkcji: 2001
» 08 grudnia 2014, 11:32
-
-
- Posty: 11
- Rejestracja: 05 grudnia 2014, 09:10
- Lokalizacja: Poznań
- Motocykl: 929RR
- Rok produkcji: 2001
» 09 grudnia 2014, 09:00
Myślę nad nimi intensywnie tylko denerwuje mnie dłubanie przy rozbieraniu ... Ktoś ma jakieś patenty zamiast zwykłych śrub ?
-
-
- Posty: 660
- Rejestracja: 13 sierpnia 2013, 11:00
- Lokalizacja: Tarnów
- Pochwały: 20
- Motocykl: CBR1100XX
- Rok produkcji: 2001
» 09 grudnia 2014, 18:20
Jkabys chciałm mam komplet plastików ori do 929 tylko bez czaszy za drobne .
Możesz kupić gotowe śrubki torowe które sa spinkami i wystarczy je o pół obrotu przekręcić aby odpiąć .
Sam mam taką 929 w takim malowaniu ale po przejściach i obecnie motocykl jest w odbudowie .
Pomysl nad tym amorkime bo naprawdę jest potrzdbny w tym modelu .
-
-
- Posty: 11
- Rejestracja: 05 grudnia 2014, 09:10
- Lokalizacja: Poznań
- Motocykl: 929RR
- Rok produkcji: 2001
» 11 grudnia 2014, 11:41
No wszystko będzie w swoim czasie. Na amorka będę polować na wiosnę bo przy ostrym lataniu ciągle szimuje
ale i na to są sposoby hehe
-
maciekxModerator
-
- Posty: 1546
- Rejestracja: 18 maja 2011, 20:50
- Lokalizacja: Mrągowo
- Pochwały: 20
- Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
- Rok produkcji: 2005
» 11 grudnia 2014, 13:36
powiem ci że faktycznie pierwszy raz jak przekladalem owiewki torowe na próbe to sie troche zeszlo z dopasowaniem itp. ale jak juz przekladalem chyba 4 raz to wszystko zajelo mi max 1,5 godzinki wiec tragedii nie ma, a jak pomyslisz ze przy jakimś szlifie stracisz lampe i takie ładne owiewki to mocno motywuje na przebranie bzyka w owiewki torowe hehe. sam bylem w oryginalnych owiewkach 2 razy na torze i za tym drugim razem mało brakowało a 3 razy bym leżał więc powiedziałem że pierdziele hehehe
a amorek sie przydaje przy ostrym CENZURA, ale sam jezdzilem 2 czy 3 sezony bez, i tak naprawdę to trzeba uwazać głównie przy przyspieszaniu z jedynki na dwójkę, przy pozostalych biegach już tak czesto nie wpada w shimmy
-
-
- Posty: 11
- Rejestracja: 05 grudnia 2014, 09:10
- Lokalizacja: Poznań
- Motocykl: 929RR
- Rok produkcji: 2001
» 24 marca 2015, 11:51
Takie tam upiększanie
LEpiej?
-
maciekxModerator
-
- Posty: 1546
- Rejestracja: 18 maja 2011, 20:50
- Lokalizacja: Mrągowo
- Pochwały: 20
- Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
- Rok produkcji: 2005
» 25 marca 2015, 08:43
Ogólnie Ładnie wygląda ale mi się nie podobają kierunkowskazy. A Tlumik super wygląda
-
-
- Posty: 682
- Rejestracja: 27 grudnia 2012, 15:32
- Lokalizacja: Starachowice
- Pochwały: 4
- Motocykl: SC59
- Rok produkcji: 2008
- Samochód: E61 525d
-
» 25 marca 2015, 16:55
Mi tak samo, jednak ten srebrny nie bardzo pasuję. Jak wrażenia z dominatora? Znajomy takiego miał to drze japę perfekto
Yamaha R1 RN22 !
-
-
- Posty: 149
- Rejestracja: 27 maja 2014, 11:04
- Lokalizacja: Koło
- Pochwały: 2
- Motocykl: Honda cbr 929
- Rok produkcji: 2000
-
» 25 marca 2015, 20:03
własnie tez mam pytanko jak dominator sie spisuje bo tez sie zastanawiam nad zmianą u swojej i tez rozwazam wlasnie tego krótkiego dominatora
-
-
- Posty: 11
- Rejestracja: 05 grudnia 2014, 09:10
- Lokalizacja: Poznań
- Motocykl: 929RR
- Rok produkcji: 2001
» 25 marca 2015, 21:05
Wydech 1 klasa można postraszyć. Ale trzeba się przyzwyczaić do hałasu w kasku przy chodzeniu z obrotów ^^. A co do kierunków to brakuje mi jakis plastików pod owiewkami bo jak tę ściągnę to są japy. Ma ktoś foto jak wygląda kierunek po ściągnięciu?
Wróć do Mój Fireblade, nasze motocykle, nowe nabytki
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości