Dzisiaj jest 06 czerwca 2025, 01:32

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

..., bo Kawasaki musi być zielone, czyli ZX10R II gen

Kupiłeś nowy motocykl, przerobiłeś moto ? tu możesz się tym pochwalić :)

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 682
Rejestracja: 27 grudnia 2012, 15:32
Lokalizacja: Starachowice
Pochwały: 4
Motocykl: SC59
Rok produkcji: 2008
Samochód: E61 525d

Re: ..., bo Kawasaki musi być zielone, czyli ZX10R II gen

Post » 21 kwietnia 2015, 14:38

Wiesz co ja mam właśnie 180 cm, teraz to jeszcze ciężko określić jak mi się Nią jeździ, bo cały czas mam banana na twarzy i jakoś nie odczuwam dyskomfortu związanego z podróżowaniem, ale mogę powiedzieć, że po zmianie szybki na wyższą jest dużo lepiej, zegary stały się dla mnie dużo czytelniejsze, wcześniej były zaraz pod linią szybki i musiałem się przyglądać. W tym momencie jest tam dużo więcej miejsca, także dla mnie podwyższona szybka to 'must have'.

Jako ciekawostkę powiem, że na 929 kilka razy złapał mnie skurcz nogi, a na tych samych trasach 10tka już nie, ale pewnie związane to jest jak wcześniej wspomniałem z radością jaką mi daje ten motocykl, bo sama pozycja nie ma co się oszukiwać w 929 jest wygodniejsza.

Trzeba się przymierzac, chociaż wiem, że roksc33 mając 190 cm jak jeździł na I gen to strasznie się męczył.

Tapnięte z Note 3 przy użyciu palców :)
Yamaha R1 RN22 !

Awatar użytkownika
 
Posty: 258
Rejestracja: 07 grudnia 2010, 11:23
Lokalizacja: Mława, Sz
Motocykl: było SC 57 B jest GIX 1000
Rok produkcji: 2008

Re: ..., bo Kawasaki musi być zielone, czyli ZX10R II gen

Post » 23 kwietnia 2015, 16:33

Może się mylę ale wydaje mi się że zx10 I generacji jest trochę mniejsza może dlatego był jakiś dyskomfort w czasie jazdy. Masz rację najlepiej to trzeba sprawdzić na sobie jak będzie pasowała. Jeszcze raz graty fajnego sprzętu.

Awatar użytkownika
 
Posty: 123
Rejestracja: 26 września 2013, 22:45
Lokalizacja: Staszów
Pochwały: 2
Motocykl: SC59 BLACK
Rok produkcji: 2014

Re: ..., bo Kawasaki musi być zielone, czyli ZX10R II gen

Post » 30 kwietnia 2015, 13:49

Kombi o rozmiar za duże przynajmniej, pływasz w nim ale co kto lubi.

Przyczepności i bezawaryjności :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 682
Rejestracja: 27 grudnia 2012, 15:32
Lokalizacja: Starachowice
Pochwały: 4
Motocykl: SC59
Rok produkcji: 2008
Samochód: E61 525d

Re: ..., bo Kawasaki musi być zielone, czyli ZX10R II gen

Post » 30 kwietnia 2015, 15:37

Niestety białych nie było, a szkoda, bo było by idealne.

Łokcie mam normalne, nie przerosniete, stąd to zagiecie po którym myślisz, że jest za duże, druga sprawa, że to nie jest nowe kombi, z nowej kolekcji. Lata swojej świetności raczej ma już za sobą i mogę się załóżyć, że jest dużo mniejsze od nowych, świeżutkich, idealnych r 58... na handel od Ciebie.

Barki, klatka, brzuch, pas, uda, łydki, ręce pasują, jest wygodnie, ale czuję, że coś na mnie leży. Podczas jazdy wiatr ze mnie tego nie zrywa, ale po co ja Ci to mówię... nie wiem.

Dziękuję i nawzajem.

Tapnięte z Note 3 przy użyciu palców :)
Yamaha R1 RN22 !

PostTen post został usunięty przez maciekx 30 kwietnia 2015, 20:58.

Awatar użytkownika
 
Posty: 123
Rejestracja: 26 września 2013, 22:45
Lokalizacja: Staszów
Pochwały: 2
Motocykl: SC59 BLACK
Rok produkcji: 2014

Re: ..., bo Kawasaki musi być zielone, czyli ZX10R II gen

Post » 30 kwietnia 2015, 20:01

Jak uważasz, zdjęcia faktycznie mogą trochę mylić. Sugerowałem się bardziej wzrostem. Nie wiem jaka jest rozmiarówka Berika ale Alpinestars przy moim wzroście 182 noszę rozmiar 50 gdzie rozmiar 58 jest na osobę minimum 190 i ze 120kg wagi. Być może Berik ma inną rozmiarówkę :)

PostTen post został usunięty przez maciekx 30 kwietnia 2015, 20:58.

PostTen post został usunięty przez maciekx 30 kwietnia 2015, 20:58.

Awatar użytkownika
 
Posty: 682
Rejestracja: 27 grudnia 2012, 15:32
Lokalizacja: Starachowice
Pochwały: 4
Motocykl: SC59
Rok produkcji: 2008
Samochód: E61 525d

Re: ..., bo Kawasaki musi być zielone, czyli ZX10R II gen

Post » 30 kwietnia 2015, 21:19

Wzrost mamy podobny, ale ja ważę ok. 105 kg. Każda firma ma inną rozmiarówke, do tego tak jak wspomniałem to kombi nie jest nowe, może kiedyś były mniejsze rozmiary, do tego przez lata na pewno się skurczyło. Ciężko mi to wytłumaczyć, patrzę na stan faktycznie i na to co zakładam, a serio to kombi pasuję ;)

Tapnięte z Note 3 przy użyciu palców :)
Yamaha R1 RN22 !

Awatar użytkownika
 
Posty: 1546
Rejestracja: 18 maja 2011, 20:50
Lokalizacja: Mrągowo
Pochwały: 20
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Rok produkcji: 2005

Re: ..., bo Kawasaki musi być zielone, czyli ZX10R II gen

Post » 30 kwietnia 2015, 23:08

i nie ma co brać do głowy jeśli nie wisi ochraniacze są na swoich miejscach to jest git latać i nabijać kilometry.
ile już zrobiłeś kawą? jak prowadzenie w stosunku do 929 ?
ja zrobiłem 1 tyś km ale nie mam czasu jeździć kurcze synek itp ale prowadzenie gixa to poezja skrzynia biegów to samo chodzi jak masełko niestety jeśli miałbym porównywać 929 do obecnego mojego gixa to jak siekierę z mieczem samurajskim :/

Awatar użytkownika
 
Posty: 123
Rejestracja: 26 września 2013, 22:45
Lokalizacja: Staszów
Pochwały: 2
Motocykl: SC59 BLACK
Rok produkcji: 2014

Re: ..., bo Kawasaki musi być zielone, czyli ZX10R II gen

Post » 01 maja 2015, 12:10

No jednak gix jest parę lat młodszy więc nie ma porównania.

Awatar użytkownika
 
Posty: 682
Rejestracja: 27 grudnia 2012, 15:32
Lokalizacja: Starachowice
Pochwały: 4
Motocykl: SC59
Rok produkcji: 2008
Samochód: E61 525d

Re: ..., bo Kawasaki musi być zielone, czyli ZX10R II gen

Post » 01 maja 2015, 13:09

Maciek, mam podobnie, tyle, że nie mam synka :) Ja na razie klasycznie, jak miałem wolne to lało, jak byłem w pracy to idealna pogoda, stąd też zrobiłem dopiero lekko ponad 1 tys., odczucia mam dokładnie takie same, odnośnie prowadzenia 929 przy tym to jest klocek, ale nie ma co się dziwić można powiedzieć, że to w ogóle inna epoka. Te same zakręty co wcześniej przychodzą z dużą większą łatwością i jakoś nie robią na Nim wrażenia. Fajnie by było polatać Gixem i RR, czy R1 z tamtych lat i mieć porównanie, ale... na razie nie planuję zmienić motocykla, a pożyczać od kumpla to sam wiesz, że to żadna jazda, bardziej się skupiasz, żeby nie rozwalić komuś moto, niż na samym lataniu ;)

Na razie jestem bardzo zadowolony, przekozacki jest ten motocykl, no i za każdym razem jak Nim jeżdżę to mam banana na twarzy, masz pewnie to samo po przesiadce z SC44 ;)

Tapnięte z Note 3 przy użyciu palców :)
Yamaha R1 RN22 !

PoprzedniaNastępna

Wróć do Mój Fireblade, nasze motocykle, nowe nabytki

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości