Witam, postanowiłem zaprezentować wam moją hondę, a właściwie to przeróbki których dokonałem.
Motocykl pochodzi z 2005 roku, oryginalne malowanie to niebiesko czarno szary. Został sprowadzony z Belgii, a ja jestem jego 2 właścicielem w Polsce, a 3 od nowości. Poprzednik długo się nim nie nacieszył, miał jakieś problemy z nogą i mi się ją udało odkupić.
Moto było w średnim stanie, na początku zrobiłem pełny serwis, wymiana oleju, płynów, napędu, ogumienia itp.
Potem przyszedł czas na modyfikacje
Pierwszy był tłumik, zdecydowałem się na leoVince ponieważ podoba mi się bardziej niż akrapovic czy inne.
Wydech został całkowicie odblokowany, jest pełny przelot.
Zostały założone filtry K&N, pozbyłem się exup'a klapy w dolocie, oraz zaworu PAIR
W międzyczasie wymieniłem alternator bo stary padł w drodze do domu, około 20km od domu, udało mi się wrócić jednaj nic już w moto nie świeciło
W październiku rozebrałem całe moto wyczyściłem silnik ramę, napęd. Felgi zostały pomalowane na biało i czekałem na zamówione owiewki.
Zdecydowałem się na nieoryginalne malowanie, biały repsol. Od razu powiem, że czytałem masę komentarzy na temat owiewek z ebay'a i trochę się bałem efektu. Jednak okazało się, żę owe owiewki pasują idealnie, nawet lepiej niż oryginały. Odkryłem jednak 3 wady owiewek: jedna nakrętka od mocowania tylnej lampy byłe zalana w środku plastikiem, są minimalne szczeliny z lewej strony w mocowaniu owiewki z czaszą, oraz wszystkie nadlewki na czarnych plastikach w miejscu mocowań wkrętów trzeba sobie samemu odciąć.
W skrócie wszystkie modyfikacje które przeprowadziłem do dziś:
-wydech przelotowy leoVince
-usunięty exup
-usunięta klapa dolotu
-zaślepiony zawór PAIR
-przerobione mocowanie chłodnicy
design:
-zmiana owiewek
-tylna lampa z kierunkowskazami
-przednie lusterka od sc59 z kierunkowskazami
-obszyte fotele pod nowe mal0wonie
-pomalowane felgi
-klamki krótkie
Następne modyfikacje to:
-remap komputera
-sportowe sety
-wszystki tank pady, tank gripy
-tylne sety w kolorze czarnym
-być może soczewki z bixenonem ale muszę się jeszcze popytać na stacji diagnostycznej jak na to reagują, ponieważ ostatnio mi powiedzieli, że jeśli kupie soczewki z homologacją to klosz mogę zostawić taki jaki mam, ponieważ polskie prawo nie odnosi się do motocykli, a tylko do samochodów jeśli chodzi o xenon.
To tyle, oceniajcie i komentujcie co sądzicie o mojej Hondzie
Pozdrawiam, jak zmontuję filmik to udostępnię, mam masę zdjęć z przeróbek dlatego łatwiej będzie z nich zrobić film niż wrzucać i zaśmiecać forum.