Dzisiaj jest 06 czerwca 2025, 22:10

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Moje SC57B i pare pytań...

Kupiłeś nowy motocykl, przerobiłeś moto ? tu możesz się tym pochwalić :)

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 1546
Rejestracja: 18 maja 2011, 20:50
Lokalizacja: Mrągowo
Pochwały: 20
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Rok produkcji: 2005

Post » 16 listopada 2012, 19:07

no teraz to dowaliłeś przegrode w misce to zwykłego gumowania nie stuntowania hahahahahah

 
Posty: 6
Rejestracja: 14 listopada 2012, 00:26
Lokalizacja: polska
Motocykl:

Post » 16 listopada 2012, 19:07

postaraj sie polatac z 1000km na spokojnie i wtedy zobaczysz czy ci olej bierze ale czy to cos zmienia?ma nie brac i CENZURA,najgorsze jest to kopcenie na srednich obrotach hm...

[ Dodano: Pią Lis 16, 2012 6:10 pm ]
ladny sprzet naprawde,wiem ze sie przykro robi jak cos w motorze jest nie tak,no ale posprawadzaj jeszcze co i jak u jakiegos mechanika tylko nie czesia z garazu tylko jakiegos konkretnego i daj znac,

[ Dodano: Pią Lis 16, 2012 6:12 pm ]
maciekx to niech sie nie dziwi ze mu olej wpieprza,
gregor919

Awatar użytkownika
 
Posty: 900
Rejestracja: 07 września 2007, 23:16
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 15
Motocykl: RN19 (Były SC:33,57a,59)
Rok produkcji: 2007

Post » 17 listopada 2012, 00:57

Cziken - nie wypowiadaj się już :D Ja też się zamykam :D

gregor919 widać ,że ogarnia temat to chłopakowi doradzi :D
Zakładam ,że u siebie też zamontowałeś przegrodę dodatkowo poprzeczną bo jak odpalisz i stoi w przechyle na stopce to Ci 4 panewka klęknie :D
Teoria o braniu oleju z powodu braku przegrody jest niemal tak zasadna jak to, że cylinder w silniku porusza się względem tłoka. Brawo!

PS - długo mnie tu nie było ale widzę,że się nic nie zmieniło. Przynajmniej Cziken się pojawił nie mogę się doczekać aż się rozkręci ;-)

Awatar użytkownika
 
Posty: 55
Rejestracja: 03 marca 2011, 14:07
Lokalizacja: Rudna
Motocykl: SC57B
Rok produkcji: 2007

Post » 17 listopada 2012, 12:56

Myślę o tym Agipie 10w60 teraz pod nazwą ENI IRIDE 10w60 i nie wiem, czy to nie błąd, czy lepiej nie zalać jakimś pół syntetykiem. Cziken, jako mechanik doradź coś sensownego, tylko nie w stylu weź to sprzedaj...

[ Dodano: Sob Lis 17, 2012 11:58 am ]
Pojdę do moto nagrać wam filmik jak to mniej więcej wygląda to kopcenie, wieczorem postaram się wrzucić w neta.

Awatar użytkownika
 
Posty: 680
Rejestracja: 31 maja 2009, 10:27
Lokalizacja: Mrozy
Pochwały: 2
Motocykl: 1000rr Repsol
Rok produkcji: 0

Post » 17 listopada 2012, 16:40

gregor919, gregor ja cie prosze przestan juz glupoty pisac bo nawet browar przestaje mi smakowac.Moze twoja 919 ma jakas super przegrode i pewnie chodzi na wodzie ale nie opowiadaj ze jak kilka razy na gume moto rzucisz to silnik do roboty.

 
Posty: 789
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 17 listopada 2012, 17:28

No Marcin i Ciebie dawno widziałem choć pisałeś na fejsie a ja się powiedzmy wypiąłem na wszystkich i usunąłem konto.
Niestety pod koniec tego sezonu byłem już na skraju psychicznego załamania i miałem podpisać nową umowę o pracę za dobre pieniądze ale jakoś ciężko mi zrezygnować z motocykli.
Czy zrobiłem dobrze to czas pokaże ale dam sobie jeszcze rok i zobaczę.

A co do pisania na forum to i tak zbyt wiele napisałem i na szczęście w porę się opamiętałem i umilkłem. Zresztą wiesz jak jest z tym polskim narodem hihi:
Mam nadzieję, że zobaczymy się w 2013 :jupi:
wciąż zajmuję się serwisem

Awatar użytkownika
 
Posty: 591
Rejestracja: 21 kwietnia 2009, 18:38
Lokalizacja: Radomsko
Pochwały: 1
Motocykl: sc57a
Rok produkcji: 2005

Post » 17 listopada 2012, 18:25

cziken929 pisze:a ujj z motocyklem... fajna dziewczyna ;)

Gdzie? Aaaa ta blond lala, no pewnie Grzester fajne klapsiory w pupala przez te leginsy jej daje... :D :D :D
Moto Psycho

Awatar użytkownika
 
Posty: 55
Rejestracja: 03 marca 2011, 14:07
Lokalizacja: Rudna
Motocykl: SC57B
Rok produkcji: 2007

Post » 19 listopada 2012, 22:05

http://youtu.be/2MSjOGWViFQ zajebista jakość, ale coś tam widać.

Awatar użytkownika
 
Posty: 422
Rejestracja: 20 grudnia 2011, 19:55
Lokalizacja: Cieszyn
Pochwały: 11
Motocykl: SC-57
Rok produkcji: 2004

Post » 20 listopada 2012, 01:40

Filmik który zamiesciłeś wskazuje na dojechane pierscienie zgarniające olej (przy spadku obrotów puszcza Ci pięknego, niebieskiego dymka) wg mnie, ale może się myle. Kiedy ten olej był zmieniany? Motong ma 32k, ale chyba nie jezdził na 300v, bo taki czorny ze łohoho.
Jeszcze jedno, to poziom oleju sprawdza się na nagrzantm silniku, koło minuty po zgaszeniu.

Awatar użytkownika
 
Posty: 591
Rejestracja: 21 kwietnia 2009, 18:38
Lokalizacja: Radomsko
Pochwały: 1
Motocykl: sc57a
Rok produkcji: 2005

Post » 20 listopada 2012, 09:08

Zmień olej na semi i wyluzuj :D
Moto Psycho

 
Posty: 789
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 20 listopada 2012, 13:53

widzę kolejny mechanik...

pierścienie to permanentny błękit z komina wraz ze wzrostem rpm. na stałym poziomie rpm. i na jakimkolwiek poziomie rpm.

uszczelniacze zaworowe to pojawienie się błękitu po raptownym zamknięciu przepustnicy z wysokich obrotów gdzie wartość podciśnienia w kolektorze dolotowym gwałtownie wzrasta wciągając olej przez prowadnice zaworowe. To także błękit przez jakiś czas po zimnym starcie choć nie zawsze

w przypadku tego nagrania błękitne bąki to uszczelniacze
wciąż zajmuję się serwisem

Awatar użytkownika
 
Posty: 422
Rejestracja: 20 grudnia 2011, 19:55
Lokalizacja: Cieszyn
Pochwały: 11
Motocykl: SC-57
Rok produkcji: 2004

Post » 20 listopada 2012, 16:53

Absolutnie nie jestem mechanikiem. Pierścienie to było jedynie moje przypuszczenie, kolega miał tak w R1 i GSXR k3 i w obu tych przypadkach pomogła wymiana pierścieni, ale fakt że te moto dymiły mega. Myślałem też o uszczelniaczach. Skoro Cziken pisze ze to uszczelniacze, to napewno ma racje, mam mniejsze doświadczenie. Pozdr

PoprzedniaNastępna

Wróć do Mój Fireblade, nasze motocykle, nowe nabytki

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości