Dzisiaj jest 24 czerwca 2025, 23:57

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

CBR 900RR sc33 1998r

Moja Hania SC33

Kupiłeś nowy motocykl, przerobiłeś moto ? tu możesz się tym pochwalić :)

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 928
Rejestracja: 13 lutego 2011, 15:44
Lokalizacja: Żory
Pochwały: 22
Motocykl: Cbr 900rr
Rok produkcji: 1999

Re: CBR 900RR sc33 1998r

Post » 21 lutego 2016, 01:13

Tyle motocykli krotkich przeszlo przez moje rece... ze poznam po ogledzinach... Sc33 mialem z 15sztuk.

Awatar użytkownika
 
Posty: 92
Rejestracja: 18 stycznia 2016, 18:10
Motocykl: sc33
Rok produkcji: 1998
Samochód: Niebieski

Re: CBR 900RR sc33 1998r

Post » 21 lutego 2016, 01:17

To całkiem zacna ilość. Postaram sie z tymi zdjęciami , Ale tak jak wspominałem czasu naprawdę mam bardzo mało na zagadanie do Moto. Jakie części poza plastikami posiadasz?

Wysłane z mojego HTC One M8s przy użyciu Tapatalka

 
Posty: 928
Rejestracja: 13 lutego 2011, 15:44
Lokalizacja: Żory
Pochwały: 22
Motocykl: Cbr 900rr
Rok produkcji: 1999

Re: CBR 900RR sc33 1998r

Post » 21 lutego 2016, 01:25

Napisz co potrzebujesz konkretnie. zrob liste. ale nie pakuj w strucla pieniędzy... kup normalny zadupek. najlepiej z wersji 96. lampa jest duzo tansza od polifta. siedzenia stelaz itd to wszystko to samo. Nie pakuj w to nie wiadomo ile kasy, bo to nie ma sensu. Ja mialem perelke sc33 z 98r i sprzedałem za 8 tys zl. doprowadź to do stanu aby nikt sie z tego nie smial. Bo jak na razie to wygląda jak gówno w błyszczącym dresie.

 
Posty: 928
Rejestracja: 13 lutego 2011, 15:44
Lokalizacja: Żory
Pochwały: 22
Motocykl: Cbr 900rr
Rok produkcji: 1999

Re: CBR 900RR sc33 1998r

Post » 21 lutego 2016, 01:30

roksc33 pisze:Napisz co potrzebujesz konkretnie. zrob liste. ale nie pakuj w strucla pieniędzy... kup normalny zadupek. najlepiej z wersji 96. lampa jest duzo tansza od polifta. siedzenia stelaz itd to wszystko to samo. Nie pakuj w to nie wiadomo ile kasy, bo to nie ma sensu. Ja mialem perelke sc33 z 98r i sprzedałem za 8 tys zl. doprowadź to do stanu aby nikt sie z tego nie smial. Bo jak na razie to wygląda jak gówno w błyszczącym dresie.


Na zdjeciu widze ze jest tam jakis wydech. i sety tuningowe. sciagnij to i wystaw na allegro. odzyskasz troche kasy. ja mam wydech do sc33 moze nie jest to Yoshirura ale gada Bajkowo. Pamietaj nie staraj sie zrobic z tego igly. bo po Podliczeniu koszgtow wyjdzie ze wyszlo cie to 9tys zl. Zrob zeby trzymalo sie kupy. i jezdzij z usmiechem na twarzy i mysla ze jezdzisz motorem ktory wyprzedzi 90% pojazdow na drodze i koztowalo cie 4tys zl.

Awatar użytkownika
 
Posty: 92
Rejestracja: 18 stycznia 2016, 18:10
Motocykl: sc33
Rok produkcji: 1998
Samochód: Niebieski

Re: CBR 900RR sc33 1998r

Post » 21 lutego 2016, 01:30

No niestety wygląda jak wygląda. Nie mam zamiaru pakować w to kasy. Zmiana zadupka , lakier i ory naklejki. Ma pojeździć dwa sezony. Jak dobrze pójdzie to jeden i zmiana na nowszy rocznik. Wszystko się Okarze ile zajmie zarabianie. O części pytałem opcjonalnie jak by okazało się że coś potrzebne. A tak jak pisałem interesuje mnie kompletny Zadupek

Wysłane z mojego HTC One M8s przy użyciu Tapatalka

 
Posty: 928
Rejestracja: 13 lutego 2011, 15:44
Lokalizacja: Żory
Pochwały: 22
Motocykl: Cbr 900rr
Rok produkcji: 1999

Re: CBR 900RR sc33 1998r

Post » 21 lutego 2016, 01:35

Powodzenia w odbudowie. Jak co to wal smialo. Ale nie spuszczaj sie nad tym. Bo bedziesz zalowal. doprowadz to do porzadku maly6m kosztem. Kase przeznacz na wycieczki:)

Awatar użytkownika
 
Posty: 92
Rejestracja: 18 stycznia 2016, 18:10
Motocykl: sc33
Rok produkcji: 1998
Samochód: Niebieski

Re: CBR 900RR sc33 1998r

Post » 21 lutego 2016, 01:37

Zgadza się jest kilka zmienionych gratów. Zastanowię się nad sprzedażą. Nie jestem typem człowieka który chce pakować kasę bez powodu. Wolę odłożyć do skarbonki na coś nowszego a między czasie jeździć tym co jest

Wysłane z mojego HTC One M8s przy użyciu Tapatalka

 
Posty: 928
Rejestracja: 13 lutego 2011, 15:44
Lokalizacja: Żory
Pochwały: 22
Motocykl: Cbr 900rr
Rok produkcji: 1999

Re: CBR 900RR sc33 1998r

Post » 21 lutego 2016, 01:41

SongoCS pisze:Zgadza się jest kilka zmienionych gratów. Zastanowię się nad sprzedażą. Nie jestem typem człowieka który chce pakować kasę bez powodu. Wolę odłożyć do skarbonki na coś nowszego a między czasie jeździć tym co jest

Wysłane z mojego HTC One M8s przy użyciu Tapatalka


Bravo!! Beda z ciebie ludzie:)
Sa tutaj takie chłopaki którzy pakują mnóstwo kasy w dodatki do 929 954 itd itd.
JA juz wyroslem z tego. Za każdym razem wkładałem a nikt mi tego nie zaplacil. Nawet gdybys tam włożył złote kola. to dalej to bedzie stare poczciwe sc33:)

Awatar użytkownika
 
Posty: 92
Rejestracja: 18 stycznia 2016, 18:10
Motocykl: sc33
Rok produkcji: 1998
Samochód: Niebieski

Re: CBR 900RR sc33 1998r

Post » 21 lutego 2016, 01:54

Jestem tego samego zdania. Takiego typu inwestycje nigdy się nie zwracają a nikt nie lata wiecznie na jednym sprzęcie. Regularne serwisowanie tak , Ale nie kosztowne przeróbki.

Wysłane z mojego HTC Desire 620 przy użyciu Tapatalka

 
Posty: 274
Rejestracja: 20 maja 2015, 11:02
Lokalizacja: Bartoszyce
Motocykl: CBR 954rr FireBlade
Rok produkcji: 2002

Re: CBR 900RR sc33 1998r

Post » 21 lutego 2016, 14:35

Zobacz kolego czy na kolektorach nie ma śladów opony lub głębiej na chłodnicy. Bo jakoś naprawdę te koło jest przytulone do pługu. Ja bym też rozebrał cały airbox żeby mieć ramę od środka do wglądu czy w ogóle tym bezpiecznie można się poruszać. Aluminium w miejscach w których się poddaje zostawia takie bardziej białe mgiełki. Tak jakby przebarwienia. Sprawdź dokładnie wszystkie spawy na ramie. czy nie ma żadnych pęknięć.

Awatar użytkownika
 
Posty: 92
Rejestracja: 18 stycznia 2016, 18:10
Motocykl: sc33
Rok produkcji: 1998
Samochód: Niebieski

Re: CBR 900RR sc33 1998r

Post » 21 lutego 2016, 14:42

Dzięki kolego za podpowiedź. Na tym zdjęciu faktycznie to koło wygląda jak by Darło już po pługu. Airbox był zdejmowany, serwisowki też, brak śladów "rozciągnięcia spawów" kolektor bez śladów otarć, kolektor nie był też w ostatnim czasie zdejmowany( brak śladów na śrubach) chlodnica też bez śladów zdejmowania. bez sprawdzenia dokładnego ramy nie wsiadł bym na to Moto:D

Wysłane z mojego HTC One M8s przy użyciu Tapatalka

Poprzednia

Wróć do Mój Fireblade, nasze motocykle, nowe nabytki

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości