Dzisiaj jest 14 maja 2024, 00:48

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Moja 954 - czerwonka

Kupiłeś nowy motocykl, przerobiłeś moto ? tu możesz się tym pochwalić :)

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 34
Rejestracja: 02 grudnia 2012, 15:14
Lokalizacja: FRAjER TEAM KN
Motocykl:

Post » 11 kwietnia 2013, 17:59

Czy ja wiem ? Mam certyfikat i fakturę (wydech z naklejką nie kosztuje prawie 1000 EUR), wydaje się być oryginał.

Awatar użytkownika
 
Posty: 255
Rejestracja: 29 grudnia 2007, 03:44
Lokalizacja: Bełchatów
Pochwały: 6
Motocykl: Byla 954 i SC33 x2
Rok produkcji: 0

Post » 12 kwietnia 2013, 03:22

jeśli to jest akrap to jakiś kombinowany zobacz na miejsce łączenia końcówki z resztą układu wydechowego. Dedykowany akrapovic do 954 wygląda inaczej, poza tym sama końcówka nie kosztuje 1000 euro za tyle można by kupić kompletny układ wydechowy.

 
Posty: 480
Rejestracja: 11 stycznia 2011, 21:08
Lokalizacja: Stara Iwi
Pochwały: 5
Motocykl: CBR SC28
Rok produkcji: 0

Post » 12 kwietnia 2013, 06:19

Oryginalny, nie oryginalny ... olać to ma cieszyć właściciela...
Fajna maszyna ... :brawo:

Awatar użytkownika
 
Posty: 34
Rejestracja: 02 grudnia 2012, 15:14
Lokalizacja: FRAjER TEAM KN
Motocykl:

Post » 25 kwietnia 2013, 19:33

KrzyHo, aa no kolego, masz rację, że nie jest to DEDYKOWANY do 954, ponieważ to inny model. Dedykowany akrap do 954 wygląda jak psu w dupę działa nawarony. To jest inny model, ale oryginał klepka Akrapovic, dlatego jest modyfikacja, przecież dla chcącego nic trudnego. W 919 też miałem BlueFlame dedykowanego do GSXR750, a dało się zamontować na kolektorach od CBR900.

Reasumując - cieszę się, że nie jest to dedykowany wydech do 954, ponieważ to zmienia moto diametralnie, a podoba mnie się o wiele bardziej. Tak właśnie ma być, bo to ja na nim będę jeździł.

Dzięki Panowie !

Mały update:

Zrobione:
- wymieniony łańcuszek rozrządu
- regulacja luzu zaworowego
- wymieniony olej castrol power 1 racing 10w40 + filtr mann
- filtr powietrza
- płyn hamulcowy motul rbf600
- płyn chłodniczy motul motocool
- zamontowany amortyzator skrętu lsl

Poza tym - jeździ się mniodnie. Jednostka rewelacyjnie pracuje, a pan akrapovic robi dobrą robotę ;)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
 
Posty: 1016
Rejestracja: 21 marca 2010, 18:26
Lokalizacja: Suwałki
Pochwały: 13
Motocykl: CBR929
Rok produkcji: 2000

Post » 25 kwietnia 2013, 19:45

jeshu, a jak sie spisują te manetki ,wygodniejsze niż oryginalne ?

Awatar użytkownika
 
Posty: 34
Rejestracja: 02 grudnia 2012, 15:14
Lokalizacja: FRAjER TEAM KN
Motocykl:

Post » 25 kwietnia 2013, 20:42

Max_929, nie potrafię powiedzieć bo nie znam oryginalnych. Chyba, że z manetkami z horneta 919 - różnicy jakiejś znacznej nie odczuwam. Będą na sprzedaż, bo chcę je wymienić na puig hi-tech radikal :)

 
Posty: 14
Rejestracja: 07 stycznia 2013, 21:23
Lokalizacja: Kozienice
Motocykl:

Post » 25 kwietnia 2013, 20:58

jeshu ile dałes za amorek lsl ?

Awatar użytkownika
 
Posty: 34
Rejestracja: 02 grudnia 2012, 15:14
Lokalizacja: FRAjER TEAM KN
Motocykl:

Post » 25 kwietnia 2013, 21:00

Używka, prawie nówka - udało się wyrwać za niecały 1k.

Poprzednia

Wróć do Mój Fireblade, nasze motocykle, nowe nabytki

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości