Dzisiaj jest 12 maja 2024, 18:01

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Podlaczenie baku (pompy paliwa)

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR1000RR SC59 2008-2016

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 9
Rejestracja: 27 lipca 2011, 18:34
Lokalizacja: warm-maz
Motocykl: sc57
Rok produkcji: 0

Podlaczenie baku (pompy paliwa)

Post » 26 lutego 2012, 20:20

W zbiorniku paliwa w sc59 jest wmontowana juz pompa. Wychodza z niej 3 przewody - 2 grube plastikowe i jeden cienki gumowy. Co do czego trzeba podlaczyc? Jedno to logicznie myślac na wtryski, jedno to odpowietrzenie.. ale trzeci?


edit:Sorry że bez przywitania, zaraz to nadrobię

Awatar użytkownika
 
Posty: 164
Rejestracja: 26 marca 2010, 23:16
Lokalizacja: kalisz
Pochwały: 1
Motocykl: FIREBLADE SC59
Rok produkcji: 2008

Post » 26 lutego 2012, 20:33

trzeci ten cienki gumowy schodzi na sam dol konczy sie pomiedzy kapa altka a zebatka zdawcza pod ta oslone tej zebatki zreszta tam powinien juz jeden byc , a jak niepomoglem to sciagnij se serwisowke http://www.fireblade.pl/down_serwisowki.php

 
Posty: 9
Rejestracja: 27 lipca 2011, 18:34
Lokalizacja: warm-maz
Motocykl: sc57
Rok produkcji: 0

Post » 26 lutego 2012, 21:12

Tak sie domyśliłem że ten cienki gumowy idzie na dół. Jeden gruby idzie na wtryski a drugi gruby? :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 938
Rejestracja: 31 grudnia 2008, 16:05
Lokalizacja: W-wa
Pochwały: 11
Motocykl: SC57a
Rok produkcji: 2004

Post » 26 lutego 2012, 21:23

w SC57a
1 to przewód paliwa i idzie do listwy wtryskowej
2 to odpowietrzenie idzie na dół
3 to odpływ nadmiaru i idzie do trójnika lewa strona wysokość dolnej listwy wtryskowej

 
Posty: 9
Rejestracja: 27 lipca 2011, 18:34
Lokalizacja: warm-maz
Motocykl: sc57
Rok produkcji: 0

Post » 27 lutego 2012, 21:50

Sęk w tym że serwisówkę własnie mam. W wielu punktach sa podane jakby dwie wersje "california type" oraz "except california type" - wtf?. Do mojego pasuje zawsze z pierwszego punktu. A w dziale zasilania paliwem jest tylko o tej innej wersji a tu zupełnie inna bajka, jakieś urządzenie "EVAP canister" z wieloma przewodanii, podlaczenie i uklad przewodow przy pompie paliwa tez zupelnie inne (31 strona w serwisowce :) Pewnie podłączenie przewodu powrotnego gdzies czyms jest przykryte i sie smieje do mnie ale jestem w kropce... Wszystko złożone bez problemu a tu taki klops ;D

Awatar użytkownika
 
Posty: 938
Rejestracja: 31 grudnia 2008, 16:05
Lokalizacja: W-wa
Pochwały: 11
Motocykl: SC57a
Rok produkcji: 2004

Post » 27 lutego 2012, 22:25

heh kaliforni nie masz na pewno, wrzuć foty bo sprawa jest prosta tylko nie wiadomo dokładnie w czym właściwie problem ;)

 
Posty: 9
Rejestracja: 27 lipca 2011, 18:34
Lokalizacja: warm-maz
Motocykl: sc57
Rok produkcji: 0

Post » 27 lutego 2012, 23:11

Tfu tfu.. odwrotnie napisalem, wlasnie nie mam tej californniii a w tamtym dziale tylko do tej wersji jest opis dokladny :)

http://imageshack.us/photo/my-images/19 ... aliwa.jpg/

Nie ma czego ilustrowac ale daje skan z serwisowki - u mnie dokladnie tak to wyglada. Wiadomo co jest co... 1 - odpowietrzenie , 2- zasilanie, 3 - powrot
Nie ma w tym nic skomplikowanego tylko zapewne jestem totalnie slepy ale nie widze miejsca gdzie trzeba podłaczyć powrót czyli pozycje 3 :) zadnego wolnego przewodu, miejsca przy wtryskach ani ich okolicy gdzie to mozna by podlaczyc :) Niech mnie ktoś oświeci :|

Awatar użytkownika
 
Posty: 938
Rejestracja: 31 grudnia 2008, 16:05
Lokalizacja: W-wa
Pochwały: 11
Motocykl: SC57a
Rok produkcji: 2004

Post » 28 lutego 2012, 00:03

czyli chodzi Tobie o drain hose który idzie tak jak w serwisówce w dziale Fuel Line dział 4.5 i Fuel system dział 6

 
Posty: 9
Rejestracja: 27 lipca 2011, 18:34
Lokalizacja: warm-maz
Motocykl: sc57
Rok produkcji: 0

Post » 28 lutego 2012, 18:50

Rozklad serwisowki znam i dokaldnie ja przesledzilem. Oswiecił mnie posiadacz sc59. Jak mowilem chodzilo o mega glupote.. okazalo sie ze brak mi trojnika a nie wiedzialem ze jeden gruby i ten cieniutki przewod lacza sie razem na dole i ot cała filozofia

 
Posty: 12
Rejestracja: 01 maja 2008, 22:42
Lokalizacja: Bydgoszcz
Motocykl: sc59
Rok produkcji: 0

Post » 01 kwietnia 2012, 23:20

Gdzie nie miałeś tego trójnika? Bo mam identyczny problem u siebie :) A tak wogóle jakby mógł ktoś wrzucić link do serwisówki sc59 byłbym wdzięczny bo te na stronie głównej nie działają...


Wróć do Ogólne (CBR1000RR SC59)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości