Hej, kurcze robiłem to z pomocą forów anglojęzycznych i było to w październiku więc nie pamiętam dokładnie co i jak było po kolei robione.
Tak w skrócie to:
-jest usunięta ta pompka sterująca
-zaślepiony jeden króciec od airboxa
-wywalone jest całe sterowanie podciśnieniem z lewej strony moto znajdujące się obok skrzynki z bezpiecznikami
-zaślepione przewody z tego sterowania
-zdjęte dekle które oryginalnie były do sterowania tym zaworem
-to co było pod tymi deklami takie prostokątne blaszki zostały ale zaślepiłem je własnoręcznie wykonanymi blaszkami około 6mm grubości
-kształt tych blaszek które robiłem jest taki sam jak dekli które były od systemu PAIR
-z dolotu do airboxa usunąłem klapę która się w nim znajduje
-zdemontowałem silniczek podciśnieniowy od jej sterowania
-zakleiłem ten otwór plastikową wstawką
Jeszcze coś robiłem z przewodami odmy oleju ale niestety nie pamiętam już jak je podpiąłem, a nie chce nikogo w błąd wprowadzać.
Ostatnio wyczytałem, że ktoś wpadł na pomysł podpięcia odmy oleju do właśnie tych dekli od PAIR na krótko z pominięciem tej pompki, niem wiem czy to coś daje czy wręcz przeciwnie ale tym sposobem ominął airbox bo tam właśnie leci odma oryginalnie.