Dzisiaj jest 28 kwietnia 2024, 06:17

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Fajny bajer.

Akcesoria, ubrania, kaski i inne rzeczy związane z motocyklami - ogłoszenia dziale GIEŁDA!

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 695
Rejestracja: 23 czerwca 2009, 10:54
Lokalizacja: Połaniec
Motocykl: CBR 1000RR SC59 white :)
Rok produkcji: 2014

Post » 10 lutego 2010, 01:27

tylko rozstaw tych srób trzeba podpasowac pod konkretny motocykl :) ale rozwiazanie swietne !!!!!!! :)

 
Posty: 556
Rejestracja: 25 marca 2008, 20:25
Lokalizacja: NNM
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33 '98
Rok produkcji: 0

Post » 10 lutego 2010, 03:29

Ciekawy tylko jestem jak bardzo jest stabilny motocykl na takim podnosniku tzn. jakie prace mozna przy nim wykonywac, czy to tylko stojaczek taki na zime dla motocykla zeby go przesuwac z kata w kat w garazu. Troche mnie to martwi ze tylko z jednej strony trzymaja dwa bolce, w zasadzie one nie trzymaja tylko grawitacja.
Jezeli mozna przy nim dlubac i jest to calkowicie bezpieczne, nawet nie musi byc dla uzytkownika ale dla motocykla :P to wielkie :brawo: dla konstruktora.

Awatar użytkownika
 
Posty: 592
Rejestracja: 06 sierpnia 2009, 21:15
Lokalizacja: Ziemia
Pochwały: 3
Motocykl: był zawsze moim marzeniem
Rok produkcji: 2018

Post » 10 lutego 2010, 10:10

A mnie martwi to, że w miejscach podparcia są bardzo duże siły, które działają na ramę. Gdyby podpierać po obu stronach motocykla to rozumiem ale tylko z jednej to wydaje mi się, że to z deczka przesadzony pomysł. Efekt wizualny jest tu zamierzony kosztem zbyt dużych przciążeń dla ramy. Ładnie to wszystko wygląda, ale ja wybieram dwa stojaki tradycyjne dla swojego moto.

Awatar użytkownika
 
Posty: 628
Rejestracja: 18 stycznia 2009, 18:55
Lokalizacja: Gliwice
Pochwały: 3
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2000

Post » 11 lutego 2010, 15:09

chanbord pisze:Efekt wizualny
jaki efekt wizualny ? chyba chodzi o praktyczny bo ten stojak jest w rzeczy samej bardzo praktyczny - dostęp do moto prawie z każdej strony
chanbord pisze:kosztem zbyt dużych przciążeń dla ramy
zbyt dużych ? to co powie twoja biedna rama gdy zdarzy się "twarde lądowanie z koła" ? albo gdy wjedziesz w jedną z licznych dziur na naszych drogach ? otóż według mnie to te obciążenia statyczne (waga moto) są nieporównywalnie mniejsze do tych które działają na ramę w trakcie jazdy, ponad to te bolce na których motocykl wisi są punktami mocowania silnika i wahacza (zależnie od modelu do którego stojak jest dedykowany) więc obciążenia rozkładają się w miarę równomiernie ... oczywiście wszystko co tu napisałem to są moje domysły na tzw czuja. Ale jeśli ktoś sprzedaje coś za prawie 1200zł to chyba musiał coś przeliczyć zanim to sprzedaje.
Rama motocykla to nie origami musi być wytrzymała, no może za wyjątkiem niektórych gixów :P

 
Posty: 1007
Rejestracja: 29 sierpnia 2009, 22:04
Lokalizacja: podlasie,
Pochwały: 2
Motocykl: sc33 98r. CZARNA
Rok produkcji: 0

Post » 11 lutego 2010, 19:23

mi tez sie wydaje ze nic tam za zbytni w takiej ramie nie powinno sie przeciazyc,

tak jak ORZECH pisze podczas lodowania kola z 'pionu' na droge juz chyba bardziej dostaje

Awatar użytkownika
 
Posty: 310
Rejestracja: 24 marca 2009, 22:27
Lokalizacja: Bydgoszcz
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33
Rok produkcji: 1997

Post » 16 lutego 2010, 13:00

Bardzo ciekawy podnośnik.
Zajmuje mało miejsca, jednak, gdyby w takiej pozycji wymontować silnik lub przednie zawieszenie środek ciężkości mógłby znaleźć się po drugiej stronie nóg podnośnika, co mogłoby spowodować przewrócenie do tyłu.

Do małych prac warsztatowo-domowych poręczny i praktyczny.

Skoro są tacy wynalazcy to po co kopiować?
Trza wymyślić coś przyszłościowego, jak silnik wodorowy hihi:

Poprzednia

Wróć do Akcesoria, gadżety, odzież, narzędzia (bez ogłoszeń)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości