Banshee, nie pisalem o pelnym serwisie gaznikow, ale o synchronizacji. Pelen serwis przed sezonem robie, ale krece tak duze przebiegi, ze w sezonie jeden przeglad +serwis eksploatacyjny, czasem i dwa sa potrzebne, ale ograniczam sie do synchra przewaznie, dwa chyba lata temu tylko zdarzyl mi sie pelen serwis gaznikow na polmetku sezonu.
Pozatym, nie bawie sie w rozbieranie maszyny, gdyz nie jestem specem. Wstawiam do warsztatu, mowie ze to, to i to jest do zrobienia, mechanik tak czy inaczej czesto cos dorzuca, czego ja absolutnie nie bylbym w stanie zauwazyc, odbieram sprzet po jeden czy dwoch dobach, zostawiam gotowke i muzyka gra. Nie mam potem obaw, ze moze cos strzelic, cos nawalic w trasie, cos, co dawno kwalifikowalo sie do wymiany, ale ja przegapilem
Nigdy nie zostalem wyciulany nawet na zlotowke, znam dobre 15 lat tego mechanika, pol mojej rodziny obsluguje, sprowadzal i samochody i motocykle, z kazdego jedynego bylismy zadowoleni, tak jak i z pozniejszego serwisu. Zawsze pada sakramentalne pytanie, czy chce zobaczycz fv (fv jego zakupu czesci do mojej maszyny) i nigdy jeszcze nie skorzystalem z tej opcji. Motocykl ma swoja "kartoteke pacjenta" i wszystko tam trafia.
O samej klasie mechanika moze twierdzic fakt, ze "z ulicy" przychodzac, dostajesz przynajmniej kilkutygodniowy termin na wizyte
a jak sie nie podoba, na drzewo. Chlopak od lat serwisuje teamy motocyklowe na torach w Poznaniu i Brnie, gdzie pana Henia poszczuliby psami. Nie ma problemu, zeby i do polnocy pracowac albo od wczesnych godzin switu.
Brak warsztatu, do ktorego mozesz wstawic moto i odebrac gotowe, absolutnie niczym sie nie przejmujac, moze wlasnie jest powodem takiej checi grzebania solo?
Gdybym mial mniej bogate zycie zawodowe, z pewnoscia pobawilbym sie w serwis szerszy, jednak motocykl jest jednym z narzedzi pracy, nie tylko zabawka i zrodlem radochy. Stac mnie na uslug mechanika, nawet jesli juz o samych kosztach mowa, wiecej "kosztowaloby" mnie grzebanie samemu z racji utraconych zyskow niz skasuje mechanik. Jak zachorujesz, chyba sie sam nie leczysz, tylko udajesz sie do speca?
Co do moich kolegow - mamy w trojke garaz, 4 motocykle, wszyscy jezdzimy do tego samego mechanika.
Dwie rozne filozofie jesli chodzi o serwis i obie maja zle i dobre strony.
32 gary w stajni smacznie sobie spia...
Max speed: 1238kmph/Power: 1081HP / Torque:1351 Nm /Fuel:106L/100km..
/'89Pontiac Firebird /'94BMW 750i/'93Omega/'96GSX600F/'99CBR900RR