It is currently 18 November 2025, 11:56

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Stalowy oplot czy warto?

Akcesoria, ubrania, kaski i inne rzeczy związane z motocyklami - ogłoszenia dziale GIEŁDA!

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 46
Joined: 07 April 2009, 10:07
Location: Krosno Od
Motocykl: Honda CBR 1000RR HRC
Year production: 0

Stalowy oplot czy warto?

Post » 27 February 2011, 17:51

Witam..... nie znam się na przewodach w stalowym oplocie...często są one drogie. znalazlem w kuszącej cenie: http://allegro.pl/2-przewod-hamulcowy-w ... 09369.html
Doradżcie czy warto je kupić czy może jest to jakaś hińszczyzna i do nieczego sie nie nadają.... Jeśli nie to co najlepiej kupić

 
Posts: 3350
Joined: 19 December 2010, 13:40
Location: Piechcin
Points: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Year production: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 27 February 2011, 18:20

Cos tanie jak na oplot :) jeszcze do takiego motocykla to nie warto oszczedzac
Oddam nerkę za cbr :)

User avatar
 
Posts: 938
Joined: 31 December 2008, 16:05
Location: W-wa
Points: 11
Motocykl: SC57a
Year production: 2004

Post » 27 February 2011, 19:02

No tanie jak barszcz, ale czy można im ufać ? nie chciał bym żeby mi się rozszczelniły przy dwójce z przodu ;)

 
Posts: 205
Joined: 21 August 2010, 01:13
Location: Rzeszow
Motocykl: Honda CBR 1000 RR Fireblade
Year production: 2004

Post » 27 February 2011, 19:12

Według Mnie to za dobry towar musimy zapłacić spawdza sie w wielu przypadkach :))
MateuszO

User avatar
 
Posts: 258
Joined: 07 December 2010, 11:23
Location: Mława, Sz
Motocykl: było SC 57 B jest GIX 1000
Year production: 2008

Post » 27 February 2011, 20:25

jeszcze takiej ceny to nie widziałem :ooo: ,jak dla mnie to dziwna a tak powyżej chłopaki pisza za dobry towar trzeba zapłacic koło 300 zl

User avatar
 
Posts: 17
Joined: 21 February 2010, 17:32
Location: wawa
Motocykl: blady sc 44
Year production: 2000

Post » 27 February 2011, 20:26

ja bym brał
jak by była 1 ka z przodu nikt by sie nie zastanawiał
po co płacić za firme

User avatar
 
Posts: 628
Joined: 18 January 2009, 18:55
Location: Gliwice
Points: 3
Motocykl: cbr 929
Year production: 2000

Post » 27 February 2011, 21:03

hym cena zachęcająca i może również bym się skusił tylko się pytam po co ? :diabel: 929 jak i zapewne inne fajery mają bardzo skuteczne heble nawet w gumiakach, podejrzewam że większość użytkowników nie potrzebuje stalowego oplotu (nie mowie o tych co śmigają po torach) więc po co? dla lansu? bo fajnie wygląda? Pewnie tak i też sobie kiedyś kupie tylko na razie mam inne wydatki...

 
Posts: 319
Joined: 06 November 2008, 14:02
Location: katowice
Points: 1
Motocykl: sc57
Year production: 0

Post » 27 February 2011, 21:22

tańsze nie zawsze musi oznaczać gorsze, szczególnie kiedy chodzi o prosty przewód. Po prostu te droższe to często pewne i znane marki pozwalające sobie na wysoką marżę często przekraczającą 100-200%. To tak jak z filtram k&n. Nikt mi nie powie że filtry powietrza za 300zł są tyle warte bo ich wytworzenie i dystrybucja kosztowała 290zł ;). Albo np filtry oleju: k&n kosztuje grubo ponad 100zł a hilfofiltro max 25zł a ktoś mi jest w stanie powiedzieć w czym on odbiega od tego z k&n?

Zresztą nie każdy może sobie zrobić od tak przewody, musi być jakiś certyfikat bezpieczeństwa więc nie CENZURA w gacie że się przewód rozszczelni :ooo:

 
Posts: 928
Joined: 13 February 2011, 15:44
Location: Żory
Points: 22
Motocykl: Cbr 900rr
Year production: 1999

Post » 27 February 2011, 23:42

orzech wrote:hym cena zachęcająca i może również bym się skusił tylko się pytam po co ? :diabel: 929 jak i zapewne inne fajery mają bardzo skuteczne heble nawet w gumiakach, podejrzewam że większość użytkowników nie potrzebuje stalowego oplotu (nie mowie o tych co śmigają po torach) więc po co? dla lansu? bo fajnie wygląda? Pewnie tak i też sobie kiedyś kupie tylko na razie mam inne wydatki...



mam sc33 i w tamtym roku pojechalem sobie pojezdzic na zamknieta droge pare gumek i stoppie. po 30 minutach jazdy prawie wyladowalem za barierkami wiec nie mow mi ze sa niepotrzebne

User avatar
 
Posts: 820
Joined: 16 June 2008, 12:23
Location: Olsztyn
Points: 10
Motocykl: SC33
Year production: 0

Post » 28 February 2011, 08:55

roksc33 wrote:pare gumek i stoppie. po 30 minutach jazdy prawie wyladowalem za barierkami wiec nie mow mi ze sa niepotrzebne


orzech wrote:większość użytkowników nie potrzebuje stalowego oplotu (nie mowie o tych co śmigają po torach) więc po co?


roksc33, czytaj ze zrozumieniem, widac ze Orzech mial na mysli normalne drogowe uzytkowanie

roksc33 wrote:pare gumek i stoppie
, a to na pewno nie jest nomalne jezdzenie motocyklem

Poza tym czasem tez zdarzy mi sie zrobic endo albo gumke a hamulec nigdy nie zniknal a mam gumowe przewody
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)

User avatar
 
Posts: 938
Joined: 31 December 2008, 16:05
Location: W-wa
Points: 11
Motocykl: SC57a
Year production: 2004

Post » 28 February 2011, 10:19

Na fotach nie widać norm CE, ISO, czy innych certyfikatów. Inna sprawa, że samemu można złożyć takie przewody, a jak sam robie to "dokłądnie".
Warto też pamiętać, że Hel i Goodridge dają dożywotnią gwarancję, tak samo K&N a to wymaga odpowiednich materiałów i kosztów obsługi wadliwego towaru.

 
Posts: 571
Joined: 29 February 2008, 20:06
Location: Warszawa/
Points: 5
Motocykl: Junak M10/Maxster/KXF450->SM/TE450+SM
Year production: 0

Post » 28 February 2011, 16:47

orzech wrote:hym cena zachęcająca i może również bym się skusił tylko się pytam po co ? :diabel: 929 jak i zapewne inne fajery mają bardzo skuteczne heble nawet w gumiakach, podejrzewam że większość użytkowników nie potrzebuje stalowego oplotu (nie mowie o tych co śmigają po torach) więc po co? dla lansu? bo fajnie wygląda? Pewnie tak i też sobie kiedyś kupie tylko na razie mam inne wydatki...


tutaj to kolego trochę od czapy piszesz bo przewody gumowe powinno się wymieniać co 5 lat (o ile dobrze pamiętam), ponieważ płyn hamulcowy nie jest obojętny dla gumy, po prostu rozpuszcza gumę powoli ale jednak. producent również zaleca regularną wymianę płynu. i jeśli chodzi o te zalecenia to cena gumowych przewodów jest często wyższa od ceny gumowych dlatego opłaca się wymienić przewody na teflonowe w oplocie stalowym robisz to raz i masz spokój.

to zupełnie jak z akumulatorami nikt się nie stosuje do zaleceń producenta i każdej wiosny forach motocyklowych mamy setki tematów typu "po zimie nie odpala" a na pytanie o stan aku 90% odpowiada że idealny bo wcześniej palił od strzała a nikomu się nie chce sprawdzić kiedy był wyprodukowany aku.

Next

Return to Akcesoria, gadżety, odzież, narzędzia (bez ogłoszeń)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests