It is currently 18 November 2025, 10:13

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Fajny bajer.

Akcesoria, ubrania, kaski i inne rzeczy związane z motocyklami - ogłoszenia dziale GIEŁDA!

Moderators: maciekx, Tytus

User avatar
 
Posts: 695
Joined: 23 June 2009, 10:54
Location: Połaniec
Motocykl: CBR 1000RR SC59 white :)
Year production: 2014

Post » 10 February 2010, 01:27

tylko rozstaw tych srób trzeba podpasowac pod konkretny motocykl :) ale rozwiazanie swietne !!!!!!! :)

 
Posts: 556
Joined: 25 March 2008, 20:25
Location: NNM
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33 '98
Year production: 0

Post » 10 February 2010, 03:29

Ciekawy tylko jestem jak bardzo jest stabilny motocykl na takim podnosniku tzn. jakie prace mozna przy nim wykonywac, czy to tylko stojaczek taki na zime dla motocykla zeby go przesuwac z kata w kat w garazu. Troche mnie to martwi ze tylko z jednej strony trzymaja dwa bolce, w zasadzie one nie trzymaja tylko grawitacja.
Jezeli mozna przy nim dlubac i jest to calkowicie bezpieczne, nawet nie musi byc dla uzytkownika ale dla motocykla :P to wielkie :brawo: dla konstruktora.

User avatar
 
Posts: 592
Joined: 06 August 2009, 21:15
Location: Ziemia
Points: 3
Motocykl: był zawsze moim marzeniem
Year production: 2018

Post » 10 February 2010, 10:10

A mnie martwi to, że w miejscach podparcia są bardzo duże siły, które działają na ramę. Gdyby podpierać po obu stronach motocykla to rozumiem ale tylko z jednej to wydaje mi się, że to z deczka przesadzony pomysł. Efekt wizualny jest tu zamierzony kosztem zbyt dużych przciążeń dla ramy. Ładnie to wszystko wygląda, ale ja wybieram dwa stojaki tradycyjne dla swojego moto.

User avatar
 
Posts: 628
Joined: 18 January 2009, 18:55
Location: Gliwice
Points: 3
Motocykl: cbr 929
Year production: 2000

Post » 11 February 2010, 15:09

chanbord wrote:Efekt wizualny
jaki efekt wizualny ? chyba chodzi o praktyczny bo ten stojak jest w rzeczy samej bardzo praktyczny - dostęp do moto prawie z każdej strony
chanbord wrote:kosztem zbyt dużych przciążeń dla ramy
zbyt dużych ? to co powie twoja biedna rama gdy zdarzy się "twarde lądowanie z koła" ? albo gdy wjedziesz w jedną z licznych dziur na naszych drogach ? otóż według mnie to te obciążenia statyczne (waga moto) są nieporównywalnie mniejsze do tych które działają na ramę w trakcie jazdy, ponad to te bolce na których motocykl wisi są punktami mocowania silnika i wahacza (zależnie od modelu do którego stojak jest dedykowany) więc obciążenia rozkładają się w miarę równomiernie ... oczywiście wszystko co tu napisałem to są moje domysły na tzw czuja. Ale jeśli ktoś sprzedaje coś za prawie 1200zł to chyba musiał coś przeliczyć zanim to sprzedaje.
Rama motocykla to nie origami musi być wytrzymała, no może za wyjątkiem niektórych gixów :P

 
Posts: 1007
Joined: 29 August 2009, 22:04
Location: podlasie,
Points: 2
Motocykl: sc33 98r. CZARNA
Year production: 0

Post » 11 February 2010, 19:23

mi tez sie wydaje ze nic tam za zbytni w takiej ramie nie powinno sie przeciazyc,

tak jak ORZECH pisze podczas lodowania kola z 'pionu' na droge juz chyba bardziej dostaje

User avatar
 
Posts: 310
Joined: 24 March 2009, 22:27
Location: Bydgoszcz
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33
Year production: 1997

Post » 16 February 2010, 13:00

Bardzo ciekawy podnośnik.
Zajmuje mało miejsca, jednak, gdyby w takiej pozycji wymontować silnik lub przednie zawieszenie środek ciężkości mógłby znaleźć się po drugiej stronie nóg podnośnika, co mogłoby spowodować przewrócenie do tyłu.

Do małych prac warsztatowo-domowych poręczny i praktyczny.

Skoro są tacy wynalazcy to po co kopiować?
Trza wymyślić coś przyszłościowego, jak silnik wodorowy hihi:

Previous

Return to Akcesoria, gadżety, odzież, narzędzia (bez ogłoszeń)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest