Dzisiaj jest 04 czerwca 2025, 07:57

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

..., bo Kawasaki musi być zielone, czyli ZX10R II gen

Kupiłeś nowy motocykl, przerobiłeś moto ? tu możesz się tym pochwalić :)

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 76
Rejestracja: 14 marca 2009, 20:31
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 1
Motocykl: cbr 900
Rok produkcji: 0

Re: ..., bo Kawasaki musi być zielone, czyli ZX10R II gen

Post » 25 marca 2015, 17:38

Jakbyś chciał się pozbyć migającej kontrolki polecam http://www.zx-10r.net/forum/f23/i-built ... 02827.html
sprawdzone koszt ok 2zl :D wystarczy 2 oporniki i kondensator

Awatar użytkownika
 
Posty: 682
Rejestracja: 27 grudnia 2012, 15:32
Lokalizacja: Starachowice
Pochwały: 4
Motocykl: SC59
Rok produkcji: 2008
Samochód: E61 525d

Re: ..., bo Kawasaki musi być zielone, czyli ZX10R II gen

Post » 25 marca 2015, 17:44

Wiesz co, widziałem ten temat, ale jakoś chciałem to spróbować naprawić jak najszybciej, żeby zobaczyć czy faktycznie to powoduję błąd. Teraz już wiem, że tak, więc można pomyśleć o takim układzie. Zrobiłem to w sposób z blaszką, też polecany na tamtym forum czy innych.
Yamaha R1 RN22 !

 
Posty: 928
Rejestracja: 13 lutego 2011, 15:44
Lokalizacja: Żory
Pochwały: 22
Motocykl: Cbr 900rr
Rok produkcji: 1999

Re: ..., bo Kawasaki musi być zielone, czyli ZX10R II gen

Post » 25 marca 2015, 20:14

fajne kombi...

Awatar użytkownika
 
Posty: 682
Rejestracja: 27 grudnia 2012, 15:32
Lokalizacja: Starachowice
Pochwały: 4
Motocykl: SC59
Rok produkcji: 2008
Samochód: E61 525d

Re: ..., bo Kawasaki musi być zielone, czyli ZX10R II gen

Post » 09 kwietnia 2015, 20:56

No i dzisiaj pękło trochę więcej km, udało się też trochę mocniej polatać. Z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że nie spodziewałem się, że moto może tak za przeproszeniem dok.urwiać. 10tka prowadzi się naprawdę bajecznie, serio - jestem pod ogromnym wrażeniem tego motocykla. Na gumę też jakoś tak łatwo idzie :diabel2:

Zamówiłem sobie czarną szybkę z garbem i krótkie klamki, kupiłem 31.03, wysłali 01.04, a przyszło dzisiaj(tj. 09.04) i to wszystko z Chin. Jest dobrze, wszystko na duży plus.

Przesyłeczka:

Obrazek

Fanty na moto:

Obrazek
Yamaha R1 RN22 !

Awatar użytkownika
 
Posty: 248
Rejestracja: 13 marca 2014, 22:47
Lokalizacja: Gdańsk
Pochwały: 1
Motocykl: SC57b
Rok produkcji: 2006

Re: ..., bo Kawasaki musi być zielone, czyli ZX10R II gen

Post » 15 kwietnia 2015, 20:31

Siema

Ziutek sprzęciwo masz już jakiś czas :) , więc opowiedz jak wrażenia z jazdy Kawą? naprawdę jest taka atomowa jak wszyscy opowiadają? odwijając manetkę myślisz tylko " o kur@w@a"? :D

Awatar użytkownika
 
Posty: 682
Rejestracja: 27 grudnia 2012, 15:32
Lokalizacja: Starachowice
Pochwały: 4
Motocykl: SC59
Rok produkcji: 2008
Samochód: E61 525d

Re: ..., bo Kawasaki musi być zielone, czyli ZX10R II gen

Post » 15 kwietnia 2015, 21:12

Powiem Ci, że jak dla mnie jest dokładnie tak jak mówisz - 929 przy tym to niestety trochę klocek, jeżeli chodzi o moc no to nie ma co porównywać. Nie jeździłem I gen, także nie mam porównania. Z tego co ludzie mówią to mocowo jest bardzo podobnie, niektórzy nawet mówili, że II gen jest mocniejsza, ale inaczej oddaję moc, bardziej liniowo w porównaniu z 10tką 04-05r. przez co ma się złudzenie, że I gen jest mocniejsza. Wczytałem się trochę w temat i da się ogarnąć bez problemu, żeby II gen była tak narwana jak I gen, ale ja się zdecydowałem na jednak nowsze moto, nowszej generacji i nie żałuję, także zostaję przy takiej charakterystyce - mi się naprawdę podobna.

Ostatnio dałem się karnąć znajomemu, który latał dłuższy czasy gixem 1000 k4, zsiadł, uśmiechnął się i rzucił... "fajnie", no i teraz jest w trakcie poszukiwań 10tki, bo akurat K4 poszło do nowego właściciela :D

Wracając do mnie, serio - nie myślałem, że motocykl może tak dok.urwiać, a przy tym tak zajeb.iście się prowadzić. Po kilku nawiniętych km na tych samych zakrętach co 929, 10tką wchodziłem bez zająknięcia szybciej z zastanowieniem - "przecież można ten zakręt zrobić jeszcze szybciej, masakra, ale ten motocykl się prowadzi".

Co do czystej mocy na prostej przy max odwinięciu to szczerze powiedziawszy nie przerabiałem tego, tutaj jest jej sporo przy każdych obrotach i każdym biegu, ale fakt faktem jak ciągniesz na jedynce do prawie 170 km/h to jednak robi się dość ciekawie, przebijasz na dwa i przeciąg jest cały czas, łapiesz 2 z przodu bez zająknięcia... :)

Następna relacja jak będą cieplejsze dni(wg prognoz znów ma padać śnieg?!), może i jakiś filmik, bo zacząłem jeździć z kamerką.

PS. No i najważniejsza kwestia, podjeżdżam na stację, tankuję, idę zapłacić, wracam, a tu stoi... pierwsza myśl, jaka ona mała, tak, jestem zadowolony z zakupu :diabel2:
Yamaha R1 RN22 !

Awatar użytkownika
 
Posty: 248
Rejestracja: 13 marca 2014, 22:47
Lokalizacja: Gdańsk
Pochwały: 1
Motocykl: SC57b
Rok produkcji: 2006

Re: ..., bo Kawasaki musi być zielone, czyli ZX10R II gen

Post » 15 kwietnia 2015, 21:26

Hehe zajebiście :-) tego mi w cebrze brakuje. Owszem jeździ się na niej zajebiście,uwielbiam ją,ale brak tego pazura :-). Muszę się kiedyś dychą przejechać :-)

Awatar użytkownika
 
Posty: 682
Rejestracja: 27 grudnia 2012, 15:32
Lokalizacja: Starachowice
Pochwały: 4
Motocykl: SC59
Rok produkcji: 2008
Samochód: E61 525d

Re: ..., bo Kawasaki musi być zielone, czyli ZX10R II gen

Post » 15 kwietnia 2015, 21:36

Ja się ostatnio przejechałem sc57a, wiadomo nie swój sprzęt, ale jednak to nie to... wolę chyba jednak mój motocykl :) dziesiątka zostaję ze mną na dłużej, chyba, że zmienię na następną generację

Tapnięte z Note 3 przy użyciu palców :)
Yamaha R1 RN22 !

 
Posty: 518
Rejestracja: 30 stycznia 2011, 23:28
Lokalizacja: WLKP Kalisz
Pochwały: 7
Motocykl: była cbr 954 jest ZX10R
Rok produkcji: 2008

Re: ..., bo Kawasaki musi być zielone, czyli ZX10R II gen

Post » 15 kwietnia 2015, 21:41

Honda przy kawie to taki potulny baranek. :diabel2:

Awatar użytkownika
 
Posty: 27
Rejestracja: 19 sierpnia 2014, 13:51
Lokalizacja: Zawiercie
Motocykl: 954rr
Rok produkcji: 2003

Re: ..., bo Kawasaki musi być zielone, czyli ZX10R II gen

Post » 15 kwietnia 2015, 21:45

Heh nie masz polotu do mojej 954 hehe, powiem Ci że stan tak jak ze zdjęć miodzio. Słyszałem właśnie że to przeciąg i najwidoczniej prawda, może kiedyś to sprawdza ;) Gratulacje :clap:

PostTen post został usunięty przez Siwy954 15 kwietnia 2015, 21:47.
Powód: napisane 2x to samo

Awatar użytkownika
 
Posty: 258
Rejestracja: 07 grudnia 2010, 11:23
Lokalizacja: Mława, Sz
Motocykl: było SC 57 B jest GIX 1000
Rok produkcji: 2008

Re: ..., bo Kawasaki musi być zielone, czyli ZX10R II gen

Post » 21 kwietnia 2015, 12:43

piszesz wyżej że jest mała. No właśnie to jak jest. Czy dla osób wyższych powyżej 180 cm to nie jest za mały moto? napisz ile masz wzrostu i jak się nią jeżdzi?

PoprzedniaNastępna

Wróć do Mój Fireblade, nasze motocykle, nowe nabytki

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości